VIRALLINEN BB-pino, osa 3

  • Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti
m
miettikääs ny jos toi tero voittas ton bb:n... verratkaa viime vuoden voittajaan sauliin =) (ja nikoon..) jotka ovat kyl aika show-miehiä... niin mitä saatas terosta irti??se varmaa seisois jossai lavan reunal mikki kädes: "öööö, mie niinkö tarkkailen teitä. niinkö..." siinä ois varmaa kaikki sen ulosanti, ihan niinku nyt talossaki... huh huh!!
 
MIIA
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yhyy byyhyy hahahaaaa!! Pyöri oikein siinä muiden ympärillä ja kun kukaan ei kattonu niin parahti kovempa yyhyyy! Ja sitten kun joku olis tullu lohduttaa, niin ei, mä en nyt halua. :D Cheryll on niin minä-minä-minä-minä-tyyppi. Oikeesti, tuolla ei oo oikeen ketään jonka toivoisin voittavan. Ehkä sit Jari-Matti on paras?

Mä oikeesti tunsin myötähäpeää... niin tekoitkun kuullosta. Pihallakin kävi, mut kun kukaan ei tullut peräs, niin sisälle takas ja YHYY. Sitte jos joku tuli lohdittamaan, niin ei, mä haluan ola nyt yksin :LOL: . Olis perkele sitten menny johonkin yksin ja surru rauhassa. Niiiiiiiin läpinäkyvää!

Sama täällä! Ei jestas,ei edes näytä aidolta itkulta kun ei tuu kyyneliäkään kuin väklisin likistämällä. Ja se ääni..öhö öhö öhö... Haluisin koko Cherin ulos....pääsis sen AIDON Anttinsa seuraan
 
No niin. Mitäpä nyt tuumitaan sitten Johanin uusimmasta valloituksesta? Oliko Mertsi hyvä veto, vai vaan lohduke, kun Tuuli ei suostunut Johan viereen nukkumaan? Olikos tämä nyt hyvän kaverin teko, noin iskeä kaverin muijaa, kun ne tappelee...

On se Johan tosi pukki.. En ymmärrä mitä ne akat siinä näkee? Ok, alussa saattoivat katsoa, että se on hyvän näkoinen. Jota ei edes ole mun mielestä.. Mut nyt kun tuntevat, niin edelleen kuolaavat sitä.. Montakos mimmii sillä nyt jo plakkarissa on... Eka Minna, marianna, tuuli, mia ja nyt mertsi... sitten ei puutukaan ku anniina ja cheri, joista en usko cherin lähtevän mukaan. Mut anniinaa varmaan viedään kohta ja kovaa :LOL:

Lasketaanko Mertsi nyt sit jo tosi luntuksi? Sehän on jakanut enemmän ja vähemmän jo kahdelle.. vaikka kyllähän se tota Johania on yrittänyt muutaman kerran jo aijemminkin.. cheri on antautunut vain Ristolle. muut on ollut pusutteluja.. Eikös antti saanut vain eitä pitemmälle yrittäessään?
 
Turbojurpo
Alkuperäinen kirjoittaja MaalisXXLmamma76:
No niin. Mitäpä nyt tuumitaan sitten Johanin uusimmasta valloituksesta? Oliko Mertsi hyvä veto, vai vaan lohduke, kun Tuuli ei suostunut Johan viereen nukkumaan? Olikos tämä nyt hyvän kaverin teko, noin iskeä kaverin muijaa, kun ne tappelee...
Johan siirtyi Teron paikalle tämän aloitteesta kun Mertsi ihmetteli, että eikö se Johan nukukaan hänen vieressään. Siinä keskustelivat tovin lähinnä elekielellä. Tero varmaan tuumi, ettei entiseen ole enää paluuta. Minä luulen, että hän kylmensi välit Mertsiin syyllisyydentunnon vuoksi: hänen olisi pitänyt antaa tykkäämisääniä Mertsille niin että tämä ei olisi joutunut häätöäänestykseen mukaan. Se oli se Mertsin itkemä selkäänpuukotus alunperin; Teron kylmyys oli vain seurausta siitä. Teron pitäisi vain pyytää Mertsiltä anteeksi petostaan, mutta kaveri tuntuu olevan niin lukossa syyllisyydentunteineen, ettei se onnistu.
 
