Kohta alkaa extra. Ihan pakko kattoo, et mitä se Manta siel taas valehtelee.....ai ei muista mitään eilisestä hölmöilystä. Just joo....taitaa hävettää niin paljon, et pakko keksii äkkii jotain hätävalheeks.
subjectin sivuillakin valitteleevat :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Surkea Noita:Joo ei näy netti :kieh:
Ei taida paljon vastata negatiivisiin kysymyksiinAlkuperäinen kirjoittaja ...:ei taida tuolla Marialle paljon tulla kysymyksiä tai sit kaikki on aika negatiivisia.. vastailee aika positiivisiin kyssäreihin vaan.. siis tuolla ku on nyt verkkovieraana..
toivottavastiAlkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Joko kaikki näki et se todellakin oli Andreas,eikä Miia joka sanoi sen "Manta, vittu mä rakastan sua!"
No, Harri tuskin tippuu ainakaan tällä viikolla tuon takia. Eipä välttämättä edes palaa enää taloon.Alkuperäinen kirjoittaja Tunnelma Tuuli:Miksi toi on noin ilkee toi Miia? Mulle alkaa oleen ihan sama kuka tippuu... Tai siis missä järjestyksessä tippuvat, kuhan tippuvat Tai no Harrin en halua tippuvan.
Se voi olla juu Tosi harmi. Olisi voinut jopa voittaa. Mun mielestä =)Alkuperäinen kirjoittaja immu:No, Harri tuskin tippuu ainakaan tällä viikolla tuon takia. Eipä välttämättä edes palaa enää taloon.Alkuperäinen kirjoittaja Tunnelma Tuuli:Miksi toi on noin ilkee toi Miia? Mulle alkaa oleen ihan sama kuka tippuu... Tai siis missä järjestyksessä tippuvat, kuhan tippuvat Tai no Harrin en halua tippuvan.