VIRALLINEN BB-pino, osa 3

  • Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti
ex-koulukiusattu
mua ärsyttää kun noi aina piinaa teroa siitä ettei se avaudu ja kerro tunteistaan. en mäkään kerro syvimpiä tunteitani vieraille ihmisille enkä ainakaan kertoisi sellaisille, jotka koko ajan kiusaa mua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ex-koulukiusattu:
mua ärsyttää kun noi aina piinaa teroa siitä ettei se avaudu ja kerro tunteistaan. en mäkään kerro syvimpiä tunteitani vieraille ihmisille enkä ainakaan kertoisi sellaisille, jotka koko ajan kiusaa mua.
en minäkään! enkä varsinkaan kymmenien kameroiden edessä, niin että ne syvimmät tunteet kuulis siinä sitten "puoli suomea",parhaimmillaan retosteltais lehdissä ja netissä :eek: ehkä toi tero on vaan fiksu kun ei ihan kaikkea kerro tuolla...

muutenki ihmetyttää tuo että miksi ne joukolla haukkuu teroa vaikkei se ole tehny mitään! :eek: ja sitten toi mertsi :kieh: siis todella ärsyttävää kun se vetää sen ikänsä aina tietyissä tilanteissa esiin, niinku eilen lähetyksessä :headwall: en edes ymmärtäny siitä mertsin lauseesta mitään,mitä se yritti sanoa? "siis minkä mä oikeesti voin jos tollanen 29vuotias ei yhtäkkiä puhu tämmöselle 19vuotiaalle teinille siis niinku oikeesti en mä ala niinku fiuu ding dong niinku oikeesti!" :eek: :eek: että niinku joo,mitä lie sitten yrittikään sanoa, mutta typerää vetää tuo ikä siihen niin, et hän saa sanoa ja tehdä mitä vaan kun on 19vuotias teini, mutta silti jos tuntesta ja elämästä puhutaan niin ikä ei ole mitään vaan hän kyllä on kokenu kaikesta kaiken ja tietää kaiken paremmin.

pah, olen puhunut nyt tältä erää taas :D
MARIANNE ULOS! :attn: :attn: :attn:
 
Hmm
Mä en käsitä miksi Tero on mennyt mukaan BB-taloon. Siellä idea on nimenomaan se, että ollaan kameroiden edessä koko ajan ja pyritään tulemaan toimeen ihmisten kanssa. Yleensä se vaatii sitä, että päästäkseen toista lähelle on annettava myös itsestään jotain. Tätä mun mielestä Tero ei hallitse.

Mä huomasin eilisestä koosteesta, että kun Cheri tilitti sitä identiteettikriisiään, niin muut lopetti aika pian kuuntelemisen. Mietin, että mistä se johtuu kunnes tajusin, etten itsekään jaksaisi kuunnella sitä jatkuvaa mitäänsanomatonta löpinää: en mä tiedä ehkä siinä on se että mun asema täällä on jotenkin niinkun semmonen en mä tiedä niinku kummallinen tai kai se on ehkä sitäkin että mä niinkun tunnen että mä oon jotenkin niinkun erilainen tai jotenkin sillä lailla... Ei mitään päätä eikä häntää. Plus mua alkaa kans jo ärsyttää, että Cheri keksii koko ajan itsestään jotain puhuttavaa.

Aloin tässä muuten yksi päivä miettiä sitäkin, että hän sanoi olevansa ulkomaailmassa miesten kanssa liukasliikkeisempi eikä jää pitkäksi aikaa samaan. Mahtaako toi siltojen polttaminen ja miesten loukkaaminen (Harri -> Risto, Antti -> Jari-Matti -> Antti) olla häneltä sitä, että kun joku alkaa päästä liian lähelle, hänen pitää tehdä jotain radikaalia ja loukata?
 
vieras
musta noi cherylin miesjutut talossa ei ole sen kummepia kuin muidenkaan. Onhan Mariannekin pussannut vaikka ketä ja heilutellut peittoa nyt ainakin kahden kans. Eikä sitä kiusata talossa asiasta ollenkaan. Musta Cheryll kaipaa läheisyyttä, ja sellaista iloa, mitä pikkuflirtti ja pusuttelu tuo tullessaan sinkkujen kesken. loukkasko se oikeesti tahallaan ketään? Harri ymmärsi kaveruuden ja läheisyyden väärin, Riston kans Chery jäi itse nuolemaan näppejään ja Antin kans kävi samoin, siis Antti tais haluta jotain muuta kuin mitä Cheryll. Jari-Matista nyt ei ota selvää, mut mitään ihastumista tuskin on kummankaan puolelta sen kummemmin.
 
Hmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
musta noi cherylin miesjutut talossa ei ole sen kummepia kuin muidenkaan. Onhan Mariannekin pussannut vaikka ketä ja heilutellut peittoa nyt ainakin kahden kans. Eikä sitä kiusata talossa asiasta ollenkaan. Musta Cheryll kaipaa läheisyyttä, ja sellaista iloa, mitä pikkuflirtti ja pusuttelu tuo tullessaan sinkkujen kesken. loukkasko se oikeesti tahallaan ketään? Harri ymmärsi kaveruuden ja läheisyyden väärin, Riston kans Chery jäi itse nuolemaan näppejään ja Antin kans kävi samoin, siis Antti tais haluta jotain muuta kuin mitä Cheryll. Jari-Matista nyt ei ota selvää, mut mitään ihastumista tuskin on kummankaan puolelta sen kummemmin.
Mun mielestä suurin ero on siinä, että Marianne myöntää hakevansa turvaa miehistä ja on kertonut, että kaveriseksi on ok. Cheri puolestaan ei vieläkään myönnä, että Riston kanssa yläkerrassa olisi tapahtunut mitään. Hän on jutuiltaan täysi siveydensipuli ja paheksuu esim. Nikon pussailua kaikkien kanssa... Kaksinaamaista minun mielestäni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Mä en käsitä miksi Tero on mennyt mukaan BB-taloon. Siellä idea on nimenomaan se, että ollaan kameroiden edessä koko ajan ja pyritään tulemaan toimeen ihmisten kanssa. Yleensä se vaatii sitä, että päästäkseen toista lähelle on annettava myös itsestään jotain. Tätä mun mielestä Tero ei hallitse.

Mä huomasin eilisestä koosteesta, että kun Cheri tilitti sitä identiteettikriisiään, niin muut lopetti aika pian kuuntelemisen. Mietin, että mistä se johtuu kunnes tajusin, etten itsekään jaksaisi kuunnella sitä jatkuvaa mitäänsanomatonta löpinää: en mä tiedä ehkä siinä on se että mun asema täällä on jotenkin niinkun semmonen en mä tiedä niinku kummallinen tai kai se on ehkä sitäkin että mä niinkun tunnen että mä oon jotenkin niinkun erilainen tai jotenkin sillä lailla... Ei mitään päätä eikä häntää. Plus mua alkaa kans jo ärsyttää, että Cheri keksii koko ajan itsestään jotain puhuttavaa.

Aloin tässä muuten yksi päivä miettiä sitäkin, että hän sanoi olevansa ulkomaailmassa miesten kanssa liukasliikkeisempi eikä jää pitkäksi aikaa samaan. Mahtaako toi siltojen polttaminen ja miesten loukkaaminen (Harri -> Risto, Antti -> Jari-Matti -> Antti) olla häneltä sitä, että kun joku alkaa päästä liian lähelle, hänen pitää tehdä jotain radikaalia ja loukata?
Samaa mieltä sanasta sanaan!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
musta noi cherylin miesjutut talossa ei ole sen kummepia kuin muidenkaan. Onhan Mariannekin pussannut vaikka ketä ja heilutellut peittoa nyt ainakin kahden kans. Eikä sitä kiusata talossa asiasta ollenkaan. Musta Cheryll kaipaa läheisyyttä, ja sellaista iloa, mitä pikkuflirtti ja pusuttelu tuo tullessaan sinkkujen kesken. loukkasko se oikeesti tahallaan ketään? Harri ymmärsi kaveruuden ja läheisyyden väärin, Riston kans Chery jäi itse nuolemaan näppejään ja Antin kans kävi samoin, siis Antti tais haluta jotain muuta kuin mitä Cheryll. Jari-Matista nyt ei ota selvää, mut mitään ihastumista tuskin on kummankaan puolelta sen kummemmin.
Mun mielestä suurin ero on siinä, että Marianne myöntää hakevansa turvaa miehistä ja on kertonut, että kaveriseksi on ok. Cheri puolestaan ei vieläkään myönnä, että Riston kanssa yläkerrassa olisi tapahtunut mitään. Hän on jutuiltaan täysi siveydensipuli ja paheksuu esim. Nikon pussailua kaikkien kanssa... Kaksinaamaista minun mielestäni.
Ja mun mielestä siinä on sekin että Cheryll loukkaa noita miehiä, ihan sääliksi on käynyt.
Harri - Cheryll roikkuu Harrissa alkuun koko ajan, mutta kun synttärit koittaa ei Harria huomaakaan mutta suuteloi kaikkien muiden miesten kanssa.
Antti - Cheryll suutelee Jari-Mattia ja sanoo Antin kuullen tämän olevan parempi suutelija ja hän "valitsisi" J-M:n. Onko se ihme jos Antti on mustasukkainen ja tulistuu, joka johtaa ilkeisiin sanoihin Cherylle.... :whistle:
 
Mä niin toivon, että Marianne lähtis :x
Aluksi tykkäsin hänestä mutta kyllähän nyt keneltä tahansa menis hermot jos joutuis kuuntelemaan kun se vatkaa samoja teroterotero-asioita |O |O
Viiminen niitti oli se, kun sanoi,ettei ikinä kehtais sanoa kenellekään jos olis kampaaja... :eek: ?! Niin, sehän onkin huomattavasti hienompaa olla vartija-vai-mikä-se-nyt-oli...
 
mAu
Mä tykkään edelleen Adesta ja lujaa. En oikein ymmärrä edes miksi sitä pidetään takinkääntäjänä... Kyllähän se saattaa sanoa selän takana ettei jaksa esim. Teron käytöstä ja se on kuulemma paskan puhumista. Mutta sitten kun hän sanoo Terolle, ettei jaksa tämän käytöstä, niin se on sitten takinkääntämistä ja kiusaamista? Mä en käsitä ollenkaan... Mun mielestä (myös 24/7 seuranneena) Ade on porukan sympaattisin ihminen. Ei pelkää sanoa kenellekään päin naamaa ärsytystään muttei halua myös aina loukata muita, joten uskoutuu tarpeen vaatiessa esim. Nikolle. Ade myös hyvin usein on hiljaa kun Niko haukkuu Johania, koska ei halua ottaa asiaan kantaa... Mä en oikein käsitä mikä Adessa ärsyttää kun musta se on tosi huolehtivainen ja lämmin ihminen.
 
No, Ade on tuotannon puolelta laitettu voittajanelikkoon, joten siitä ei päästä eroon vaikka jokainen plussamamma viestittäisi näppäimet punaisena.
Joten jäljellä olevista vaihtoehdoista, jotka tänään äänestykseen joutuivat, poislähteköön Johan :x .
 
Joo
Mun mielestä tässä taas kerätään tyhmiltä äänestysrahat pois. Ei ole yllätys, että siellä on juuri nuo neljä ihmistä. He ovat juuri ne asukkaat, jotka eniten aiheuttavat närää ja ihastusta ihmisissä. Tottakai heidän saaminen äänestykseen on hyvä juttu, koska porukka puolustaa omaa suosikkaan hulluna ja yrittää pudottaa inhokkinsa. Viime viikolla nähtiin hyvin että porukkaa yritettiin lypsää lähettämään tekstareita, vaikka Antin peli oli selvä jo. Tuollaisen tilanteen ei haluta toistuvan, joten BB keksi jälleen "rangaistuksen". Mun mielestä jos oikeasti olisi ollut kyse rankaisemisesta, niin ainoat jotka olisivat saaneet äänestää olisivat olleet Anniina ja Tuuli.
 
