Mantatyttö82
Missään ei ole sanottu että se raskaus on viikolla 7. Adehan itekkin mietti että kuinkahan pitkällä se on ja voi kun sais jonku ultrakuvan....eli ei voida tietää missä vaiheessa se on. Meillä ei ole ollut tapana miehen kanssa istua sohvalla pyörittelemässä peukaloita kun olen raskaaksi tullut, mutta mielummin haluaisin että hän on mukana alusta asti (jos esim.menis kesken niin en haluais olla yksin) kuin että hän nolaa itseään tv:ssä. Mutta kukin tavallaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:no mitä sä haluisit että se sun mies tekis siellä kotona? olisit tyyliin viikolla 7 joten siinä te sitten istua napottaisitte sohvalla vieretysten,pyörittelisitte peukaloita loputkin 33vko?Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:Minä ainaki haluaisin että mun ukko tulis kotiin jos olisin raskaana ja ukko bb:ssä
musta toi on sellanen kokemus että ei sieltä kannata kesken tulla jos sinne on halunnu ja päässy, ellei nyt jotain kovin kamalaa tapahdu. adesta en pidä enään ollenkaan,joutais kyllä sinällään kotiin, mutta jos mun mies olis tuolla niin sais kyllä olla loppuun asti vaikka raskaana olisinkin