VIRALLINEN BB-pino, osa 3

  • Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti
Tero puhui Cherin kans Adesta, kuinka Ade kiusaa manipuloi yms.. Keskustelussa Tero sanoo: " Nyt olisi paikka lopettaa sotatanner. Mä luotan suomalaisiin, että ne ovat järkeviä tyyppejä,"

Eikö tämä ole yritys kommunikoida ulkomaailmaan?

Jos Tero lähtee, niin onko se oikeasti äänestyksen tulos, vai BB:n antama "rangaistus"?
 
Mitäs tuumaatte tästä !? :kieh: :kieh: :kieh:


Hurjaa spekulaatiota: Johanna Tukiainen huomenna BB-taloon?
08.10.2008 / klo 15.01 / Jaa Facebookissa

Johanna Tukiaisen kirjoitukset tanssiryhmänsä kotisivuilla ovat herättäneet spekulaatiota siitä, että hän olisi mukana huomenna BB-taloon astuvien uusien asukkaiden joukossa.

- En toistaiseksi kirjoita Hymyn blogia, enkä myöskään päivitä kuvagalleriamme, Tukiainen kirjoittaa kotisivujensa päiväkirjaosiossa.

- Käymme normaalisti koulua ja elämme normaalia elämää. Kohta koittaa koulusta parin viikon syysloma ja haluaisin lähteä jonnekin kauas ja lämpimään.

Nämä lauseet ovat herättäneet ajatuksia, että mitä jos sittenkin...

 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Niko ja Andreas vitsailivat makkarissa Johanin ampumisesta. Eivätkö he lainkaan ajattele kauhajokelaisten tunteita?

Itse asiassa eivät ajattele, eivät tiedä ajatella. Koko talo on ollut alusta asti täydessä uutispimennossa ja Kauhajoen tapahtumistakaan eivät asukit tiedä mitään. Välillä kadehdin heitä.
Elävät täydellisessä uutispimennossa, kyllä. Eli niillä ei ole minkäänvaltakunnan hajua ulkomaailman asioista.
Vaikka, mutta kuitenkin ovat eläneet Jokelan tapahtumien aikaan.... :eek:
Mistä hitosta niitten nyt pitäis tietää sitten käyttäytyä sen mukaan mitä kauhajoella tapahtui kun eivät tiedä sitä!!??
Eivät tiedäkään, mutta tietävät Jokelan tapahtumat. Vai pitäisikö Jokelan tapahtumat unohtaa ja heidän tapahtumia ei tarvitse kunnioittaa. Vähän pitäis mun mielestä miettiä käytöstä, koska varmasti myös joku Jokelan tapahtuman elänyt seuraa bb:tä!!! :eek:
HÄH? Jokelan tapahtumat oli vuosi sitten. En mä enää niitä sure kun ei kukaan mun tuttu kuollut siellä. En myöskään muistele tsunamia ja välttele sitä aihetta vaan puhun ihan normaalisti Thaimaasta ym. ym.
Niin sitten, kun se kolahtaa omaan nilkkaan niin sitten surraan, vaikka loppuelämä. Ihmeellistä ajattelua.
Mun mielestä, vaikka siitä tapahtumasta onkin kohta vuosi niin en ymmärrä, miksi pitää jostain ampumisesta heittää läppää niinkin isossa mediassa kuin TV! Mun mielestä se on erittäin törkeetä huumoria muutenkin! Idiootteja, jotka tällaista huumoria harrastavat!!!
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Niko ja Andreas vitsailivat makkarissa Johanin ampumisesta. Eivätkö he lainkaan ajattele kauhajokelaisten tunteita?