mAu
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
No, Ade on tuotannon puolelta laitettu voittajanelikkoon, joten siitä ei päästä eroon vaikka jokainen plussamamma viestittäisi näppäimet punaisena.
Joten jäljellä olevista vaihtoehdoista, jotka tänään äänestykseen joutuivat, poislähteköön Johan :x .
Saako udella miksi päättelet näin? Siksi, että sinä et hänestä pidä, vai?
 
mAu
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja mAu:
Saako udella miksi päättelet näin? Siksi, että sinä et hänestä pidä, vai?
Luovii rikkomalla sääntöjä joutumatta useinkaan niistä rangaistuksiin mm.
Miten niin? Talossa on ollut kaksi vakavampaa rangaistusta sääntörikkomuksista ja Andreas on saanut ne kummatkin. Samalla lailla kuin Nikokin, vaikka mun mielestä Niko rikkoo TODELLA törkeästi sääntöjä välillä.
 
mie
Vihdoin meillä on mahdollisuus saada tuo ade pihalle talosta.Saadaan uutta meininkiä taloon.On jo mennyt naamu mutrulle herralla ku äänestykseen joutu.Samoin oli niiiiin yllättyneen näköinen ilme kuullessaan olevansa itse myös rangaistu,voi jysäys ettei voi ihminen tajuta tehneensä rikkeitä.Siis nyt taloon uutta menoa ja ade pihalle.
Onko aavistuksia olisko nuo taloon menevät uudet joitain julkkiksia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Niko ja Andreas vitsailivat makkarissa Johanin ampumisesta. Eivätkö he lainkaan ajattele kauhajokelaisten tunteita?

Itse asiassa eivät ajattele, eivät tiedä ajatella. Koko talo on ollut alusta asti täydessä uutispimennossa ja Kauhajoen tapahtumistakaan eivät asukit tiedä mitään. Välillä kadehdin heitä.
Elävät täydellisessä uutispimennossa, kyllä. Eli niillä ei ole minkäänvaltakunnan hajua ulkomaailman asioista.
Vaikka, mutta kuitenkin ovat eläneet Jokelan tapahtumien aikaan.... :eek:
Mistä hitosta niitten nyt pitäis tietää sitten käyttäytyä sen mukaan mitä kauhajoella tapahtui kun eivät tiedä sitä!!??
Eivät tiedäkään, mutta tietävät Jokelan tapahtumat. Vai pitäisikö Jokelan tapahtumat unohtaa ja heidän tapahtumia ei tarvitse kunnioittaa. Vähän pitäis mun mielestä miettiä käytöstä, koska varmasti myös joku Jokelan tapahtuman elänyt seuraa bb:tä!!! :eek:
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Niko ja Andreas vitsailivat makkarissa Johanin ampumisesta. Eivätkö he lainkaan ajattele kauhajokelaisten tunteita?

Itse asiassa eivät ajattele, eivät tiedä ajatella. Koko talo on ollut alusta asti täydessä uutispimennossa ja Kauhajoen tapahtumistakaan eivät asukit tiedä mitään. Välillä kadehdin heitä.
Elävät täydellisessä uutispimennossa, kyllä. Eli niillä ei ole minkäänvaltakunnan hajua ulkomaailman asioista.
Vaikka, mutta kuitenkin ovat eläneet Jokelan tapahtumien aikaan.... :eek:
Mistä hitosta niitten nyt pitäis tietää sitten käyttäytyä sen mukaan mitä kauhajoella tapahtui kun eivät tiedä sitä!!??
Eivät tiedäkään, mutta tietävät Jokelan tapahtumat. Vai pitäisikö Jokelan tapahtumat unohtaa ja heidän tapahtumia ei tarvitse kunnioittaa. Vähän pitäis mun mielestä miettiä käytöstä, koska varmasti myös joku Jokelan tapahtuman elänyt seuraa bb:tä!!! :eek:
HÄH? Jokelan tapahtumat oli vuosi sitten. En mä enää niitä sure kun ei kukaan mun tuttu kuollut siellä. En myöskään muistele tsunamia ja välttele sitä aihetta vaan puhun ihan normaalisti Thaimaasta ym. ym.
 

Yhteistyössä