TheUnforgiven
musta tää bb on kaikkien aikojen floppi..mulla meni maku tohon..kaikki tappelee..kaikki itkee ja huutaa ja valittaa..yks on sairaalassa..ja ties missä kunnossa..ihan oksettaa..
Mutta, osaa olla kyllä neiti C itsekkin ärsyttävä.. Mulla ois palanu hermo siihen muijaa jo monta viikkoa sitte.. Niinkusilleetotaniinkusössönsössö...Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Vähän Cheryll joutuu talossa koville Ihme että noi jaksaa kuunnella jatkuvaa vittuilua ja ilkeilyä. Mulla olis jo palannu aikaa sitten käämit tollasta kuunnellessa.
Vietiin Jorviin.Alkuperäinen kirjoittaja mamina:siis täh, onko harri sairaalassa ?? kertokaa tietämättömälle
KUKA EI OSAISI OLLA ÄRSYTTÄVÄ JA MIKSI CHERYL EI SAISI OLLA ÄRSYTTÄVÄ MUTTA MUUT SAA??!eikö kaikilla ihmisillä ole oikeus ola myös joskus ärsyttävä. Kaikista parhaiten cheryl osaa otta kriitikin itsestään ei vedä sellasia hulluja skitsoraivareita kuten monet muut. ja muut menee jauhamaan toisille sitä paskaa cheryl ei kertaakaan ole jauhanu toisten selän takana!Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Mutta, osaa olla kyllä neiti C itsekkin ärsyttävä.. Mulla ois palanu hermo siihen muijaa jo monta viikkoa sitte.. Niinkusilleetotaniinkusössönsössö...Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Vähän Cheryll joutuu talossa koville Ihme että noi jaksaa kuunnella jatkuvaa vittuilua ja ilkeilyä. Mulla olis jo palannu aikaa sitten käämit tollasta kuunnellessa.
Kyllä se on mia joka sinne kotia kasvamaan joutas.Alkuperäinen kirjoittaja ruttu:Toi h*lvetin Cheryll joutais kotiinsa kasvamaan, ei tota sen vinkumista jaksa enää kuunnella! Kyllä ois mullakin hermo menny sen kanssa jos oisin Mian tilalla!
Näin se taitaa vähän mennä. Kaikki muut saa tehdä tai sanoa mitä haluvavat, mutta jos C haluaa jotain sanoa sen ei anneta tehdä sitä. Toisekseen tässä saa vähän sellaisen käsityksen että on ok kiusata toista jos se on ärsyttävä.Alkuperäinen kirjoittaja tota:KUKA EI OSAISI OLLA ÄRSYTTÄVÄ JA MIKSI CHERYL EI SAISI OLLA ÄRSYTTÄVÄ MUTTA MUUT SAA??!eikö kaikilla ihmisillä ole oikeus ola myös joskus ärsyttävä. Kaikista parhaiten cheryl osaa otta kriitikin itsestään ei vedä sellasia hulluja skitsoraivareita kuten monet muut. ja muut menee jauhamaan toisille sitä paskaa cheryl ei kertaakaan ole jauhanu toisten selän takana!Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Mutta, osaa olla kyllä neiti C itsekkin ärsyttävä.. Mulla ois palanu hermo siihen muijaa jo monta viikkoa sitte.. Niinkusilleetotaniinkusössönsössö...Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Vähän Cheryll joutuu talossa koville Ihme että noi jaksaa kuunnella jatkuvaa vittuilua ja ilkeilyä. Mulla olis jo palannu aikaa sitten käämit tollasta kuunnellessa.
Samaa mieltä. Aivan kuin joku 13-vuotias koulukiusaaja.Alkuperäinen kirjoittaja oikeesti:ÄÄNESTÄKÄÄ SE HULLU MIIA POIS TUOLTA TALOSTA! Se ei tee muuta kun haukkuu muita! Yök mikä akka!
No raskaus on vasta alussa.Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:ade vois lähteä. En tajua mitä sekin aikamies tuolla märisee ja huutaa marian perään että mää rakastan sua, puhuu paskaa ja kuvittelee olevansa parempi kuin muut ja viihdyttävämpi kuin muut. Eikö sillä luulis olevan kotona parempaakin tekemistä kun tyttökaveri raskaana. Minä ainaki haluaisin että mun ukko tulis kotiin jos olisin raskaana ja ukko bb:ssä
Mutku kaikkia ei voi rakastaa ja mua ärsyttää se C:n ihme lässytys.. lässynlässyn sitä ja tätä ja sössön sössön.. Mua on ärsyttäny se sössöttäjä ihan ekasta päivästä alkaen..Alkuperäinen kirjoittaja tota:KUKA EI OSAISI OLLA ÄRSYTTÄVÄ JA MIKSI CHERYL EI SAISI OLLA ÄRSYTTÄVÄ MUTTA MUUT SAA??!eikö kaikilla ihmisillä ole oikeus ola myös joskus ärsyttävä. Kaikista parhaiten cheryl osaa otta kriitikin itsestään ei vedä sellasia hulluja skitsoraivareita kuten monet muut. ja muut menee jauhamaan toisille sitä paskaa cheryl ei kertaakaan ole jauhanu toisten selän takana!Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Mutta, osaa olla kyllä neiti C itsekkin ärsyttävä.. Mulla ois palanu hermo siihen muijaa jo monta viikkoa sitte.. Niinkusilleetotaniinkusössönsössö...Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Vähän Cheryll joutuu talossa koville Ihme että noi jaksaa kuunnella jatkuvaa vittuilua ja ilkeilyä. Mulla olis jo palannu aikaa sitten käämit tollasta kuunnellessa.
Mitä sitte? Luulis sen nyt kuitenkin olevan tärkeämpää kuin nolata itteään tv:ssäAlkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:No raskaus on vasta alussa.Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:ade vois lähteä. En tajua mitä sekin aikamies tuolla märisee ja huutaa marian perään että mää rakastan sua, puhuu paskaa ja kuvittelee olevansa parempi kuin muut ja viihdyttävämpi kuin muut. Eikö sillä luulis olevan kotona parempaakin tekemistä kun tyttökaveri raskaana. Minä ainaki haluaisin että mun ukko tulis kotiin jos olisin raskaana ja ukko bb:ssä
nii,varsinki se joka väittämällä väitti että se oli miiaAlkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Joko kaikki näki et se todellakin oli Andreas,eikä Miia joka sanoi sen "Manta, vittu mä rakastan sua!"
no mitä sä haluisit että se sun mies tekis siellä kotona? olisit tyyliin viikolla 7 joten siinä te sitten istua napottaisitte sohvalla vieretysten,pyörittelisitte peukaloita loputkin 33vko?Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:Minä ainaki haluaisin että mun ukko tulis kotiin jos olisin raskaana ja ukko bb:ssä
Miia ei osaa muuta sanoa kun VIT.. luuleekohan olevansa kova muija kun hokee vaan sitä ja kaikkia muita kirosanoja, kauheeta jos joku kiroilee noin paljon siviilissäkin kun Miia ja Niko tuolla.Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Samaa mieltä. Aivan kuin joku 13-vuotias koulukiusaaja.Alkuperäinen kirjoittaja oikeesti:ÄÄNESTÄKÄÄ SE HULLU MIIA POIS TUOLTA TALOSTA! Se ei tee muuta kun haukkuu muita! Yök mikä akka!