Niin siis hetkinen. Oon oikeesti pihalla siitä miks Tero pitää sitä lakkoa. En ymmärrä mikä ihmeen selkään puukotus jupakka siitä tuli, että Tero ei antanut Mertsille ääntä. Eihän Mertsikään antanut Terolle ääntä.

Tero ajatteli, että muut antaa Mertsille ääniä. Mutta Mersi oli takuulla 100% varma, ettei kukaan anna Terolle ääntä. Kun tietää kuinka paljon Teroa on talossa tylytetty.

Mä ymmärrän kyl sen jos Terolla meni hermot Mertsiin. Ihmeen pitkään se sitä piikittelyä ja suoranaista vit... lua on jaksanut kuunnella. Oikeesti on pitkä hermoinen mies. Mulla olis napsahtunut jo useampaan otteeseen.
 
Turbojurpo
Mertsi on nyreissään Terolle siksi, ettei tämä tukenut häntä lainkaan silloin kun Mertsi oli tulilinjalla eli häätöäänestyksessä. Oli kuin ei tuntisikaan. He olivat sentään tukeutuneet toisiinsa pitkään BB-talossa. Luulen tosiaan, että se kylmyys johtui vain Teron tuntemasta syyllisyydestä. Hänhän höpötti PK-huoneessakin häätöäänestysehdokkaiden selvittyä, että hänen olisi pitänyt äänestää Mertsiä. Teron pitäisi opetella tarkkailemaan itseäänkin eikä vain toisia.
 
mie
Voi jumantsuka että toi Marianne voi olla ääliö!!!!! Ulos nyt vaan puhumasta paskaa ja puukottamasta Teroo selkään Tero ei oo mun suosikki,mut jotenki tulee sitä srku,kun toinen aina ison porukan edessä alkaa arvostelemaan,ja sit taas on niin hellanlettas... Ja marisee vielä kun ei Tero häntä huomaa. Mua niin etoo jotenki toi Marianne.... Emmä tiä mikä sit... Niin kaks naamanen ku vaan olla voi..
 
Turbojurpo
Niko ja Andreas vitsailivat makkarissa Johanin ampumisesta. Eivätkö he lainkaan ajattele kauhajokelaisten tunteita?

