VIRALLINEN BB-pino, osa 3

• Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Tytinä:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Mä oon hyvilläni et Ade lähti! Niinkuin Vappu sanoi jotain tyyliin et nyt on kaikki takana puhujat pois. Tän vuoden bb:ssä on ollutkin niin tulehtunut yhteishenki. Ihmisten täytyis tajuta et se paskanjauhaminen on väärin. Nyt tapahtui vaan oikeus.
Ja mä olen sun kans niin samaa mieltä!!! =)
Ja minusta jotenkin huvittavaa että Ade joutui pelkästään Cheryllin antamasta kahdesta pisteestä ulos :D
No ei se nyt ihan noin menny.
Miten se sitten meni? Kansahan hänet tietysti ulos äänesti, mutta antoiko kukaan muu talosta ääniä?
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/nimeamiset.shtml?726617

Tuolt voi katsella.

Harri vierailee tänään Big Brother -talossa!

Harri poistettiin talosta 22.9. sairastumisen vuoksi, mutta pääsee vielä kerran tapaamaan vanhat taloystävänsä.

Mitä Harrilla on kerrottavanaan? Kuinka asukkaat reagoivat miehen vierailuun?

Seuraa asukkaille yllättävää vierailua 24/7:sta ja uutisista!

Nettivisuillamme myöhemmin luettavissa myös Harrin haastattelu.

http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/uutinen.shtml?732221

...
Terolla menossa kova läyhääminen, väittää että jotkut pelaavat ja juonittelevat. Esittää asiat niin, että Anna ja Tuuli menevät juttuun mukaan. Tero on jättänyt murrettaan paljon pois... Tero valehteli tytöille, ettei tänä vuonna ole sekstattu talossa... Marianne itse kuiskasi Mariannalle, ettei ole koskaan kokenut sitä, että joku mies on kiinni eli yhdynnässä koko yön.

....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Marianne itse kuiskasi Mariannalle, ettei ole koskaan kokenut sitä, että joku mies on kiinni eli yhdynnässä koko yön.
Ja mitäs tämä nyt sitten kertoo? :) Että kukaan ei ole talossakaan niin tehnyt :)
Hän kertoi, että Tero oli niin. Vaikka ei ollut mitään etukäteen sovittu eikä puhuttu, niin Tero teki sen. Mun mielestä se oli rinnastettavissa raiskaukseen.

...
Anna keksii juttuja näköjään ihan *omasta päästä*. Tero kertoi "mun täytyy nyt pohtia, voinko mä kertoo teille, pikku hetki". - Tero jatkaa Marianne-teemaa... kysyy Tuulilta, onko Marianne jutellut hänen kanssaan paljon. Tero rakentaa "mie olen koko ajan ollut Johanin kanssa kaveri". - Vai niin, eihän Johan halunnut alkaa läyhätä Teron kanssa. - Anna läyhää Johanista. Tuuli menee mukaan kaikkeen mennen tullen, älytettävissä koko ämmä.

Voi
nyt hitsi! Mä oon alusta menettänyt jo kaksi suosikkia (Ade ja Mertsi), ihan sen tähden, että meni hermo niiden käytökseen. Nyt sitten taitaa lähteä kohta terokin tuonne ei-suosikki -laariin, jos alkaa saman peen puhumisen kuin se läyhäjengi. :headwall:

Sitten ei auta muu kuin laittaa toivo Kassuun, toivottavasti edes se on sellainen myös loppupeleissä kuin nyt....

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Voi:
nyt hitsi! Mä oon alusta menettänyt jo kaksi suosikkia (Ade ja Mertsi), ihan sen tähden, että meni hermo niiden käytökseen. Nyt sitten taitaa lähteä kohta terokin tuonne ei-suosikki -laariin, jos alkaa saman peen puhumisen kuin se läyhäjengi. :headwall:

Sitten ei auta muu kuin laittaa toivo Kassuun, toivottavasti edes se on sellainen myös loppupeleissä kuin nyt....
Aivan.. ihan persettä.

..
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Marianne itse kuiskasi Mariannalle, ettei ole koskaan kokenut sitä, että joku mies on kiinni eli yhdynnässä koko yön.
Ja mitäs tämä nyt sitten kertoo? :) Että kukaan ei ole talossakaan niin tehnyt :)
Hän kertoi, että Tero oli niin. Vaikka ei ollut mitään etukäteen sovittu eikä puhuttu, niin Tero teki sen. Mun mielestä se oli rinnastettavissa raiskaukseen.
Häh? Miten niin raiskaukseen? siis jos Tero vaan kestää hyvin.. Kai se on Mariannen oma asia tehdä tosta juttu jos kyse olisi raiskauksesta.

vieras
jaksatte kattoa tota tylsääkin tylsempää ohjelmaa...tällä kaudella sinne on valittu ihan ihme porukkaa ja tietenkin kaikki repäsevät tyypit äännestettiin "viisaasti" ulos heti alussa. Nikon lähdön jälkeen en ole koko paskaa viittiny kattoa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Häh? Miten niin raiskaukseen? siis jos Tero vaan kestää hyvin.. Kai se on Mariannen oma asia tehdä tosta juttu jos kyse olisi raiskauksesta.
onhan tuo marianne ollut itse hyvin läähätämässä peiton alla mukana.myös johanin kanssa.puhuu nyt paskaa,kun tero on ollut sille "ilkeä".neiti itse aloitti sen ilkeilyn ja sitten ihmetteli miksi tero ei puhu sille mitään ja veti herneet vielä enemmän nenuliin.
ULOS MARIANNE KASVAMAAN!

Yhteistyössä