VIRALLINEN BB-pino, osa 3

• Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti
TheUnforgiven
musta tää bb on kaikkien aikojen floppi..mulla meni maku tohon..kaikki tappelee..kaikki itkee ja huutaa ja valittaa..yks on sairaalassa..ja ties missä kunnossa..ihan oksettaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Vähän Cheryll joutuu talossa koville :eek: Ihme että noi jaksaa kuunnella jatkuvaa vittuilua ja ilkeilyä. Mulla olis jo palannu aikaa sitten käämit tollasta kuunnellessa.
Mutta, osaa olla kyllä neiti C itsekkin ärsyttävä.. Mulla ois palanu hermo siihen muijaa jo monta viikkoa sitte.. Niinkusilleetotaniinkusössönsössö...

moik
joo mutta oikeasti Cheryll on ainoa joka ei osallistu paskan jauhamiseen selän takana toisista ja se että mitä v*ttuilua ja haukkumista se kuuntelee kokoajan ja kuinka hyvin se pitää itsensä kuitenki kasassa. Alussa inhosin cheryliä ja toivon et lähtis äkkiä pois mutta nyt tykkään siitä todella!

Mantatyttö82
Minusta tuo on mennyt jo vähän yli tuo Cheryn parjaaminen. Tuntuu että porukka ei uskalla olla eri mieltä tai mennä sen puolelle, ettei tämä jengi "ade,niko ja miia" lyöttäydy pian heitäkin vastaan. Uuusista asukkaista tuntuu kuitenkin löytyvän rohkeutta mennä cherylin puolelle ja minusta niissä onkin enemmän munaa kuin kenessäkään noista vanhoista. Välillä oikein huomaa niiden ilmeistäkin kuinka ne on hämillään tuosta paskan jauhamisesta.

tota
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Vähän Cheryll joutuu talossa koville :eek: Ihme että noi jaksaa kuunnella jatkuvaa vittuilua ja ilkeilyä. Mulla olis jo palannu aikaa sitten käämit tollasta kuunnellessa.
Mutta, osaa olla kyllä neiti C itsekkin ärsyttävä.. Mulla ois palanu hermo siihen muijaa jo monta viikkoa sitte.. Niinkusilleetotaniinkusössönsössö...
KUKA EI OSAISI OLLA ÄRSYTTÄVÄ JA MIKSI CHERYL EI SAISI OLLA ÄRSYTTÄVÄ MUTTA MUUT SAA??!eikö kaikilla ihmisillä ole oikeus ola myös joskus ärsyttävä. Kaikista parhaiten cheryl osaa otta kriitikin itsestään ei vedä sellasia hulluja skitsoraivareita kuten monet muut. ja muut menee jauhamaan toisille sitä paskaa cheryl ei kertaakaan ole jauhanu toisten selän takana!

heippara
Alkuperäinen kirjoittaja ruttu:
Toi h*lvetin Cheryll joutais kotiinsa kasvamaan, ei tota sen vinkumista jaksa enää kuunnella! Kyllä ois mullakin hermo menny sen kanssa jos oisin Mian tilalla!
Kyllä se on mia joka sinne kotia kasvamaan joutas.

Alkuperäinen kirjoittaja tota:
KUKA EI OSAISI OLLA ÄRSYTTÄVÄ JA MIKSI CHERYL EI SAISI OLLA ÄRSYTTÄVÄ MUTTA MUUT SAA??!eikö kaikilla ihmisillä ole oikeus ola myös joskus ärsyttävä. Kaikista parhaiten cheryl osaa otta kriitikin itsestään ei vedä sellasia hulluja skitsoraivareita kuten monet muut. ja muut menee jauhamaan toisille sitä paskaa cheryl ei kertaakaan ole jauhanu toisten selän takana!
Näin se taitaa vähän mennä. Kaikki muut saa tehdä tai sanoa mitä haluvavat, mutta jos C haluaa jotain sanoa sen ei anneta tehdä sitä. Toisekseen tässä saa vähän sellaisen käsityksen että on ok kiusata toista jos se on ärsyttävä.

Mantatyttö82
ade vois lähteä. En tajua mitä sekin aikamies tuolla märisee ja huutaa marian perään että mää rakastan sua, puhuu paskaa ja kuvittelee olevansa parempi kuin muut ja viihdyttävämpi kuin muut. Eikö sillä luulis olevan kotona parempaakin tekemistä kun tyttökaveri raskaana. Minä ainaki haluaisin että mun ukko tulis kotiin jos olisin raskaana ja ukko bb:ssä

Mia ja Andreas ULOS!
Andreaksen viimeiset tempaukset: "[23:19] Eipä näytetty Andreaksen laulamista "tyhjäpää" viitaten Cheryliin. Tosi empaattinen joo ..kerto kaikil et Johanista isä vaik Johan ei halunnu..

Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:
ade vois lähteä. En tajua mitä sekin aikamies tuolla märisee ja huutaa marian perään että mää rakastan sua, puhuu paskaa ja kuvittelee olevansa parempi kuin muut ja viihdyttävämpi kuin muut. Eikö sillä luulis olevan kotona parempaakin tekemistä kun tyttökaveri raskaana. Minä ainaki haluaisin että mun ukko tulis kotiin jos olisin raskaana ja ukko bb:ssä
No raskaus on vasta alussa.

Alkuperäinen kirjoittaja tota:
Mutku kaikkia ei voi rakastaa ja mua ärsyttää se C:n ihme lässytys.. lässynlässyn sitä ja tätä ja sössön sössön.. Mua on ärsyttäny se sössöttäjä ihan ekasta päivästä alkaen..

Mantatyttö82
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
No raskaus on vasta alussa.
Mitä sitte? Luulis sen nyt kuitenkin olevan tärkeämpää kuin nolata itteään tv:ssä

vieras
Minä ainaki haluaisin että mun ukko tulis kotiin jos olisin raskaana ja ukko bb:ssä
no mitä sä haluisit että se sun mies tekis siellä kotona? olisit tyyliin viikolla 7 joten siinä te sitten istua napottaisitte sohvalla vieretysten,pyörittelisitte peukaloita loputkin 33vko?

musta toi on sellanen kokemus että ei sieltä kannata kesken tulla jos sinne on halunnu ja päässy, ellei nyt jotain kovin kamalaa tapahdu. adesta en pidä enään ollenkaan,joutais kyllä sinällään kotiin, mutta jos mun mies olis tuolla niin sais kyllä olla loppuun asti vaikka raskaana olisinkin :)

jjj
Mia ei ole saanut kotikasvatusta. Niin törkeä likka että varmaan on lapsena hemmoteltu pumpulissa ja ei ole vanhemmat sanoneet ikiinä vastaan missään. Olipa todella törkeä eilinenkin kun kateellisena kesken sopuisan hetken ( kun kaikki istuivat omissa oloissaan rauhassa-) huusi kaikille sisällä olijoille että Cheryllille on juuttunut kultalusikka perseeseen.

Tämä siksi että hän kokee olevansa Cheryllin yläpuolella ja siksi oikeutettu haukkumaan Sherylliä. Mia raukka luulee olevansa myös uusien yläpuolella. .. Miksei siis niidenkin kanssa joille esittää kaveria..
Miassa on psykopaattisia piirteitä.

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja oikeesti:
ÄÄNESTÄKÄÄ SE HULLU MIIA POIS TUOLTA TALOSTA! Se ei tee muuta kun haukkuu muita! Yök mikä akka!
Samaa mieltä. Aivan kuin joku 13-vuotias koulukiusaaja.
Miia ei osaa muuta sanoa kun VIT.. luuleekohan olevansa kova muija kun hokee vaan sitä ja kaikkia muita kirosanoja, kauheeta jos joku kiroilee noin paljon siviilissäkin kun Miia ja Niko tuolla.

Yhteistyössä