VIRALLINEN BB-pino, osa 3

  • Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti
Voi kun lähtis Tero, Johan, Tuuli ja Alex :D
Olen tähän asti ollut vannoutuneesti sitä mieltä, että alkuperäisasukkaan kuuluu voittaa mut tää kausi on niin pilattu jo et olkoon voittaja vaikka Anniina. Tero ja Johan on niin surkeita vaihtoehtoja.
 
mun mielipide
Musta tuntuu, että Tero ei ole kyllä oikeesti kiinnostunut Tuulista. Pelaa vaan pisteitä omaan pussiin, kun Tuuli ei ainakaan sitä äänestä.
Ja Tuuli ei ymmärrä, kun näkee jotenki Teron eleistä, olemuksesta ettei olis niin ihkuna Tuuliin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:
Musta tuntuu, että Tero ei ole kyllä oikeesti kiinnostunut Tuulista. Pelaa vaan pisteitä omaan pussiin, kun Tuuli ei ainakaan sitä äänestä.
Ja Tuuli ei ymmärrä, kun näkee jotenki Teron eleistä, olemuksesta ettei olis niin ihkuna Tuuliin.
Mulla on ollu jo pitkään sama fiilis, ettei oikeesti oo kiinnostunu. Kunhan hengailee talossa. Aika kuluu kivemmin. Terohan sanoi, ettei talossa voi alkaa seurustelemaan.
Muutenkin mä luulen, et Tero ei haluu noin ripustautuvaa tyttöystävää, joka säästää kauppakuititkin todisteeksi, jos ero tulee..... :eek:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Tämä ketju taitaa olla kuivunut kasaan. :D
Minä TOIVON, että se kuihtuu kasaan. Ketä täysjärkistä voi ylipäätään kiinnostaa koko bullshit? ONNEKSI käsittääkseni loppuu sunnuntaina!
Vähän kuitenkin kiinnosti suakin kun ketjunkin avasit ja vaivauduit viestinkin kirjoittaan!
 

Yhteistyössä