Itse asiassa eivät ajattele, eivät tiedä ajatella. Koko talo on ollut alusta asti täydessä uutispimennossa ja Kauhajoen tapahtumistakaan eivät asukit tiedä mitään. Välillä kadehdin heitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jee Tero on paras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Eikö ketään muuta ärsytä toi Tero? Se, että se oikeasti kuvittelee itsestään jotain ihan kummallista? Mä ymmärrän, että muita pelottaa sen käytös, kun se saattaa yhtäkkiä kesken kahdenkeskisen keskustelun kysyä jotain matematiikkakysymyksiä ja sitten kertoo, että tarkkailee mitä ihmiset tekee käsillään, jne. Musta se on tosi kummallinen. Ja aina kehuskelee, että hänellä on niin hyvä ihmistuntemus, vaikka oikeasti sillä on tuosta porukasta ehkä surkeimmat sosiaaliset taidot.
Musta Tero on paras noista kaikista. Tykkään häne persoonastaan joka on hirveän kiehtova. Mäkin tarkkailen ihmisten eleitä ja liikkeitä paljon, ihan huomaamattani ja muutenkin seuraan esim peilaus liikkeitä jotka kertovat paljon ihmisen suhteesta minuun.
Eikö kaikki tee tätä huomaamattaan? Sitähän se sosiaalinen kanssakäyminen on, että luetaan myös rivien välejä. Mutta jotenkin mua suorastaan pelottaa se, että hän mainostaa usein omia sosiaalisia taitojaan vaikka moneen kertaan on nähty että hän useimmiten ei pysy yhtään perässä missä mennään ja kertoo samoja juttuja uudelleen ja uudelleen... Ja jos hän olisi kehumansa ihmistuntija ja -tutkija, niin miksi pitää siitä meteliä? Miksi heitellä tökerösti matikan tehtäviä keskustelun lomaan ja sitten kertoa, että "mä tässä samalla tarkkailen sua, että miten sun silmät liikkuu"? Mun mielestä tuo jos mikä osoittaa huonoja sosiaalisia taitoja...
Kaikki tekevät huomaamattaan, mutta valitettavan moni ei osaa niitä tulkita. Sosiaalinen älykkyys on sitä, että osaa lukea toista, enemmän kuin rivien välistä.
Mä ainakin vaistoan toisen mielialan ja energiat, ole monta kertaa tiennyt asioita ihmisestä ja ihmisen persoonasta ilman, että hän on niistä sanallakaan hiiskunut.
Kyllä tuolla muutkin aika tökerösti keskustelee.
Mun mielestä me puhutaan nyt eri asioista. Sä puhut siitä, että sä vaistoat asioita ja mä puhun siitä, että Tero "testailee" ihmisiä ja kehuskelee sillä. Jo pelkkä asialla kehuskelu osoittaa aika huonoa makua, saati sitten kun se ei tunnu olevan edes totta. Mä ymmärrän esim. Aden ärsytyksen kun Tero kehuu itseään, testailee muita eikä anna itsestään koskaan mitään takaisin. Pysyttelee viileänä ja kaikkien juttujen "yläpuolella". Ei siinä mitään, mutta siitä saa hyvin helposti sellaisen käsityksen ettei Terolla mene ihan kaikki hissit aina ylös asti.
TERO VOITTOON!! :) :):)
Tero Voittoon!!!! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Niko ja Andreas vitsailivat makkarissa Johanin ampumisesta. Eivätkö he lainkaan ajattele kauhajokelaisten tunteita?

Itse asiassa eivät ajattele, eivät tiedä ajatella. Koko talo on ollut alusta asti täydessä uutispimennossa ja Kauhajoen tapahtumistakaan eivät asukit tiedä mitään. Välillä kadehdin heitä.
Elävät täydellisessä uutispimennossa, kyllä. Eli niillä ei ole minkäänvaltakunnan hajua ulkomaailman asioista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Niko ja Andreas vitsailivat makkarissa Johanin ampumisesta. Eivätkö he lainkaan ajattele kauhajokelaisten tunteita?

Itse asiassa eivät ajattele, eivät tiedä ajatella. Koko talo on ollut alusta asti täydessä uutispimennossa ja Kauhajoen tapahtumistakaan eivät asukit tiedä mitään. Välillä kadehdin heitä.
Elävät täydellisessä uutispimennossa, kyllä. Eli niillä ei ole minkäänvaltakunnan hajua ulkomaailman asioista.
Vaikka, mutta kuitenkin ovat eläneet Jokelan tapahtumien aikaan.... :eek:
 
liisukka
Alkuperäinen kirjoittaja m:
miettikääs ny jos toi tero voittas ton bb:n... verratkaa viime vuoden voittajaan sauliin =) (ja nikoon..) jotka ovat kyl aika show-miehiä... niin mitä saatas terosta irti??se varmaa seisois jossai lavan reunal mikki kädes: "öööö, mie niinkö tarkkailen teitä. niinkö..." siinä ois varmaa kaikki sen ulosanti, ihan niinku nyt talossaki... huh huh!!
Mä repesin. Hauska kuva.....silti Tero voittoon!
 

Yhteistyössä