VIRALLINEN BB-pino, osa 3

• Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti
nojoopajoo
Mulla on kyllä mennyt ihan totaalisesti mielenkiinto koko ohjelmaan... Alku oli niin lupaava ja nyt siellä ei ole enää mitään mielenkiintosta jota jaksais seurata... Mua kans ärsyttää toi Johan on jo saanut ihan liikaa.. Ihmettelen suuresti että Johan ei ole joutunut häätöäänestykseen...

mammaharmaana
Eikös se Johan ole tämän viikon äänestyksessä.

Mulla niin menee hermot siihen Tuuliin. Mikä ihmeen vinkuminen ja mustasukkasuus kohtaus sillä nyt on muista naisista... "sä flirttaat toisten naisten kans" Juman keka ite suunnilleen antoi p:tä toiselle Jari-Matille. Ja Tero ei sit sais halata ja jutella muiden kans. Ihan toisinto Mertsistä. Se kans yritti tehdä Terosta mustista Johanin avulla, ja ku ei onnistunut niin sitten alko kiukuttelu. Nyt Tuuli tekee ihan samaa. ÄRSYTTÄVÄÄ!

mammaharmaana
Anniina on niin tollo, etten kyl sille antais rahoja. Anna taas on ollut niin vähän aikaa. Cherillä on rahaa ihan tarpeeksi. Teron jutut on niin typeriä, ettei niitä jaksa erkkikään. Joten eiköhän se ole Johan joka korjaa koko vuoden potin, niin pokerin, Afrikan, naiset ku päävoitonkin.

vieras
Anniinal on suuri sydän ja se on niin ystävällinen, tietotasosta viis. Johanis ärsyttää sen "sovinistinen" asenne naisia kohtaan. Jari-Matti narisee, Tero on omituinen, Tuuli on tapettia, Anna valittaa liikaa. Cheryll on kova liioittelemaan ja valehtemaan.. sekin ärsyttää. Kukaan noista ei edes osaa pitää hauskaa ilman bb:n ohjeistusta tai viinaa.

sockervadd-
tän vuoden bb on ollut kyllä todella tylsä. tylsiä tehtäviä. tylsiä ihmisiä (läyhääjiä tai tapettia).

en tiedä kuka noista ansaitsis voiton tai edes niistä jotka on tiputettu. tiputetuista ehkä niko. talossa olevista ehkä tero. todennäköisesti cheryll tai johan voittaa.

vieras
Mul aina ennen on ollut sama suosikki ihan alusta asti kun oon bb:tä katellut.. tänä vuonna ei löytynyt suosikkia.. Tai no Harri oli semmonen ihan ok kaveri. Niko ja Ade oli tosi viihdyttäviä mut valitettavasti heistä löytyi se läyhäävä puoli josta en pitänyt.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Johan taas sviitissä? :eek: Siellä kai se on viettäny jo puoli kautta, ja yhen viikon Afrikassa. :headwall: Niin sitä pitää...
Täälläkin porukka manipuloitavissa. Tätähän bb ajaa just takaa, pelkää, että jos Cheryll putoaisi, niin haetaan katsojille syytä äänestää jotain tai asukkaiden nimetä joku tietty henkilö.

mammaharmaana
400g.. Siis niinkuin kaks levyä? No ei jokapäivä kyllä menis. Elääköhän se sit vaan sillä, kun ei kuitenkaan ton pulleampi ole. Musta se näytti paljon hoikemmalta tullessaan.. Oliko sillä laukku täynnä suklaata, vai mistä sitä tuntuu riittävän?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mammaharmaana:
400g.. Siis niinkuin kaks levyä? No ei jokapäivä kyllä menis. Elääköhän se sit vaan sillä, kun ei kuitenkaan ton pulleampi ole. Musta se näytti paljon hoikemmalta tullessaan.. Oliko sillä laukku täynnä suklaata, vai mistä sitä tuntuu riittävän?
Kyllä sen ainakin naamasta näkee että on syönyt suklaata! Ja ei sen nyt kovin hoikkakaan ole muttei lihavakaan!

vieras
Siis mikä tolla Anniinalla on, kun se ei saa tehdä mitään? pyörrytti joskus? Mä pyörryin kerran kesken työpäivän ja mut vietiin suoraan yliopistolliseen ampparilla 100km päähän, mut kinuamalla sain sairaslomaa seuraavan päivän (samana päivänä olis pitänyt mennä töihin iltavuoroon kun pääsin sairaalasta) ja suht raskasta työtä teen kolmessa vuorossa. Onks toi ruuanlaittokieltokin sen pyörryttämisen takia?

Yhteistyössä