No ikää jo reilusti yli 30 ja aion mennä ensi-iltaan leffan katsomaan!Alkuperäinen kirjoittaja mullekans:Minkä ikäsiä sinne leffaan on menossa kattoon... Onko muita "vanhuksia" menossa?? Minä oon 30 ja mietin viittinkö lähtee...
tänään täytyy varmaan laittaa taas twilight pyörimään.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:oho, tuli moka. Oonhan mä jo 29! En ikinä meinaa muistaa omaa ikääni, tunnen olevani paljon nuorempi, heh...
minä oon vanhempi ja oon rynnimässä mukaan. vähänkö odotan jo sitä että dvd:n alustava julkaisupäivä ilmoitetaan ja saa sen sit varata.Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Minä oon Pattinsonin ikäinen ja aion mennä katsomaan heti ensimmäisten eli teinien joukossa :wave:
jeesh..Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:olikos se nyt 14.11 tulee new moon soundtrack myyntiin! ja kauppaan!
mä kyttäsin omiani kuin kuuta nousevaa ja kun ne viimein tuli niin luin kaikki miltei yhdeltä istumalta läpi. kolmannen kirjankin aloitin illalla lähempänä kymmentä ja lopetin aamukuudelta. siin vaiheessa alko tosin jo väritkin vääristymään kun silmät oli niin väsyneet lukemisesta :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Hyväsetti:Toivottavasti mun kirjat tulee huomenna.....
Huh huh.. En usko et mä ihan niiiiiiiiiin innokkaasti sentään luenAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä kyttäsin omiani kuin kuuta nousevaa ja kun ne viimein tuli niin luin kaikki miltei yhdeltä istumalta läpi. kolmannen kirjankin aloitin illalla lähempänä kymmentä ja lopetin aamukuudelta. siin vaiheessa alko tosin jo väritkin vääristymään kun silmät oli niin väsyneet lukemisesta :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Hyväsetti:Toivottavasti mun kirjat tulee huomenna.....
liian pitkä.. |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Pitkä aika... *snif*