oubiwan
JEe, kirjoitin juuri ketjun tuhannennen viestinAlkuperäinen kirjoittaja mulle:hihhi
JEe, kirjoitin juuri ketjun tuhannennen viestinAlkuperäinen kirjoittaja mulle:hihhi
mulla toi osoite ei suostu avautumaan vaik oon pitkin pvää kokeillut, et näkis vilauksen johanista :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.mnetafrica.com/bigbrother/livefeed.aspx
Johan on pihalla Sitäkin on hauskempi kattoa.
J-M ja Kassu on kyllä nyt ihan pilaamassa koko homman...Voi juma mitä sontaa tuo Kassu tuolla päästää suustaan!!Eihän se tiiä mistään mitään niin olis hiljaa.Voi apua.Kyllä hävettää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pakko vielä marista et Kassu antaa väärää infoa eri asioista ja kun joku yrittää korjata virheet nii Jari-Matti ja Kassu on et "hei et sä tajuu". Päiväl ne vain ihmetteli et hei mis Munya on, ku yks oli istunu pihal vaik kuinka kauan ja itsekseen hiljaa supis et "oh shit". Ja nyt se meni tylsistyneenä nukkumaan.. damn.
No ei varmaan, mut jos Afrikan bb:llä on Afrikassa n. 50 miljoonaa katselijaa ja näytetään lisäksi 4 eri sateliittikanavalla niin kylhän ne jutut leviää. Siel kuitenkin näytetään pätkiä suomen bb:stä sekä on juttua suomen bb:stä nettisivuillakin, lisäksi kun Munya palaa taloonsa niin kylhän se jakaa kokemuksensa. Kyl musta olis kivempaa antaa vähän positiivisempi kuva.Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:No en mä kyllä sitäkään tajua, että jonkun BB:n takia pitäisi suomalaisuutta hävetä, mutta onhan toi noille talossa olijoille noloa. Ja luultavasti Afrikan mies tulee olemaan tyytyväinen, kun pääsee pois.
Sen nyt on sinällään aivan irrelevanttia, mitä paskaa Kassu suustaan päästää, kunhan edes puhuu. Ei Munya mikään suurlähettiläs ole, joka palaa Afrikkaan talosta saamiensa Suomi-faktojen kanssa.
Totta tuo puoli. Tietenkin parasta, että olisivat rentoja sekä puhelisivat mukavia ja kiinnostavia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei varmaan, mut jos Afrikan bb:llä on Afrikassa n. 50 miljoonaa katselijaa ja näytetään lisäksi 4 eri sateliittikanavalla niin kylhän ne jutut leviää. Siel kuitenkin näytetään pätkiä suomen bb:stä sekä on juttua suomen bb:stä nettisivuillakin, lisäksi kun Munya palaa taloonsa niin kylhän se jakaa kokemuksensa. Kyl musta olis kivempaa antaa vähän positiivisempi kuva.
Niin ja kaikki suomalaiset juo viinaa.. ja on rasisteja.Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:Mua kyllä hävetti kun Kassu selitti minkä näkösiä ihmiset on Lapissa,huhhuijaa...Ja Lappi on vaan Suomessa,no niimpä.Ei Munya kyllä mitään Suomi-tietoutta tuolla saa |O Täyttä sontaa!!Ja mitä se selitti että suomalaiset eivät tykkää venäläisistä....Mulla meni se kohta just vähän ohi,mutta OIKEESTI,olis hiljaa.
peesi :/Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Mua säälittää toi Munya! Ja nolottaa asukkaiden puolesta.Idiootteja juttuja ja toinen vaan yksin hengailee. :ashamed:
No en tiiä onko ONNEKSAlkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Onneks Kassu meni sen seuraks.Vitsi miten inhottavaa touhua. :ashamed:
No ei niin (2 kuukautta espanjassa kesätöissä, espanjantaito 10 sanaa). Sitä haluaa olla vähän vieraskorea ettei anna huonoa kuvaa. Kyl Munya on aina välillä kysynyt et mistä puhutte mut eipä noi oo sit sitä kääntäny.Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Toi on muuten tosi inhottava tilanne, kun kaikki muut puhuu kieltä, mistä et ite ymmärrä apaut sanaakaan. Been there, done that. Siinä tuntee olonsa aika orvoksi ja ei oikeen tiedä, mihin katsoa ja sitten sitä vaan hymyilee idioottimaisesti. Ja sitten, kun joku kysyy, et haittako kun puhutaan meidän kieltä, niin ei siinä kehtaa tuntemattomille ihmisille sanoa, että haittaa. :xmas:
Niin no joo. Mutta on ainakin seuraa.Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:No en tiiä onko ONNEKSAlkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Onneks Kassu meni sen seuraks.Vitsi miten inhottavaa touhua. :ashamed:
Niin noloa käytöstä suomalaisilta!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei niin (2 kuukautta espanjassa kesätöissä, espanjantaito 10 sanaa). Sitä haluaa olla vähän vieraskorea ettei anna huonoa kuvaa. Kyl Munya on aina välillä kysynyt et mistä puhutte mut eipä noi oo sit sitä kääntäny.Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Toi on muuten tosi inhottava tilanne, kun kaikki muut puhuu kieltä, mistä et ite ymmärrä apaut sanaakaan. Been there, done that. Siinä tuntee olonsa aika orvoksi ja ei oikeen tiedä, mihin katsoa ja sitten sitä vaan hymyilee idioottimaisesti. Ja sitten, kun joku kysyy, et haittako kun puhutaan meidän kieltä, niin ei siinä kehtaa tuntemattomille ihmisille sanoa, että haittaa. :xmas: