VIRALLINEN BB-pino, osa 3

• Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti
Gluteus maximus
minusta talossa on PALJOn parempi henki nyt ja heillä on välillä jopa hauskaa keskenään! Minä jaksan katsoa ohjelmaa nyt hyvin. Ennen oli ahdistava ja ikävä tunnelma ja tuntui, että millä hetkellä tahansa talossa räjähtää ja niinhän siellä sitten räjähtikin eräs henkilö!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
minusta talossa on PALJOn parempi henki nyt ja heillä on välillä jopa hauskaa keskenään! Minä jaksan katsoa ohjelmaa nyt hyvin. Ennen oli ahdistava ja ikävä tunnelma ja tuntui, että millä hetkellä tahansa talossa räjähtää ja niinhän siellä sitten räjähtikin eräs henkilö!
Niinpä. Mä tykkään itse draamattomuudesta. Ilonpito on niin paljon parempaa katseltavaa.

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Fiona71:
Riidellään ja läyhtäänhän siellä edelleen.. :whistle:
Mutta vähemmän! Huomattavasti vähemmän ja eivät rääkkää chipaa ja Teroa koko ajan. Se oli aivan raastavaa....käydä muutaman ihmisen kimppuun joukolla. Nyt siellä kyllä on läyhäämistä, mutta se on sellaista normaalia "juoruamista" Ei isketä kiinni kuin hyeenat!

En oo koko viikolla kattonu oikeestaan yhtään enää, ei vaan kiinnosta. Ja mitä näitä palstoja seuraa niin enpä oo mistään jäänyt paitsi. :whistle: Boooring!
Meinasin mä suoran kattoo tänään, joko se afrikkalainen sinne menee?

Gluteus maximus
Ihmiset on kummalllisia. Halutaan katsella selkään puukottamista, läyhäämistä ja toisten rääkkäämistä. Muuten ei ole kiinnostavaa. Minun mielestä sairas. ihminen ei ole mitenkään kiinnostava viihteellisesti. Näen niitä työssäni ihan tarpeeksi. Noita räjähteleviä nuoria nimittäin.

Alkuperäinen kirjoittaja Fiona71:
Riidellään ja läyhtäänhän siellä edelleen.. :whistle:
Mutta vähemmän! Huomattavasti vähemmän ja eivät rääkkää chipaa ja Teroa koko ajan. Se oli aivan raastavaa....käydä muutaman ihmisen kimppuun joukolla. Nyt siellä kyllä on läyhäämistä, mutta se on sellaista normaalia "juoruamista" Ei isketä kiinni kuin hyeenat!
Sori, mutta mä en näe eroa siinä, kun kerta edelleen haukutaan toisia.
Ja pitää kuitenkin muistaa se, mikä tuntuu suurelta yleisöltä unohtuvan, että tuolla talossa on ihmiset suljettu keskenään ja niitä tilanteita, kun joku ärsyttää, ei pääse pakoon niinkuin normaali elämässä voi tehdä, niin pakkohan ne on purkaa jotenkin.
Tuli mieleen mm. Cheryll, joka tahallaan ärsytti kerran Mian raivoihinsa ja sitten kun Mia yritti päästää pois tilanteesta, niin Chipa seurasi perässä ja jankutti ja jankutti. Mia huusi, että jätä hänet rauhaan, niin eikö tämä tule vaan perässä aina vain.. :headwall:
Cheryll ja Tero pelaa siinä kuin muutkin, eivät ole uhreja. Chipa naureskeli tosieten huulen heitolle ja sitten selän takana sanoi muille, että häntä ärsyttää se. Lopulta sai esim. Adelle sanottua, ettei tykkää siitä, kun leikkiä lasketaan esim hänen hiusten lähdöstä. Mitä teki Ade? Lopetti tuon ja sanoi, ettei tajunnut sen Chipaa suututtavan.
Se, mikä tässä porukassa on vikana, varsinkin Chipa, Tero ja Marianne, on hirveän huono ulosanti!! Ne ei vaan saa muodostettua yhtä kokonaista ja järkevää lausetta.

Ihmiset on kummalllisia. Halutaan katsella selkään puukottamista, läyhäämistä ja toisten rääkkäämistä. Muuten ei ole kiinnostavaa. Minun mielestä sairas. ihminen ei ole mitenkään kiinnostava viihteellisesti. Näen niitä työssäni ihan tarpeeksi. Noita räjähteleviä nuoria nimittäin.
Mun mielestä sä olet kummallinen jos et nähnyt Nikon ja Aden tekevän muuta kuin pilkkaavan Teroa ja Cherylliä. (jota minä en pitänyt kovin vakavana, Cheryllkin suorastaan provosoi muita ärsyyntymään)

Yleensäkin ne kaksi oli paljonj viihdyttävämpiä, vitsailivat, nauroivat, itkivät ja suuttuivat... Nikon pk-käynnit etenkin ja Aden aamutossupelleilyt oli sellasta katottavaa jotka sai mut aina hyvälle tuulelle. :heart: :D

vieras
Tämänhän on tarkoitus olla viihde ohjelma, eikö vain?
Mitä viihdettä on katsoa, jos muutama tyyppi istuu ja nyhvöttää sohvalla sanomatta mitään muuta kuin tota noin niin?

Viihdetta oli aiemmin, mutta ne jotka sitä viihdettä antoivat, on äänestetty pois.

Tosi pettynyt olin tähän muka mullistavaan käänteeseen, Johan muualle ja tänne tilalle joku..Eihän siinä ole oikeasti edes mitään ideaa. Ketä kiinnostaa, kun outo tyyppi tulee tänne ja vakiasukas menee johonkin muualle. Kumpikaan ei vaikuta Suomen bb:n tasoon millään lailla. Yhtä tylsää jatkoa. No, Chipa kiehnää kundin kyljessä ja pätee omalla maailman matkaaja maineellaan "minä tiedän kaiken, olen ollut Hollywoodissa". Voi Luoja.

Mä tykkään kanssa että nyt ihan kiva kattoo, kun kaikki nuo mun inhokit on laitettu pihalle. Hiukan ehkä ärsyttää se miten noi ei oikeen osaa kehitellä itelleen viihdettä sinne, ja ihan erilaista muihin kausiin verrattuna, kun vaikka voittavat viikkotehtäviä niin onko ne vasta kerran ostaneet olutta/siideriä? tosin vähän ikävin seurauksin, mutta jotenkin jännä ettei ne enempää kaipaa siellä pippaloita...että tekis asian eteen jotain.

Ja sitten mua ärsyttää ihan suunnattomasti se miten Johania on suosittu talossa. Nyt ihan oikea valinta vaihtoon, mutta miksi hän vielä on saanut muuten niin paljon etuuksia, sviittiviikkoja ym.
Eikä myöskään kauheen reilusti oo mennyt noi viikkotehtävät. Muina vuosina rooleja on vaihdettu useampaan kertaan, mutta nyt ei. Eli siellä on muutamat saanut jatkuvaa hemmottelua ja toiset joutuneet enemmän raataan.

vieras
Mua kyllä rasittaa noiden talolaisten jutut Suomesta jotkut menee niin metsään.. että hoh hoijaa (Ei tääl tosiaankaan aina juoda viinaa tai olla tuppisuita ). Tuuli ei edes yritä puhua englantia vaik hän kyl osais. Anniina ei puhu englantia hirveesti kun ei osaa joten siinä mielessä se on ymmärrettävää, hän sentään yrittää. Vois edes joku vähän yrittää kääntää noita suomen kielisiä keskusteluja eikä vain naureskella keskenään. Huoh.

susu
Munya pyysi itse aamupäivällä, että porukka puhuisi mahdollisimman paljon suomea ja hän kysyy sitten, jos haluaa käännöksiä. Mun mielestä esim. Ansku yrittää tosi hyvin ja niillä olikin Munyan kanssa kielikurssi, Ansku puhui englantia ja Munya suomea, kun harjoittelivat lauseita=) Ihailtavan hyvin Munyakin osaa ääntää suomea ja ilmeisesti haluaakin oppia mahdollisimman paljon tän viikon aikana.

Yhteistyössä