Itse asiassa eivät ajattele, eivät tiedä ajatella. Koko talo on ollut alusta asti täydessä uutispimennossa ja Kauhajoen tapahtumistakaan eivät asukit tiedä mitään. Välillä kadehdin heitä.
Elävät täydellisessä uutispimennossa, kyllä. Eli niillä ei ole minkäänvaltakunnan hajua ulkomaailman asioista.
Vaikka, mutta kuitenkin ovat eläneet Jokelan tapahtumien aikaan.... :eek:
Mistä hitosta niitten nyt pitäis tietää sitten käyttäytyä sen mukaan mitä kauhajoella tapahtui kun eivät tiedä sitä!!??
Eivät tiedäkään, mutta tietävät Jokelan tapahtumat. Vai pitäisikö Jokelan tapahtumat unohtaa ja heidän tapahtumia ei tarvitse kunnioittaa. Vähän pitäis mun mielestä miettiä käytöstä, koska varmasti myös joku Jokelan tapahtuman elänyt seuraa bb:tä!!! :eek:
HÄH? Jokelan tapahtumat oli vuosi sitten. En mä enää niitä sure kun ei kukaan mun tuttu kuollut siellä. En myöskään muistele tsunamia ja välttele sitä aihetta vaan puhun ihan normaalisti Thaimaasta ym. ym.
Niin sitten, kun se kolahtaa omaan nilkkaan niin sitten surraan, vaikka loppuelämä. Ihmeellistä ajattelua.
Mun mielestä, vaikka siitä tapahtumasta onkin kohta vuosi niin en ymmärrä, miksi pitää jostain ampumisesta heittää läppää niinkin isossa mediassa kuin TV! Mun mielestä se on erittäin törkeetä huumoria muutenkin! Idiootteja, jotka tällaista huumoria harrastavat!!!
mä oon kai sitten jotenkin poikkeava kun mulla ei tule ampumisesta ensimmäisenä mieleen Jokelan tapahtumat. Mun mielestä tv:ssä saa edelleen näyttää ampumista ja puhua ampumisesta dokumenteissa, sarjoissa yms., vaikka jotain tollasta on tapahtunutkin. Ja tottakai jos läheinen ihminen kuolee niin sitä suree pitkään (jopa loppuelämän), mutta ei sitä voi menettää yöuniaan tuntemattomien vuoksi, silloinhan koko elämä menisi suremiseen niin paljon ihmisiä kuitenkin kuolee koko ajan ympäri maailmaa. olen todella pahoillani jos joku sun läheinen on kuollut Jokelassa, mutta mä en voi (eikä noi BB tyypitkään) omistaa koko elämääni jonkun tuntemattoman suremiselle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Niko ja Andreas vitsailivat makkarissa Johanin ampumisesta. Eivätkö he lainkaan ajattele kauhajokelaisten tunteita?

Itse asiassa eivät ajattele, eivät tiedä ajatella. Koko talo on ollut alusta asti täydessä uutispimennossa ja Kauhajoen tapahtumistakaan eivät asukit tiedä mitään. Välillä kadehdin heitä.
Elävät täydellisessä uutispimennossa, kyllä. Eli niillä ei ole minkäänvaltakunnan hajua ulkomaailman asioista.
Vaikka, mutta kuitenkin ovat eläneet Jokelan tapahtumien aikaan.... :eek:
Mistä hitosta niitten nyt pitäis tietää sitten käyttäytyä sen mukaan mitä kauhajoella tapahtui kun eivät tiedä sitä!!??
Eivät tiedäkään, mutta tietävät Jokelan tapahtumat. Vai pitäisikö Jokelan tapahtumat unohtaa ja heidän tapahtumia ei tarvitse kunnioittaa. Vähän pitäis mun mielestä miettiä käytöstä, koska varmasti myös joku Jokelan tapahtuman elänyt seuraa bb:tä!!! :eek:
HÄH? Jokelan tapahtumat oli vuosi sitten. En mä enää niitä sure kun ei kukaan mun tuttu kuollut siellä. En myöskään muistele tsunamia ja välttele sitä aihetta vaan puhun ihan normaalisti Thaimaasta ym. ym.
Niin sitten, kun se kolahtaa omaan nilkkaan niin sitten surraan, vaikka loppuelämä. Ihmeellistä ajattelua.
Mun mielestä, vaikka siitä tapahtumasta onkin kohta vuosi niin en ymmärrä, miksi pitää jostain ampumisesta heittää läppää niinkin isossa mediassa kuin TV! Mun mielestä se on erittäin törkeetä huumoria muutenkin! Idiootteja, jotka tällaista huumoria harrastavat!!!
mä oon kai sitten jotenkin poikkeava kun mulla ei tule ampumisesta ensimmäisenä mieleen Jokelan tapahtumat. Mun mielestä tv:ssä saa edelleen näyttää ampumista ja puhua ampumisesta dokumenteissa, sarjoissa yms., vaikka jotain tollasta on tapahtunutkin. Ja tottakai jos läheinen ihminen kuolee niin sitä suree pitkään (jopa loppuelämän), mutta ei sitä voi menettää yöuniaan tuntemattomien vuoksi, silloinhan koko elämä menisi suremiseen niin paljon ihmisiä kuitenkin kuolee koko ajan ympäri maailmaa. olen todella pahoillani jos joku sun läheinen on kuollut Jokelassa, mutta mä en voi (eikä noi BB tyypitkään) omistaa koko elämääni jonkun tuntemattoman suremiselle.

