Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Eikö ketään muuta ärsytä toi Tero? Se, että se oikeasti kuvittelee itsestään jotain ihan kummallista? Mä ymmärrän, että muita pelottaa sen käytös, kun se saattaa yhtäkkiä kesken kahdenkeskisen keskustelun kysyä jotain matematiikkakysymyksiä ja sitten kertoo, että tarkkailee mitä ihmiset tekee käsillään, jne. Musta se on tosi kummallinen. Ja aina kehuskelee, että hänellä on niin hyvä ihmistuntemus, vaikka oikeasti sillä on tuosta porukasta ehkä surkeimmat sosiaaliset taidot.
Musta Tero on paras noista kaikista. Tykkään häne persoonastaan joka on hirveän kiehtova. Mäkin tarkkailen ihmisten eleitä ja liikkeitä paljon, ihan huomaamattani ja muutenkin seuraan esim peilaus liikkeitä jotka kertovat paljon ihmisen suhteesta minuun.
Eikö kaikki tee tätä huomaamattaan? Sitähän se sosiaalinen kanssakäyminen on, että luetaan myös rivien välejä. Mutta jotenkin mua suorastaan pelottaa se, että hän mainostaa usein omia sosiaalisia taitojaan vaikka moneen kertaan on nähty että hän useimmiten ei pysy yhtään perässä missä mennään ja kertoo samoja juttuja uudelleen ja uudelleen... Ja jos hän olisi kehumansa ihmistuntija ja -tutkija, niin miksi pitää siitä meteliä? Miksi heitellä tökerösti matikan tehtäviä keskustelun lomaan ja sitten kertoa, että "mä tässä samalla tarkkailen sua, että miten sun silmät liikkuu"? Mun mielestä tuo jos mikä osoittaa huonoja sosiaalisia taitoja...
Kaikki tekevät huomaamattaan, mutta valitettavan moni ei osaa niitä tulkita. Sosiaalinen älykkyys on sitä, että osaa lukea toista, enemmän kuin rivien välistä.
Mä ainakin vaistoan toisen mielialan ja energiat, ole monta kertaa tiennyt asioita ihmisestä ja ihmisen persoonasta ilman, että hän on niistä sanallakaan hiiskunut.
Kyllä tuolla muutkin aika tökerösti keskustelee.