VIRALLINEN BB-pino, osa 3

• Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Cheryll ja Tero vaikuttaa todella vahvoilta ihmisiltä ja sekös noita heikkoja ärsyttää....
Mia ja Ade vaikuttaa tosi tasapainottomilta, heikoilta ihmisiltä. Siksi ne turvautuu toisia haukkumaan, kun itse ovat niin surkeita tapauksia. Säälittävää touhua.
Täydet pisteet Cherylille ja Terolle.
Tero voittoon!!! =)
oon sun kanssa ihan samaa mieltä. =)

Mun suosikki tällä hetkellä on Tero ja sit Anniina vaikuttaa ihan ok tyypille.
Mariannesta en tykkää, en edes tiedä miks, mut en vaan tykkää...
Harri on niin näkymätön että sekin sais tippua mun puolesta pois.

Eilen kyllä säälitti Chipa! Järkyttävää kiusaamista muitten taholta! Mia on todella lapsellinen v*ttu hokemisensa kanssa ja sillä neidillä ei varmaan ole yhtään empatia kykyä...
Chipa kyllä kesti hienosti p*skat mitä niskaan sato. Nuo muut pitää sitä niin tyhmänä, että eivät tajua että silläkin on tunteet. Yksinkertaisuudestaan huolimatta hänkin on tunteva olento ja kiusaaminen mun mielestä menee vähän liian pitkälle. Ihan ala-ylä aste meininkiä! :kieh: :headwall:
Adesta mä tykkäsin yhteen aikaan, oli niin järkevän oloinen ja isäks tuloon suhtautui niin hienosti. Mutta eilen ku pitkästä aikaa ohjelmaa katoin ni olin ihan järkyttyny millanen idiootti siitä onkaan tullu! P*skaa jauhaa ja vollottaa.

Niko taas on Niko. Se sano suoraan Chipalle mitä mieltä siitä oli eikä se mun mielestä ihan niitä pahimpia sonnan jauhajia ole...

Turbojurpo
Chipan kannattaisi manipuloida Mia huomaamattomasti jatkuvan raivon tilaan. Ei mitään hikeentymisiä tai huutamisia, kulkisi vain perässä ja pyytäisi toista selittämään ja perustelemaan tunteensa. Se saisi Mian hiiltymään pahan kerran ja ansaitsemaan miinusääniä katsojilta. Samalla Chipa saisi myötätuntopisteitä (vaikkei äänestyksessä nyt olekaan) kun häntä haukuttaisiin ilman mitään syytä. Ikävä puoli manipulaattorin roolissa olisi se, että hän ei koskaan pystyisi avautumaan siitä kenellekään. Isoveli kuuntelee aina eikä keneenkään voi luottaa. Toisaalta se soisi hänelle muuten vähissä kantimissa olevaa yksityisyyttä.

Vilkku
Mä en aluks kans tykännyt Cheristä yhtään mutta alkaa muut sekoomaan niin Cheri vaikuttaa jotenkin hirveen suloselta ja ystävälliseltä kaikesta vastaanottamastaan paskasta huolimatta. Eilen kävi häntä kyllä sääliks ja ajattelin että miltä sen Cherin perheestäkin tuntuu kun omaa läheistä kiusataan kokoajan ja joutuu sitä katsomaan. Jos oisin Cherin äiti niin olisin eilen porannut silmät päästäni.

Se Miia on niin lapsellinen ja typerä että sen sais lähettää sieltä kotiin heti kasvamaan BB:n toimesta. En käsitä kuinka BB antaa siellä kiusata muita asukkaita. Ja kiroilukielto pitäis saada ehdottomasti heti, ei vitä v-sanan hokemista jaksa katsoa. Toivottavasti Miia lähtee sunnuntaina kotia kohti.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilkku:
Mä en aluks kans tykännyt Cheristä yhtään mutta alkaa muut sekoomaan niin Cheri vaikuttaa jotenkin hirveen suloselta ja ystävälliseltä kaikesta vastaanottamastaan paskasta huolimatta. Eilen kävi häntä kyllä sääliks ja ajattelin että miltä sen Cherin perheestäkin tuntuu kun omaa läheistä kiusataan kokoajan ja joutuu sitä katsomaan. Jos oisin Cherin äiti niin olisin eilen porannut silmät päästäni.

Se Miia on niin lapsellinen ja typerä että sen sais lähettää sieltä kotiin heti kasvamaan BB:n toimesta. En käsitä kuinka BB antaa siellä kiusata muita asukkaita. Ja kiroilukielto pitäis saada ehdottomasti heti, ei vitä v-sanan hokemista jaksa katsoa. Toivottavasti Miia lähtee sunnuntaina kotia kohti.
Mä oon täysin samaa mieltä! Toivon, että Cheri jaksaa ton kaiken paskan keskellä.

v
Huomasitteko ku ade itki mantan lähtöä ja anniina yritti silittää polvesta, niin se sanoi, et älä koske muhun. toinen yritti vaan lohduttaa. sitte kumminkin miia piti kainalossa.

