VIRALLINEN BB-pino, osa 3

• Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti
Niko on päivä päivältä tasapainottomampi :/ . Meuhkaa ja vouhkaa joka jumalan asiasta ja tekee kärpäsestä härkäsen.
Terosta olen samaa mieltä aiemmin kirjoitelleen jaapajaa:n kanssa.
Ei kaikki ole tunteista vouhkaajia. Heti aamulla kun silmänsä saa auki pitäisi alkaa analysoimaan tunteeko nyt surua vai kiimaa... :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Niko on päivä päivältä tasapainottomampi :/ . Meuhkaa ja vouhkaa joka jumalan asiasta ja tekee kärpäsestä härkäsen.
Terosta olen samaa mieltä aiemmin kirjoitelleen jaapajaa:n kanssa.
Ei kaikki ole tunteista vouhkaajia. Heti aamulla kun silmänsä saa auki pitäisi alkaa analysoimaan tunteeko nyt surua vai kiimaa... :headwall: :headwall:
No mitä kateltavaa Terossa sit on muuta kuin (joidenkin) mielestä hyvä kroppa?? Mitään se ei siellä juuri tee, on melko hiljainen ja välillä löpisee jonninjoutavia.

Mä tykkään Nikosta päivä-päivältä enemmän! :heart:

Niko on täynnä itseään, joka asiassa minä minä minä ja ärsyttää tuo liioittelu, AINA sitä ja AINA tätä! Andreaksesta pidin alussa mutta Marian myötävaikutuksella alkoi näyttämään todellista luontoaan. Tero talon fiksuin tyyppi!

kiipi
Tero alkaa vaikuttaa tosiaan noitten draamaqueenneitipoikien rinnalla järkevältä Mieheltä ;) Luojan kiitos se ei lähde Mariannenkaan lässytykseen mukaan, poika on fiksumpi kuin nuo älleröt tuolla talossa tajuavatkaan.

Ainakin tähän mennessä. Moni tuolla on tuottanut pettymyksen, kuten tuo järkyttävä Andre. Miksei sitä muuten mollata kultalusikkaperseessä syntyneeksi, kun on bättre folk??

Yhteistyössä