VIRALLINEN BB-pino, osa 3

• Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ruoka maistui kuulemma paskalta, naiset ei osannu keittää. Nyt se puhuu et pojat nukkui samassa sängyssä ja pussaili, Munya sai kuulemma traumat siitä.
No just! No afrikan ihmiset ainakin sai johanilta hyvää palautetta toisin kun nuo suomen:S

oubiwan
Ruoka maistui kuulemma paskalta, naiset ei osannu keittää. Nyt se puhuu et pojat nukkui samassa sängyssä ja pussaili, Munya sai kuulemma traumat siitä.
Justiinsa :(
Ja mä kun luulin, että M olisi oikeasti herrasmies.
Mistä luit näitä juttuja?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja oubiwan:
Kuuntelin siitä puutarhan livekamerasta, youtubeskin on muutamia pätkiä samaten bba ja bbf foorumilla. Mut kyl se Munya positiivisia juttujakin puhui, vähän vain ärsytti lievä kaksinaamaisuus.

M
Kuuntelin siitä puutarhan livekamerasta, youtubeskin on muutamia pätkiä samaten bba ja bbf foorumilla. Mut kyl se Munya positiivisia juttujakin puhui, vähän vain ärsytti lievä kaksinaamaisuus.
Se että naiset on halpoja, ei muuten ollut munyan kommenttti....

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Se että naiset on halpoja, ei muuten ollut munyan kommenttti....
No lukeeko tossa sit noin.

Marjuska
Samaa mieltä, se nariseva lepakko oli aivan järkyttävä tapaus, jaiks! Onneksi häipyi näin pian. Saas nähdä kuka voittaa: Tero, Johan, Anniina vai Chipa?
Mä veikkaisin jompsikumpsi poikaa, vaikka toivoisin Cheryllin voittavan. Se on niiiiin ärsyttävä, muttei koskaan puhu pahaa selän takana. Ainoastaan päin naamaa :D

näin....
kyllähän sen näki munyan ilmeistä ettei tykännyt ruuasta eikä anniina mikään mestarikokki ole sehän siällä ruuat teki.
ne on niitä kuuluisia kulttuurieroja afrikassa ei pidetä homoita tai lesboista,jossain paikoissa saa linnaa jos pojat pussailee keskenään.
muutenkin olisi BB:ssä voineet olla huomaavaisempia esim tuuli joka ei jaksa puhua enkkuu ,munyan tunsi varmaan olonsa välillä ulkopuoliseksi.

Mersedes
Mun BB-katselu loppu kyl, eihän siel oo enää ketään järkevää tyyppiä Noh, ainoo Johan joka ansaitsisi voittorahat. Se Cheryll kyl on kamala vikisijä ja yrittää kalastaa ääniä keinolla millä hyvänsä. Noh eipä tarvii sen naamaa katella..ei oo kyl muutebkaan kattelemisen arvoinen. Ja painuisi sitten sinne missä aurinko ei näy..harvoin näkee niin ärsyä tyyppiä Ja ei ne muutkaan Johania lukuunottamatta oo kyl mitää voittorahoi ansainnu. Oikeen mummokerholaiset....älyttömin BB ikinä...ihan täyttä sontaa, ku kaikki hyvät äänestetty pois jotka toi jotaa eloa ees taloon. Hyvä Suomen kansa..näin sitä Suomen BB:ssä...varmaan ulkomailla nauretaan kunnolla.

No, tuskinpa ulkomaalaisia kauheesti joku suomen BB kiinnostaa! Mut tosi hyvä, että Kaisa tippu. Ei se Chipa kuitenkaan voita, mut on hyvä et pääsee vähän näyttämään häätöäänestyksen voitoilla kiusaajilleen ( ade + kump. ) mistä se kana pissii. =)

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mersedes:
Mun BB-katselu loppu kyl, eihän siel oo enää ketään järkevää tyyppiä Noh, ainoo Johan joka ansaitsisi voittorahat. Se Cheryll kyl on kamala vikisijä ja yrittää kalastaa ääniä keinolla millä hyvänsä. Noh eipä tarvii sen naamaa katella..ei oo kyl muutebkaan kattelemisen arvoinen. Ja painuisi sitten sinne missä aurinko ei näy..harvoin näkee niin ärsyä tyyppiä Ja ei ne muutkaan Johania lukuunottamatta oo kyl mitää voittorahoi ansainnu. Oikeen mummokerholaiset....älyttömin BB ikinä...ihan täyttä sontaa, ku kaikki hyvät äänestetty pois jotka toi jotaa eloa ees taloon. Hyvä Suomen kansa..näin sitä Suomen BB:ssä...varmaan ulkomailla nauretaan kunnolla.
No kyllä kaikki jotka tähän mennessä on äänestetty ulos on tuoneet väriä taloon, mutta on ne sit olleet aika ärsyttäviäkin. Ja jos ainoa tapa tuoda eloa on puhua paskenderia muista niin kiitos ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Mersedes:
Mä oon miettiny kans et onneks ei taida suomen bb näkyä muihin maihin! :LOL: Hävettäis todellakin, allkukausi oli kyllä ihan lupaava mutta meidän viisas kansamme meni sen pilaamaan...

Tosta Johanista, mun mielestä ei sekään ansaitse voittoa, on tavallaan saanut jo liikaa: joka viikkotehtävässä jokin "ylempi" asema; saa nukkua sviitissä jatkuvaan, voitti jo 5000e, sai koskemattomuuden nimeämisissä ja pääsi Afrikkaan ja jotain vielä oli mut ei tuu mieleen...

Kukaaan tuolla ei voittoa ansaitse, rahat vois laittaa ihan suoraan hyväntekeväisyyteen. Vaikka köyhien jouluapuun. :headwall:

Yhteistyössä