Ja miia ulos vittuineen!! Ärsyttävä kakara!

Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
Cheryll ja Tero vaikuttaa todella vahvoilta ihmisiltä ja sekös noita heikkoja ärsyttää....
Mia ja Ade vaikuttaa tosi tasapainottomilta, heikoilta ihmisiltä. Siksi ne turvautuu toisia haukkumaan, kun itse ovat niin surkeita tapauksia. Säälittävää touhua.
Täydet pisteet Cherylille ja Terolle.
Tero voittoon!!! =)
oon sun kanssa ihan samaa mieltä. =)
Samaa mieltä myös.

Toivon, että Cheri jaksaa ton kaiken paskan keskellä.
Joo, mäkin toivon, että se kestää paskan, niin nousee vielä voittajaksi sen keskeltä.

Mä en oikein käsittänyt sitäkään, miks se sai paskaa niskaan siitä altaassa suutelemisesta. Kun miettii mitä esim. ekoissa bileissä touhuttiin. Eihän se nyt ollut mitään niihin touhuihin verrattuna.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Huomasitteko ku ade itki mantan lähtöä ja anniina yritti silittää polvesta, niin se sanoi, et älä koske muhun. toinen yritti vaan lohduttaa. sitte kumminkin miia piti kainalossa.

Huomasin! Todella epäkohtelias äijä....Tää BB kausi on jakautunut kahteen leiriin...ei mitään ryhmä dynamiikkaa. Saas nähdä miten viikkotehtävien käy, kun ryhmähenkeä ei ole.

mAu

En mäkään tykkää, että muhun kosketaan jos olen vihainen / surullinen. Saatan mennä halaamaan omaa miestäni sitten kun siltä tuntuu, mutta muuten tykkään että mut jätetään rauhaan kun itken. Ymmärrän Adea ihan täysin.

Alkuperäinen kirjoittaja Debra:
Toivon, että Cheri jaksaa ton kaiken paskan keskellä.
Joo, mäkin toivon, että se kestää paskan, niin nousee vielä voittajaksi sen keskeltä.

Mä en oikein käsittänyt sitäkään, miks se sai paskaa niskaan siitä altaassa suutelemisesta. Kun miettii mitä esim. ekoissa bileissä touhuttiin. Eihän se nyt ollut mitään niihin touhuihin verrattuna.
Aivan! Niinhän Cheri itsekin sanoi, että muut saa tehdä mitä vaan ja ketään ei sano siitä mitään, mutta jos hän tekee tai sanoo jotain. Hän saa hirveet huudot. :(

katsoja
Musta se Cheri oli myös alussa ärsyttävä, mutta nyttemmin tuntuu siltä, että on yksi tasapainoisempia asukkaita. Toivon todella että kestää sen kaiken ilkeilyn, mitä koko ajan niskaansa saa. ihan säälittää välillä.
Miia taas joutaisi kotiin kasvamaan, aivan keskenkasvuinen kakara! Ja Nikossakin on melkoista agressiota sisällä.Hemostuu pienestä ja ihmettelen suuresti kun se laukoo sitä vittua tämän tästä ja huutaa muille, on itse olevinaan herra täydellinen.
Adesta en oikein osaa vielä sanoa juuta enkä jaata, alussa vaikutti rehdiltä ja mukavalta kaverilta, mutta taitaakin olla hieman selkäänpuukottaja?!

essi
Moni täällä sanoo että Cheri on tosi ärsyttävä, ja niin onkin, mutta kun verrataan tähän ääliöjengiin (Mia, Manta, Ade, Niko) niin hän ei ainakaan ole ilkeä. Nää neljä on mun mielestä todella ilkeitä ja negatiivisiä. Ja mun mielestä ne on myös paljon enempi itteensä täynnä kun Cheri ikuna. Ne myöskään ymmärrä miksei bb jo puutu tollaseen selkeeseen kiusaamiseen joka kohdistuu pääasiassa yhteen ihmiseen.
Ja mun mielestä siellä ei kyllä paljon muut siitä tuotannosta yms ole puhunut, kun ne jotka sai rangaistuksenkin.

tättärää
Mitenhän käy kun (toivottavasti) MiaAdeNiko-jengi hajoaa vähitellen nimeämisten kautta kotiinlähtemisiin? Onpa kiva yksin haastaa riitaa ja tupista viltin alla kakkaa toisista. Nuo on NIIIIIIIIIN ärsyttäviä.

