VIRALLINEN BB-pino, osa 3

  • Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.mnetafrica.com/bigbrother/livefeed.aspx

Johan on pihalla :D Sitäkin on hauskempi kattoa.
mulla toi osoite ei suostu avautumaan vaik oon pitkin pvää kokeillut, et näkis vilauksen johanista :kieh:

jotain menoa nyt kuitenkin tuonne taloon tai munya hakee siirtoa takasin afrikkaan. odotin kovasti, että nyt suomalaisuus näytettäisiin. ehkä me sit ollaan tuollaisia koti-hiiriä :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pakko vielä marista et Kassu antaa väärää infoa eri asioista ja kun joku yrittää korjata virheet nii Jari-Matti ja Kassu on et "hei et sä tajuu". Päiväl ne vain ihmetteli et hei mis Munya on, ku yks oli istunu pihal vaik kuinka kauan ja itsekseen hiljaa supis et "oh shit". Ja nyt se meni tylsistyneenä nukkumaan.. damn.
J-M ja Kassu on kyllä nyt ihan pilaamassa koko homman...Voi juma mitä sontaa tuo Kassu tuolla päästää suustaan!!Eihän se tiiä mistään mitään niin olis hiljaa.Voi apua.Kyllä hävettää.
 
No en mä kyllä sitäkään tajua, että jonkun BB:n takia pitäisi suomalaisuutta hävetä, mutta onhan toi noille talossa olijoille noloa. Ja luultavasti Afrikan mies tulee olemaan tyytyväinen, kun pääsee pois.

Sen nyt on sinällään aivan irrelevanttia, mitä paskaa Kassu suustaan päästää, kunhan edes puhuu. Ei Munya mikään suurlähettiläs ole, joka palaa Afrikkaan talosta saamiensa Suomi-faktojen kanssa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
No en mä kyllä sitäkään tajua, että jonkun BB:n takia pitäisi suomalaisuutta hävetä, mutta onhan toi noille talossa olijoille noloa. Ja luultavasti Afrikan mies tulee olemaan tyytyväinen, kun pääsee pois.

Sen nyt on sinällään aivan irrelevanttia, mitä paskaa Kassu suustaan päästää, kunhan edes puhuu. Ei Munya mikään suurlähettiläs ole, joka palaa Afrikkaan talosta saamiensa Suomi-faktojen kanssa.
No ei varmaan, mut jos Afrikan bb:llä on Afrikassa n. 50 miljoonaa katselijaa ja näytetään lisäksi 4 eri sateliittikanavalla niin kylhän ne jutut leviää. Siel kuitenkin näytetään pätkiä suomen bb:stä sekä on juttua suomen bb:stä nettisivuillakin, lisäksi kun Munya palaa taloonsa niin kylhän se jakaa kokemuksensa. Kyl musta olis kivempaa antaa vähän positiivisempi kuva.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei varmaan, mut jos Afrikan bb:llä on Afrikassa n. 50 miljoonaa katselijaa ja näytetään lisäksi 4 eri sateliittikanavalla niin kylhän ne jutut leviää. Siel kuitenkin näytetään pätkiä suomen bb:stä sekä on juttua suomen bb:stä nettisivuillakin, lisäksi kun Munya palaa taloonsa niin kylhän se jakaa kokemuksensa. Kyl musta olis kivempaa antaa vähän positiivisempi kuva.
Totta tuo puoli. Tietenkin parasta, että olisivat rentoja sekä puhelisivat mukavia ja kiinnostavia.

Antaisivat niille edes viinaa. Saisi ainakin realistisen Suomi-kuvan. "Ne oli sellasia arkoja ja hiljaisia. Selvinpäin."
 
vieras
Olisin luullut et talon asukkaat olis pystynyt olemaan edes viikon tappelematta aka läyhäämättä. Eilen illalla Munyaa vähän pelotti ja se sanoi että suomalaisten puhetapa on vihainen ja se yritti kovasti kysellä et mistä tapellaan... talolaiset tietysti läyhäs suomeksi.
 
