Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
pihlanmamma
Alkuperäinen kirjoittaja katy:
Alkuperäinen kirjoittaja Scorpio Lady:
Alkuperäinen kirjoittaja Scorpio Lady:
Nonniin, nyt minäkin sain Breaking Dawnin loppuun ja pinoudun tähän suosiolla! Erinomainen sarja ja tarina, vie mennessään. Voi että kun Meyer vielä ottaisi ja innostuisi viimeistelemään myös Midnight Sunin...

Samalla kysäisen, kuka teistä tässä pinossa on lukenut myös P.C. ja Kristen Castin House of Night -sarjaa? Siinä on taas ihan oma ja erilainen näkemys vampyyreihin, ja minusta erittäin hyvää ja viihdyttävää lukemista. Sarjan kolme ensimmäistä osaa sain suoraan kirjakaupasta ( Marked, Betrayed ja Chosen ) ja nyt odottelen nelosta ja viitosta.
Itseäni toistaen utelen, eikö kukaan teistä tosiaan ole lukenut tuota House of Night -sarjaa?

http://www.houseofnightseries.com/

Onko tää suomennettuna ollenkaan?
Ja kirjaston haustakaan en löytänyt
Ei ole suomennettu. Minäkin juuri kolme ekaa kirjaa House of Night-sarjasta hankin ja odotan niiden saapumista...
 
Twilight - Epäilys on kolmas Twilight-elokuvien saagassa, joka perustuu Stephenie Meyerin menestyskirjasarjaan. Sen maailman ensi-ilta on 30. kesäkuuta 2010. Suomen ensi-ilta on samana päivänä.


tuota sit seuraavaks oottamaan!!!
 
bella
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
http://www.finnkino.fi/movie/6847/

viel ei saa lippuja mut esittely tullu jo :heart:
Ohop, tästä se lähtee... Näin ton trailerin leffateatterissa, ja kyllä se on hieno! Miten ihanaa päästä kattomaan leffateatterin screeniltä Uusikuuta, kun nyt on tullut katottua omasta töllöstä Houkutusta sen verran monta kertaa, että alkaa jo kyllästyttää.

 
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
http://www.finnkino.fi/movie/6847/

viel ei saa lippuja mut esittely tullu jo :heart:
Ohop, tästä se lähtee... Näin ton trailerin leffateatterissa, ja kyllä se on hieno! Miten ihanaa päästä kattomaan leffateatterin screeniltä Uusikuuta, kun nyt on tullut katottua omasta töllöstä Houkutusta sen verran monta kertaa, että alkaa jo kyllästyttää.
aivan ihana pätkä...
 
Mä olen lukenut Houkutuksen ja heti perään piti aloottaa seuraava. Hitto kun koulunkäynti häirittee lukemista. :snotty: Mutta oon kyllä tunneilla välillä lukenut. :whistle: Millä tässä kestää kun saan kaikki varmasti luettua ennen neljättä kirjaa?! :eek: :eek: Pitääkö heti aloottaa uusintakierros.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä olen lukenut Houkutuksen ja heti perään piti aloottaa seuraava. Hitto kun koulunkäynti häirittee lukemista. :snotty: Mutta oon kyllä tunneilla välillä lukenut. :whistle: Millä tässä kestää kun saan kaikki varmasti luettua ennen neljättä kirjaa?! :eek: :eek: Pitääkö heti aloottaa uusintakierros.
Pitää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä olen lukenut Houkutuksen ja heti perään piti aloottaa seuraava. Hitto kun koulunkäynti häirittee lukemista. :snotty: Mutta oon kyllä tunneilla välillä lukenut. :whistle: Millä tässä kestää kun saan kaikki varmasti luettua ennen neljättä kirjaa?! :eek: :eek: Pitääkö heti aloottaa uusintakierros.
pitää :D sit kun pahin tuska helpottaa niin voi lukea muutakin välillä :whistle: mä oon neljä kertaa nyt lukenut kirjat :ashamed: odottelen innolla neljännen kirjan suomennosta, tykkäsin siit tosi kovasti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä