vieras
Miten niin ei tykännyt? JA mitä kökköä ne puhuu siellä Johanista?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Munya ei vissiin sit tykänny Suomesta ja Afrikan bb-talossa jauhetaan jotain kökköä Johanista...
Miten niin ei tykännyt? JA mitä kökköä ne puhuu siellä Johanista?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Munya ei vissiin sit tykänny Suomesta ja Afrikan bb-talossa jauhetaan jotain kökköä Johanista...
No just! No afrikan ihmiset ainakin sai johanilta hyvää palautetta toisin kun nuo suomen:SAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ruoka maistui kuulemma paskalta, naiset ei osannu keittää. Nyt se puhuu et pojat nukkui samassa sängyssä ja pussaili, Munya sai kuulemma traumat siitä.
JustiinsaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ruoka maistui kuulemma paskalta, naiset ei osannu keittää. Nyt se puhuu et pojat nukkui samassa sängyssä ja pussaili, Munya sai kuulemma traumat siitä.
Näköjään oli sit sekin kaksnaamanen tyyppi....joopajoo.Alkuperäinen kirjoittaja oubiwan:JustiinsaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ruoka maistui kuulemma paskalta, naiset ei osannu keittää. Nyt se puhuu et pojat nukkui samassa sängyssä ja pussaili, Munya sai kuulemma traumat siitä.
Ja mä kun luulin, että M olisi oikeasti herrasmies.
Mistä luit näitä juttuja?
Kuuntelin siitä puutarhan livekamerasta, youtubeskin on muutamia pätkiä samaten bba ja bbf foorumilla. Mut kyl se Munya positiivisia juttujakin puhui, vähän vain ärsytti lievä kaksinaamaisuus.Alkuperäinen kirjoittaja oubiwan:JustiinsaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ruoka maistui kuulemma paskalta, naiset ei osannu keittää. Nyt se puhuu et pojat nukkui samassa sängyssä ja pussaili, Munya sai kuulemma traumat siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Kyllä on tiukkaa Kaisa-Reetan ja Sherylin putoamisessa.
Se että naiset on halpoja, ei muuten ollut munyan kommenttti....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuuntelin siitä puutarhan livekamerasta, youtubeskin on muutamia pätkiä samaten bba ja bbf foorumilla. Mut kyl se Munya positiivisia juttujakin puhui, vähän vain ärsytti lievä kaksinaamaisuus.Alkuperäinen kirjoittaja oubiwan:JustiinsaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ruoka maistui kuulemma paskalta, naiset ei osannu keittää. Nyt se puhuu et pojat nukkui samassa sängyssä ja pussaili, Munya sai kuulemma traumat siitä.
No lukeeko tossa sit noin.Alkuperäinen kirjoittaja M:Se että naiset on halpoja, ei muuten ollut munyan kommenttti....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuuntelin siitä puutarhan livekamerasta, youtubeskin on muutamia pätkiä samaten bba ja bbf foorumilla. Mut kyl se Munya positiivisia juttujakin puhui, vähän vain ärsytti lievä kaksinaamaisuus.Alkuperäinen kirjoittaja oubiwan:JustiinsaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ruoka maistui kuulemma paskalta, naiset ei osannu keittää. Nyt se puhuu et pojat nukkui samassa sängyssä ja pussaili, Munya sai kuulemma traumat siitä.
kyllähän sen näki munyan ilmeistä ettei tykännyt ruuasta eikä anniina mikään mestarikokki ole sehän siällä ruuat teki.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ruoka maistui kuulemma paskalta, naiset ei osannu keittää. Nyt se puhuu et pojat nukkui samassa sängyssä ja pussaili, Munya sai kuulemma traumat siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Joku ei löytänyt ketjua, tässä tämä.
No kyllä kaikki jotka tähän mennessä on äänestetty ulos on tuoneet väriä taloon, mutta on ne sit olleet aika ärsyttäviäkin. Ja jos ainoa tapa tuoda eloa on puhua paskenderia muista niin kiitos ei.Alkuperäinen kirjoittaja Mersedes:Mun BB-katselu loppu kyl, eihän siel oo enää ketään järkevää tyyppiä Noh, ainoo Johan joka ansaitsisi voittorahat. Se Cheryll kyl on kamala vikisijä ja yrittää kalastaa ääniä keinolla millä hyvänsä. Noh eipä tarvii sen naamaa katella..ei oo kyl muutebkaan kattelemisen arvoinen. Ja painuisi sitten sinne missä aurinko ei näy..harvoin näkee niin ärsyä tyyppiä Ja ei ne muutkaan Johania lukuunottamatta oo kyl mitää voittorahoi ansainnu. Oikeen mummokerholaiset....älyttömin BB ikinä...ihan täyttä sontaa, ku kaikki hyvät äänestetty pois jotka toi jotaa eloa ees taloon. Hyvä Suomen kansa..näin sitä Suomen BB:ssä...varmaan ulkomailla nauretaan kunnolla.
Mä oon miettiny kans et onneks ei taida suomen bb näkyä muihin maihin! Hävettäis todellakin, allkukausi oli kyllä ihan lupaava mutta meidän viisas kansamme meni sen pilaamaan...Alkuperäinen kirjoittaja Mersedes:Mun BB-katselu loppu kyl, eihän siel oo enää ketään järkevää tyyppiä Noh, ainoo Johan joka ansaitsisi voittorahat. Se Cheryll kyl on kamala vikisijä ja yrittää kalastaa ääniä keinolla millä hyvänsä. Noh eipä tarvii sen naamaa katella..ei oo kyl muutebkaan kattelemisen arvoinen. Ja painuisi sitten sinne missä aurinko ei näy..harvoin näkee niin ärsyä tyyppiä Ja ei ne muutkaan Johania lukuunottamatta oo kyl mitää voittorahoi ansainnu. Oikeen mummokerholaiset....älyttömin BB ikinä...ihan täyttä sontaa, ku kaikki hyvät äänestetty pois jotka toi jotaa eloa ees taloon. Hyvä Suomen kansa..näin sitä Suomen BB:ssä...varmaan ulkomailla nauretaan kunnolla.