Mua kyllä hävetti kun Kassu selitti minkä näkösiä ihmiset on Lapissa,huhhuijaa...Ja Lappi on vaan Suomessa,no niimpä.Ei Munya kyllä mitään Suomi-tietoutta tuolla saa |O Täyttä sontaa!!Ja mitä se selitti että suomalaiset eivät tykkää venäläisistä....Mulla meni se kohta just vähän ohi,mutta OIKEESTI,olis hiljaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:
Mua kyllä hävetti kun Kassu selitti minkä näkösiä ihmiset on Lapissa,huhhuijaa...Ja Lappi on vaan Suomessa,no niimpä.Ei Munya kyllä mitään Suomi-tietoutta tuolla saa |O Täyttä sontaa!!Ja mitä se selitti että suomalaiset eivät tykkää venäläisistä....Mulla meni se kohta just vähän ohi,mutta OIKEESTI,olis hiljaa.
Niin ja kaikki suomalaiset juo viinaa.. ja on rasisteja.
 
vieras
Niin ja eilen illalla Kassu ja Anna puhui kaikkea melankolista muun muassa viiltelystä niin Munya pyysi et voitaisko puhua kevyemmistä asioista.. niin arvatkaa vain kevenikö aiheet.. ei.
 
vieras
Argh, järkyttävä vitutus yhden tv-ohjelman takia mutta... mä en kestä tommosta huonoa käytöstä Munyaa kohtaan. Toivottavasti asukkaiden silmät avautuu ennen kuin Johan kertoo omista kokemuksistaan muille asukkaille.. sit ne voi vähän miettiä et hmm.. ei taidettu oikein ottaa Munyaa huomioon jne.
 
Toi on muuten tosi inhottava tilanne, kun kaikki muut puhuu kieltä, mistä et ite ymmärrä apaut sanaakaan. Been there, done that. Siinä tuntee olonsa aika orvoksi ja ei oikeen tiedä, mihin katsoa ja sitten sitä vaan hymyilee idioottimaisesti. Ja sitten, kun joku kysyy, et haittako kun puhutaan meidän kieltä, niin ei siinä kehtaa tuntemattomille ihmisille sanoa, että haittaa. :xmas:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Toi on muuten tosi inhottava tilanne, kun kaikki muut puhuu kieltä, mistä et ite ymmärrä apaut sanaakaan. Been there, done that. Siinä tuntee olonsa aika orvoksi ja ei oikeen tiedä, mihin katsoa ja sitten sitä vaan hymyilee idioottimaisesti. Ja sitten, kun joku kysyy, et haittako kun puhutaan meidän kieltä, niin ei siinä kehtaa tuntemattomille ihmisille sanoa, että haittaa. :xmas:
No ei niin (2 kuukautta espanjassa kesätöissä, espanjantaito 10 sanaa). Sitä haluaa olla vähän vieraskorea ettei anna huonoa kuvaa. Kyl Munya on aina välillä kysynyt et mistä puhutte mut eipä noi oo sit sitä kääntäny.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Toi on muuten tosi inhottava tilanne, kun kaikki muut puhuu kieltä, mistä et ite ymmärrä apaut sanaakaan. Been there, done that. Siinä tuntee olonsa aika orvoksi ja ei oikeen tiedä, mihin katsoa ja sitten sitä vaan hymyilee idioottimaisesti. Ja sitten, kun joku kysyy, et haittako kun puhutaan meidän kieltä, niin ei siinä kehtaa tuntemattomille ihmisille sanoa, että haittaa. :xmas:
No ei niin (2 kuukautta espanjassa kesätöissä, espanjantaito 10 sanaa). Sitä haluaa olla vähän vieraskorea ettei anna huonoa kuvaa. Kyl Munya on aina välillä kysynyt et mistä puhutte mut eipä noi oo sit sitä kääntäny.
Niin noloa käytöstä suomalaisilta!
 

Yhteistyössä