Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
Soundtrack näyttää seuraavalta:

1. Death Cab For Cutie - "Meet Me On The Equinox"
2. Band Of Skulls - "Friends"
3. Thom Yorke - "Hearing Damage"
4. Lykke Li - "Possibility"
5. The Killers - "A White Demon Love Song"
6. Anya Marina - "Satellite Heart"
7. Muse - "I Belong To You (New Moon)"
8. Bon Iver and St. Vincent - "Roslyn"
9. Black Rebel Motorcycle Club - "Done All Wrong"10. Hurricane Bells - "Monsters"
11. Sea Wolf - "The Violet Hour"
12. OK Go - "Shooting The Moon"
13. Grizzly Bear - "Slow Life"
14. Editors - "No Sound But The Wind"
15. Alexandre Desplat - "New Moon (The Meadow)"

20. Lokakuuta julkaistavan sountrackin voi jo ennakkoon tilata Amazon.comista.

muse :heart:

Lykke li :heart:

The killers :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Hei muuten nyt kaikki ketkä lahteen on tulossa katsomaan ensi-iltaa niin nyt sit tarkkoina!

joissakin maissa mihin liput ovat tulleet jo myyntiin ovat loppuunmyytyjä erittäin nopeesti! eli käykää tsekkailemas finnkinolla ja Pinkille ilmotusta heti jos ei oo itse hokannut! :flower: :flower:
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

Pidätkö meitit ajantasalla tässä asiassa..... Mä lupaan infota heti Pinkiä kun asiasta lisää kuulen.

*Odottaa myös lehvaa ja sitä uusinta suomennosta :saint: :saint: *

Nyt on täälläkin Aamunkoi varattu ennakkoon. Törkeen kallis, 35? mutta ehdottomasti sen arvoinen. Paljonko teille muille on sanottu hinnaksi?

Vaikka samapa tuo, maksaisi vaikka viiskymppiä ne pakkohan se olisi saada omaksi.

Ja ukko on vannotettu että kunhan kirja tulee niin mulla on vapaapäivä ja mamma lukee eikä saa häiritä.

Ei malttaisi odottaa. Kohta puolin uskaltaa ehkä aloittaa houkutuksen taas alusta ja jos yrittäis lukee oikein hitaasti ja nautiskellen niin saisi lukea sitten kaikki neljä putkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:
Hei muuten nyt kaikki ketkä lahteen on tulossa katsomaan ensi-iltaa niin nyt sit tarkkoina!

joissakin maissa mihin liput ovat tulleet jo myyntiin ovat loppuunmyytyjä erittäin nopeesti! eli käykää tsekkailemas finnkinolla ja Pinkille ilmotusta heti jos ei oo itse hokannut! :flower: :flower:
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

Pidätkö meitit ajantasalla tässä asiassa..... Mä lupaan infota heti Pinkiä kun asiasta lisää kuulen.

*Odottaa myös lehvaa ja sitä uusinta suomennosta :saint: :saint: *
"Online ticket sellers MovieTickets and Fandango report that the follow-up to last year's hit from Summit Entertainment, which sold $191.5 million worth of tickets in the US and Canada, is selling out screenings earlier than any other movie to date. 'New Moon' has sold out 50 showtimes of nearly 22,000 offered on Fandango and 13 showtimes of 2,912 offered on MovieTickets. Most of the sold-out shows are at or around midnight Nov. 20, when the movie debuts." the LA Times report says, as quoted by the Twilight fansite.

:eek: :eek: :eek: :eek:

New Moon doesn't come out until November this year but tickets are already selling out according to reports.

Advance tickets went on sale six days ago, and according to MovieTickets.com, more than a dozen of its show times have completely sold out. Fandango is reporting 50 sell-outs, and says New Moon is its top-seller heading into this weekend.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Laitan heti tikettejä tilaukseen ja maksan samoin tein, HETI kun biljettejä saa varata!
mä oon jo tänään 2x käyny kattomas IHAN VARUIKS :xmas:

ei netissäkää oo mitää ennakkoilmotusta ennakkomyyntiin tulevista lipuista :headwall:

Laitan heti tikettejä tilaukseen ja maksan samoin tein, HETI kun biljettejä saa varata!

ei netissäkää oo mitää ennakkoilmotusta ennakkomyyntiin tulevista lipuista :headwall:
Mulla kirjanmerkeissä se sivu ja käyn about 193756 kertaa päivässä tarkistamassa :whistle: :xmas:

Mulla kirjanmerkeissä se sivu ja käyn about 193756 kertaa päivässä tarkistamassa :whistle: :xmas:
:LOL: mahtavaa!!! :heart:

vieras
Ihana ketju teillä täällä :)

Palautetta antaisin sen verran vielä, että spoilausvaroitukset sais olla selkeämpiä ja tänne oli laitettu monen monta kuvaa jossa näytetään aika suuri spoilaus neloskirjasta :( Eikä mitään varotusta...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihana ketju teillä täällä :)

Palautetta antaisin sen verran vielä, että spoilausvaroitukset sais olla selkeämpiä ja tänne oli laitettu monen monta kuvaa jossa näytetään aika suuri spoilaus neloskirjasta :( Eikä mitään varotusta...
:wave: :ashamed: myönnän. noi kuvat on vaan niin inhottavia katsoa jos kaikki pitää erikseen napata auki. suurin osa taitaa kuitenkin olla jo lukenut kaikki kirjat. antakaa kuitenkin anteeks :ashamed: ja mä kun just ajattelin laitella lisää kuvia.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä