VIRALLINEN BB-pino, osa 3

• Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti
rapu
Koko ohjelman ideahan on se että pannaan samaan pussiin niin erilaisia ihmisiä kun vain löydetään ja sitten katsotaan kuinka hullua meininkiä saadaan aikaan.
Ja aika hyvin on onnistuttu tässä tänä vuonna.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja rapu:
Koko ohjelman ideahan on se että pannaan samaan pussiin niin erilaisia ihmisiä kun vain löydetään ja sitten katsotaan kuinka hullua meininkiä saadaan aikaan.
Katoitko koskaan englannin BB:tä? Jos vertaa suomen BB:tä englannin ekaan kauteen, niin kyllä tämän hetkinen suomiversio on v***n nolo!

No hyvin ja hyvin...riippuu kai siitä mitä hullulla meiningillä haetaan..viihdettä???? Noh, ei ainakaan mua huvita tuollanen "viihde". :|

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
No hyvin ja hyvin...riippuu kai siitä mitä hullulla meiningillä haetaan..viihdettä???? Noh, ei ainakaan mua huvita tuollanen "viihde". :|
Muakaan ei todellakaan huvita tollanen kiusaamisviihde... :eek:

Vepasto
On taas tullut niin pitkä ketju, etten jaksa lukea kokonaan. :ashamed: Mulla vaihtuu noista asukkaista mielipiteet aika tiuhaa tahtia, tällä hetkellä ainoat, joista mä en ole toistaiseksi saanut negatiivista kuvaa ovat Anniina ja Jari-Matti. Toisaalta, en ole oikein saanut minkäänlaista kuvaa heistä. Cheryllissä on hyvät ja huonot puolensa; muut asukkaat ovat siinä oikeassa, että se kääntää välillä kaiken huomion itseensä, on epävarma itsestään ja itseluottamus on aika nollassa. Toisaalta Cheryll ei hauku ketään, eikä puhu pahaa selän takana. Jos saatais vielä uusia asukkaista, joista sit joku voittais koko homman.

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Jos saatais vielä uusia asukkaista, joista sit joku voittais koko homman.
Mä olen sitä mieltä että ehdottomasti pitää voittaa sellasen, joka on talossa alusta asti ollut. Myöhemmin tullut ei voittoa ansaitse, koska idea on pystyä olemaan tuolla 3kk.

mie
Ade ulos.Muuten sitä ei välttämättä saaha sieltä ikuna poies.Se on niiiiiin ovela et asukkaat ei nää mikä se on miehiään.Mia taas saa tasan tarkkaan asukkailta ääniä ja joutuu ulos meidän toimesta.Uskomattomia tyyppejä.

Vepasto
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Jos saatais vielä uusia asukkaista, joista sit joku voittais koko homman.
Mä olen sitä mieltä että ehdottomasti pitää voittaa sellasen, joka on talossa alusta asti ollut. Myöhemmin tullut ei voittoa ansaitse, koska idea on pystyä olemaan tuolla 3kk.
Niin mäkin olin, mutta noista alkuperäisistä asukkaista ei ainakaan tällä hetkellä kukaan ansaitse voittoa. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko Harri poistunut talosta vai miksi lukee että Harri ei ole tämän viikon häätöäänestyksessä.
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/uutinen.shtml?719181

Eli kipeä
Vielä ei tietoa, mikä on, vaikka täällä on spekuloitu, että olisi saanut verenmyrkytyksen duudsonien naulasta

Eikä tietoa, tuleeko takas

Yhteistyössä