Sitä paitsi on normaali ja terve tapa alkaa käsitellä huumorilla vakavampiakin asioita. Se on yksi keino jolla normaali ihminen voi parantaa oloaan ja suhtautua kevyemmin vakaviin asioihin joihin on alunperin kokenut ehkä surua ja pelkoa. Näin ihminen selviää vakavista onnettomuuksista ja surun tunteista parhaiten.
Jos ei minua usko tässä niin kysykää muilta. En ole varma kirjoitinko sanatarkkaan tuon niin että sen ymmärtää oikein. En tarkoittanut että ihminen alkaisi pilkata asiaa vakavissaan vaikka pukeekin sen huumoriin.

Kyllä sitä on itsekin joutunut repimään huumoria monesta asiasta kautta aikain, että selviää. Tosin läheisten kuolemasta tms. ei voi , eikä tarvitse repiä huumoria vaan niiden asioiden kanssa vaan oppii elämään vaikka kyyneleet tuleekin vielä vuosienkin jälkeen.
 
vieras
Mä en ymmärrä miten porukat pitää Adea pahana, sillä se on minusta yksi normaalemmeista tyypeistä tuolla ja Tero se vasta manipuloi. Vie toisen ulos, jotta voi keskustella kahdestaan ja näin saada toinen puolelleen, etenkin kun Cheryll on niin naiivi, että uskoo kyllä kaiken mitä Tero sanoo.

Tero pois tuolta talosta ja vähän äkkiä.
 
Kuka läyhää?
Ei siellä enää Niko ja Andreas läyhää. Nykyään kaikki tappelut aloittaa aina Chipa. Ja aina samasta aiheesta: "Mua on kiusattu täällä, te kohtelette mua väärin, te yhdessä liittoudutte mua vastaan..." Samaa keskustelua käydään koko ajan ja C suorastaan ahdistelee Nikoa ja Andreasta koko ajan, pakottaa keskustelemaan (tai lähinnä kuuntelemaan hänen valitustaan) kerta toisensa jälkeen.
 
mAu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ymmärrä miten porukat pitää Adea pahana, sillä se on minusta yksi normaalemmeista tyypeistä tuolla ja Tero se vasta manipuloi. Vie toisen ulos, jotta voi keskustella kahdestaan ja näin saada toinen puolelleen, etenkin kun Cheryll on niin naiivi, että uskoo kyllä kaiken mitä Tero sanoo.

Tero pois tuolta talosta ja vähän äkkiä.
Tähän! Mä olen seurannut myös 24/7 ja Ade saattaa sanoa seläntakana ettei tykkää esim. Johanista mutta uskaltaa sanoa myös sen päin naamaa Johanille... Tero ei uskalla sanoa kenellekään suoraan mitään, vaan juttelee jokaisen kanssa kahden kesken aiheesta.
 

Yhteistyössä