VIRALLINEN BB-pino, osa 3

• Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Hmm, Harria ei ilmeisesti huomioitu tupakoiden jaossa.. vaikka eihän sitä tietenkään tiedä et tuleeko taloon mutta kuitenkin.
No en mäkään huomiois kun tyyppi on ollut suurin piirtein viikon poissa...
Aivan joo... maanantai illasta.
Joo mut moni varmaan luottaa sääntöön jonka mukaan yli 12h talon ulkopuolella johtaa poistumiseen. :whistle: Niinkuin kuuluis mennäkin.

Ja Harri saa aivan varmasti sairaalassa röökiä.

vieras
Lainaus subista:

Miettivät sunnuntaita.
Ade: Hirvittävin tilanne. Kävi miten vaan, niin käy paskasti.
Mia: paskin mahdollinen tilanne
Ade:tykkäsin Harrista tosi paljon, mut oli puolia, joista en.
Haluisin, et Harri tippuis, koska te ootte mulle ne tärkeimmät..jos sais valita. (spekuloi, jos Harri olisi äänestyksessä)

Mia on kiitollinen ja onnellinen. Ei jää mitään negatiivista.
Adella halu jäädä on uskomaton.
Mia: käy miten käy, niin paska fiilis tulee. vaikka jäisin niin jompikumpi teistä lähtee. onnellinen siitä, että jää, mut..
Ade: tuhoontuomittu päivä
M: niinpä
M: hyvin ei se päivä voi päättyä.
A: mut kaikki on mahd. Tääl ollu niin uskomattomia käänteitä
Eikä tiedä jos vaikka voi tulla takaisin talossa.

Mia ei uskalla pieraista.. Ade: ..Koska voi tulla lusikallinen.. Mia: ..kun on juonu kahvia ja vetäny röökiä kuin viimeistä päivää.
Su todella vedetään kuin viimeistä päivää.

Ader:kuka tääl manaa, jos sä lähdet?
Kuka tekee leipää, jos mä lähden?
Mia: tääl on niin moni muu, jonka pitäis lähtee
Ade:tääl on moni muu, joka ratsastaa ja juonittelee

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Joo mut moni varmaan luottaa sääntöön jonka mukaan yli 12h talon ulkopuolella johtaa poistumiseen. :whistle: Niinkuin kuuluis mennäkin.

Ja Harri saa aivan varmasti sairaalassa röökiä.
Ei se sääntö ihan noin mene.

Alkuperäinen kirjoittaja elli:
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Marianne on alkanut ärsyttämään, lopettais jo Teron mustamaalaamisen. Marianne ei näköjään kestä pakkeja :LOL:
Saiko Marianne pakit Terolta?
Niin rivien välistä olen ymmärtänyt.. Kun Tero ei näytä et rakastais Mariannea ja ei kai voi näyttääkään kun ei rakasta. Marianne kai luuli muuta muutaman hellän hetken jälkeen..

elli
Alkuperäinen kirjoittaja elli:
Marianne on alkanut ärsyttämään, lopettais jo Teron mustamaalaamisen. Marianne ei näköjään kestä pakkeja :LOL:
Saiko Marianne pakit Terolta?
Niin rivien välistä olen ymmärtänyt.. Kun Tero ei näytä et rakastais Mariannea ja ei kai voi näyttääkään kun ei rakasta. Marianne kai luuli muuta muutaman hellän hetken jälkeen..
sitten kyllä ymmärrän mistä Mariannen kenkä puistaa.Niko sanoi kyllä osuvasti Terolle,mitä sen pitäis Mariannelle tehdä :LOL:

vieras
Marianne väittää ettei olisi ihastunut Teroon, kaikki teot taas näyttää kaikkea ihan muuta.
Niinpä, Marianne ennen mun suosikki naisista, mut ei enää, ulos talosta vaan!
niin sikskö kun on ihastunut teroon, niin pitäs potkia talosta..???
No ei, mutta se jatkuva Tero mantrajäkätys kyrsiii.

