Ensi sunnuntaina neljä asukasta häädetään talosta. Ketkä neljä? Minun arvaukseni on, että Alex, Anna, Jarmo ja Tuuli saavat kenkää.
Eiks se ollu kolme?Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Ensi sunnuntaina neljä asukasta häädetään talosta. Ketkä neljä? Minun arvaukseni on, että Alex, Anna, Jarmo ja Tuuli saavat kenkää.
Mulla on ollu jo pitkään sama fiilis, ettei oikeesti oo kiinnostunu. Kunhan hengailee talossa. Aika kuluu kivemmin. Terohan sanoi, ettei talossa voi alkaa seurustelemaan.Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:Musta tuntuu, että Tero ei ole kyllä oikeesti kiinnostunut Tuulista. Pelaa vaan pisteitä omaan pussiin, kun Tuuli ei ainakaan sitä äänestä.
Ja Tuuli ei ymmärrä, kun näkee jotenki Teron eleistä, olemuksesta ettei olis niin ihkuna Tuuliin.
Niin totta! Ei tonne taloon kannata mennä parisuhteessa olevan.Alkuperäinen kirjoittaja onneksi tippui:kyllä oli muuten niin tyyyyyylsä ja väritön ihminen toi alex, siis niin pläääääh ja yök.
Minä TOIVON, että se kuihtuu kasaan. Ketä täysjärkistä voi ylipäätään kiinnostaa koko bullshit? ONNEKSI käsittääkseni loppuu sunnuntaina!Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:Tämä ketju taitaa olla kuivunut kasaan.
Minä TOIVON, että se kuihtuu kasaan. Ketä täysjärkistä voi ylipäätään kiinnostaa koko bullshit? ONNEKSI käsittääkseni loppuu sunnuntaina!Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:Tämä ketju taitaa olla kuivunut kasaan.
Vähän kuitenkin kiinnosti suakin kun ketjunkin avasit ja vaivauduit viestinkin kirjoittaan!Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:Minä TOIVON, että se kuihtuu kasaan. Ketä täysjärkistä voi ylipäätään kiinnostaa koko bullshit? ONNEKSI käsittääkseni loppuu sunnuntaina!Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:Tämä ketju taitaa olla kuivunut kasaan.