Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
"vanhus"
Alkuperäinen kirjoittaja mullekans:
Minkä ikäsiä sinne leffaan on menossa kattoon... Onko muita "vanhuksia" menossa?? Minä oon 30 ja mietin viittinkö lähtee...
No ikää jo reilusti yli 30 ja aion mennä ensi-iltaan leffan katsomaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Minä oon Pattinsonin ikäinen ja aion mennä katsomaan heti ensimmäisten eli teinien joukossa :wave:
minä oon vanhempi ja oon rynnimässä mukaan. vähänkö odotan jo sitä että dvd:n alustava julkaisupäivä ilmoitetaan ja saa sen sit varata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hyväsetti:
Toivottavasti mun kirjat tulee huomenna..... :p
mä kyttäsin omiani kuin kuuta nousevaa ja kun ne viimein tuli niin luin kaikki miltei yhdeltä istumalta läpi. kolmannen kirjankin aloitin illalla lähempänä kymmentä ja lopetin aamukuudelta. siin vaiheessa alko tosin jo väritkin vääristymään kun silmät oli niin väsyneet lukemisesta :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyväsetti:
Toivottavasti mun kirjat tulee huomenna..... :p
mä kyttäsin omiani kuin kuuta nousevaa ja kun ne viimein tuli niin luin kaikki miltei yhdeltä istumalta läpi. kolmannen kirjankin aloitin illalla lähempänä kymmentä ja lopetin aamukuudelta. siin vaiheessa alko tosin jo väritkin vääristymään kun silmät oli niin väsyneet lukemisesta :ashamed:
Huh huh.. :D En usko et mä ihan niiiiiiiiiin innokkaasti sentään luen :D
 
Mäki ilmottaudun tänne :D Kävin just hakemassa sen neljännen kirjan englannin kielisenä kun en jaksa oottaa suomennosta! Miten voi mennä sekasin yhdestä elokuvasta näin lopulisesti ja sit pakko ahmia kirjoja ja kiitos jonkun jäin nyt sitten vielä siihen true blood -sarjaan koukkuun.. Oonkohan mä joku vampyyriaddiki?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä