VIRALLINEN BB-pino, osa 3

• Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti
mAu
Pakko sanoa, että talo on paljon tylsempi nykyään. Niko ja Ade toi sinne edes jotain eloa. Entisenä 24/7 katselijana en eilenkään kertaakaan katsonut 24/7 koska siellä ei ole mitään hauskaa enää. Ainoa positiivinen puoli on, että nyt kun "läyhäjengi" on poissa, niin alkaa näkyä esim. Teron läyhääminen paremmin. Aiemmin jo puhuin siitä, ettei koosteissa ja kotisivuilla kerrottu miten Tero puhuu muista seläntakana, mutta aina meni muiden keskustelut edelle ja Teron juttuja peiteltiin. Ihmetyttää edelleenkin miksi BB-sivuillakaan ei ole otettu mitään kantaa siihen oksennusepisodiin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jaksatte kattoa tota tylsääkin tylsempää ohjelmaa...tällä kaudella sinne on valittu ihan ihme porukkaa ja tietenkin kaikki repäsevät tyypit äännestettiin "viisaasti" ulos heti alussa. Nikon lähdön jälkeen en ole koko paskaa viittiny kattoa.
En mäkään oo jaksanu oikein enää Aden lähdön jälkeen. Kai se oli se pisara joka katkaisi kamelin selän. :(
Uutisia seuraan ja keskusteluita mutta koosteita katson vaan puolella silmällä jos sitäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Tytinä:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Mä oon hyvilläni et Ade lähti! Niinkuin Vappu sanoi jotain tyyliin et nyt on kaikki takana puhujat pois. Tän vuoden bb:ssä on ollutkin niin tulehtunut yhteishenki. Ihmisten täytyis tajuta et se paskanjauhaminen on väärin. Nyt tapahtui vaan oikeus.
Ja mä olen sun kans niin samaa mieltä!!! =)
Ja minusta jotenkin huvittavaa että Ade joutui pelkästään Cheryllin antamasta kahdesta pisteestä ulos :D
No ei se nyt ihan noin menny.
Miten niin ei, perustele? Ainoastaan Cheryll antoi Adelle äänet joiden vuoksi Ade joutui häätöäänestykseen ja tippui talosta!

Vieras kommentoi
Mä oon hyvilläni et Ade lähti! Niinkuin Vappu sanoi jotain tyyliin et nyt on kaikki takana puhujat pois. Tän vuoden bb:ssä on ollutkin niin tulehtunut yhteishenki. Ihmisten täytyis tajuta et se paskanjauhaminen on väärin. Nyt tapahtui vaan oikeus.
Ja minusta jotenkin huvittavaa että Ade joutui pelkästään Cheryllin antamasta kahdesta pisteestä ulos :D
Miten niin ei, perustele? Ainoastaan Cheryll antoi Adelle äänet joiden vuoksi Ade joutui häätöäänestykseen ja tippui talosta!
Mun mielestä sun sanavalinta on väärä:
"Ade joutui pelkästään Cheryllin antamasta kahdesta pisteestä ulos".
+ Luuria pitkin tulevien tuhansien äänien vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras kommentoi:
Mun mielestä sun sanavalinta on väärä:
"Ade joutui pelkästään Cheryllin antamasta kahdesta pisteestä ulos".
+ Luuria pitkin tulevien tuhansien äänien vuoksi.
No siis tartteeko noin pilkkua viilata? Jokainen kyllä ymmärsi mitä mä tarkoitin, pitääkö kaikki aina vääntää rautalangasta :xmas:

Yksi Big Brotherin historian suurimmista käänteistä on lähellä, sillä yksi talon asukkaista lähtee asukasvaihtoon!

Kuka vaihtoon lähteen? Mihin maahan hän lähtee? Kuka tästä vielä tuntemattomasta maasta tulee asukkaaksi Suomen Big Brother -taloon ensi viikon ajaksi?
Näihin kysymyksiin saat vastauksen katsomalla sunnuntaina Big Brother Talk Show'n Subilla klo 21.00!

http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/uutinen.shtml?732539

mää
Maikkarin netissä tapahtui kuulemma joku moka ja siellä luki, että yksi asukas lähtee vaihtoon Etelä-Afrikkaan :) Onkohan se Johan kun hän ei ollut tämän viikon äänestyksessä?

v
Ja sitten vielä että voi luoja mua inhottaa tuo anna!! Yäk yäk, en tykkää yhtään. Miten voikin joku ihminen olla niin epämiellyttävä?!?!

Ja harri, voi mikä namu se oli :p . Miten se näytti niin ihanalta? Voi kun se olis saanu jäädä.

Tääl vissiin moni muukin lopettanu bb:n seuraamisen viime aikoina. Kun Niko lähti, väheni mulla seuraaminen aika paljon. Ade kun tippu, niin loppukin sitten kokonaan. Ainut asia mitä olen viikona aikana kattonu oli tänään netistä se että Johan lähtee vaihtoon. Sekin, kun täällä sitä omissa otsikoissaan niin paljon puhuttiin, muuten en ois bb uutisia lähtenytkään lukemaan.

Vaan ei oo sillä ohjelmalla mulle enää mitään tarjottavaa, katsokoon ne joille on.

Ninni
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Maikkarin netissä tapahtui kuulemma joku moka ja siellä luki, että yksi asukas lähtee vaihtoon Etelä-Afrikkaan :) Onkohan se Johan kun hän ei ollut tämän viikon äänestyksessä?
Tai Kaisa-Reeta tai Anna..
OK,tätä just uumoilinkin,siis Johan sinne lähtee ja sieltä tulee joku tänne asukasvaihtoon.

Yhteistyössä