just
Lainaus subista:

Miettivät sunnuntaita.
Ade: Hirvittävin tilanne. Kävi miten vaan, niin käy paskasti.
Mia: paskin mahdollinen tilanne
Ade:tykkäsin Harrista tosi paljon, mut oli puolia, joista en.
Haluisin, et Harri tippuis, koska te ootte mulle ne tärkeimmät..jos sais valita. (spekuloi, jos Harri olisi äänestyksessä)

Mia on kiitollinen ja onnellinen. Ei jää mitään negatiivista.
Adella halu jäädä on uskomaton.
Mia: käy miten käy, niin paska fiilis tulee. vaikka jäisin niin jompikumpi teistä lähtee. onnellinen siitä, että jää, mut..
Ade: tuhoontuomittu päivä
M: niinpä
M: hyvin ei se päivä voi päättyä.
A: mut kaikki on mahd. Tääl ollu niin uskomattomia käänteitä
Eikä tiedä jos vaikka voi tulla takaisin talossa.

Mia ei uskalla pieraista.. Ade: ..Koska voi tulla lusikallinen.. Mia: ..kun on juonu kahvia ja vetäny röökiä kuin viimeistä päivää.
Su todella vedetään kuin viimeistä päivää.

Ader:kuka tääl manaa, jos sä lähdet?
Kuka tekee leipää, jos mä lähden?
Mia: tääl on niin moni muu, jonka pitäis lähtee
Ade:tääl on moni muu, joka ratsastaa ja juonittelee
No hohhoijaa taas!

vieras
Mua alko säälittää iahn kamalasti Cheryll vaikkei se mun suosikki olekaan. Toi Niko on kyllä oikee kusipää. Haukku Cherylliä niin ilkeesti ihan Johanna Tukiaisen näköseks ja nauro päälle. Tuolta bb sivuilta näkee millanen ilme Cheryllille tuli. Että ne jaksaa kiusata toista.

Mua alko säälittää iahn kamalasti Cheryll vaikkei se mun suosikki olekaan. Toi Niko on kyllä oikee kusipää. Haukku Cherylliä niin ilkeesti ihan Johanna Tukiaisen näköseks ja nauro päälle. Tuolta bb sivuilta näkee millanen ilme Cheryllille tuli. Että ne jaksaa kiusata toista.
Ei oo Cheri munkaan suosikki mutta en kans ymmärrä tuota kiusaamista :/ Niko on kyllä sellanen inhokki-ällötys että sais lähtee :wave:

Vieras
Hyvä vaan että haukkuu, se on ärsyttävän näkönen, olonen muija. Suut mutrussa koko ajan.

vieras
Marianne on niin huomionhakuinen, eilisessä koosteessa täyty koko porukan edessä alkaa puhuun, kuin hän nyt tajus jonku tosi rankan jutun liittyen Teroon. Ja et hän kertois sen tolle ja tolle, argh!! Olis sit pamauttanu sen suoraan ilmoille, eikä mainostanu.

Kertoko se sit loppujen lopuks kenellekkä sitä "rankkaa" juttua?

Spekulaattori
Tero: älyää olla hiljaa eikä osallistu parjaamisiin tms. paskanjauhantaan ja sillä pääsee pitkälle
Marianne: ärsyttävä, yrittää olla vanhempi ja viisaampi kuin mitä on, terovirsi ärsyttää
Niko: poikaraukka, vietävissä kuin pässiä narussa ja nyt viejänä on Ade.
Ade: The Johtaja. Pahin lässyttäjä ja juonittelija ja kiusaaja koko sakissa
Miia: Kotiin kasvamaan
Tuuli: Osaaks se puhua?
Anniina: Perustylsä. Pitäis nähdä kännisenä niin tietäis mikä on tyttöjään.
J-M: Osaaks se puhua?
Antti: Osaaks se puhua?
Johan: Ruskeakielinen, kieronoloinen tyyppi.
Cheryll: Kiusattu. Milloinhan ratkeaa?

Yhteistyössä