Siellä on niin karmeeta porukkaa että tuntuu ettei ole tosi. Kolme harakkaa nokkii yhtä, ja muut katsoo hiljaa vierestä.
Sit se, että kiukutellaan kun äänestetään ulos. Niinkuin se Manta. Aivan uskomatonta, mitähän ne on kuvitellut etukäteen että siellä tapahtuu? Miia ja Andreas kuvottaa mua tällä hetkellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Siellä on niin karmeeta porukkaa että tuntuu ettei ole tosi. Kolme harakkaa nokkii yhtä, ja muut katsoo hiljaa vierestä.
Sit se, että kiukutellaan kun äänestetään ulos. Niinkuin se Manta. Aivan uskomatonta, mitähän ne on kuvitellut etukäteen että siellä tapahtuu? Miia ja Andreas kuvottaa mua tällä hetkellä.
Miia ja Andreas ovat todella kaameita

Tero on kyllä oikea perus lapinmies. Ei koe tarpeelliseksi hehkuttaa joka väliin et hei, nyt mulla on tunne! nyt mä oon siis ilonen, nyt sit surullinen ja kattokaa kuinka mua vituttaa!
ja sitähän ei sit suurin osa ymmärrä, varsinkaan Nikon kaltainen drama-queen..
Miia mua ärsyttää, se on niin teini kun olla voi-
Johania inhosin aluks mut nyt alan jotenki lämmetä hälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Tero on kyllä oikea perus lapinmies. Ei koe tarpeelliseksi hehkuttaa joka väliin et hei, nyt mulla on tunne! nyt mä oon siis ilonen, nyt sit surullinen ja kattokaa kuinka mua vituttaa!
ja sitähän ei sit suurin osa ymmärrä, varsinkaan Nikon kaltainen drama-queen..
Miia mua ärsyttää, se on niin teini kun olla voi-
Johania inhosin aluks mut nyt alan jotenki lämmetä hälle.
Johan on noussut kyllä positiivisesti ja Terosta oon tykännyt kans kokoajan, niinku Ristosta ja Markostaki

Ihan mahdoton tilanne kun tuo Mia haukkuu ja nakkailee Cherylille jotain pikkuvittuiluja katsoen maahan, ei vahingossakaan Cheriä silmiin ja sitten lähtee hippulat vinkuen pois paikalta..eihän se jätä mitään mahista Cherille puolustautua ja kun toinen roikkuu perässä ihmeissään, niin sekös taas saa Mian raivon partaalle. Mia ei kyllä yhtään näe omaa rooliaan tässä sopassa..
Huvittavaa katsoa kun nuo parhaan A-ryhmän ärripurrit istu siellä viltin alla haukkumassa muita ja puhumassa "läyhäämisestä"..kun guru on poissa niin hiiret ruikuttaa ulkona röökillä. :D

Mun mielestä Cheryll arsyttää muita tahallaan, ja saa näin ollen sitten ansionsa mukaan.

Mä en tykkää Miasta, mutta mites kaikki on unohtanut kokonaan että Harrikin on ollut Cheryllille aika ilkeä. Esim. palkintolehmä nimitys, ja kerran sanoi että "Cherylliä voi tuupata 2 kertaa; toisen peppuun ja toisen itämereen." Eikä nämä ole ainoita... Ei mun mielestä sen lievempää kuin Miian "Cheryllil on juuttunu kultalusikka perseeseen". :whistle:
Itelläkin olis mennyt hermo ihan täysin tohon Checheen!

Ade tai Niko ei mun mielestä saa pudota vielä missään nimessä ja Nikon toivon ehkä jopa voittavan, mutta:
Marianne=ärsyttävä
Tuuli=ärsyttävä, tylsä
Anniina=tylsä, mutta ihan ok tyyppi
Tero=niin täydellisen tylsä että joutaa ulos, Terosta ei ole mihinkään
Johan=ärsyttää, mutta ei niin paljon kuin ennen... Jokseenkin kysymysmerkki mulle tällä hetkellä.
Harri=lapsellinen, turhanpäiväinen

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Mun mielestä Cheryll arsyttää muita tahallaan, ja saa näin ollen sitten ansionsa mukaan.

Mä en tykkää Miasta, mutta mites kaikki on unohtanut kokonaan että Harrikin on ollut Cheryllille aika ilkeä. Esim. palkintolehmä nimitys, ja kerran sanoi että "Cherylliä voi tuupata 2 kertaa; toisen peppuun ja toisen itämereen." Eikä nämä ole ainoita... Ei mun mielestä sen lievempää kuin Miian "Cheryllil on juuttunu kultalusikka perseeseen". :whistle:
Itelläkin olis mennyt hermo ihan täysin tohon Checheen!

Ade tai Niko ei mun mielestä saa pudota vielä missään nimessä ja Nikon toivon ehkä jopa voittavan, mutta:
Marianne=ärsyttävä
Tuuli=ärsyttävä, tylsä
Anniina=tylsä, mutta ihan ok tyyppi
Tero=niin täydellisen tylsä että joutaa ulos, Terosta ei ole mihinkään
Johan=ärsyttää, mutta ei niin paljon kuin ennen... Jokseenkin kysymysmerkki mulle tällä hetkellä.
Harri=lapsellinen, turhanpäiväinen
Millä äänensävyllä Harri sen sano? Entäs Miia? Eroja löytyy juu..

mutta andreashan selitti myöhemmin anniinalle että hän ei tarkottanu sillä mitään henkilökohtasta,ei vaan halunnu että häneen kosketaan sillä hetkellä.

Yhteistyössä