Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Niko ja Andreas vitsailivat makkarissa Johanin ampumisesta. Eivätkö he lainkaan ajattele kauhajokelaisten tunteita?
Itse asiassa eivät ajattele, eivät tiedä ajatella. Koko talo on ollut alusta asti täydessä uutispimennossa ja Kauhajoen tapahtumistakaan eivät asukit tiedä mitään. Välillä kadehdin heitä.
Elävät täydellisessä uutispimennossa, kyllä. Eli niillä ei ole minkäänvaltakunnan hajua ulkomaailman asioista.
Vaikka, mutta kuitenkin ovat eläneet Jokelan tapahtumien aikaan....
Mistä hitosta niitten nyt pitäis tietää sitten käyttäytyä sen mukaan mitä kauhajoella tapahtui kun eivät tiedä sitä!!??
Eivät tiedäkään, mutta tietävät Jokelan tapahtumat. Vai pitäisikö Jokelan tapahtumat unohtaa ja heidän tapahtumia ei tarvitse kunnioittaa. Vähän pitäis mun mielestä miettiä käytöstä, koska varmasti myös joku Jokelan tapahtuman elänyt seuraa bb:tä!!!
HÄH? Jokelan tapahtumat oli vuosi sitten. En mä enää niitä sure kun ei kukaan mun tuttu kuollut siellä. En myöskään muistele tsunamia ja välttele sitä aihetta vaan puhun ihan normaalisti Thaimaasta ym. ym.
Niin sitten, kun se kolahtaa omaan nilkkaan niin sitten surraan, vaikka loppuelämä. Ihmeellistä ajattelua.
Mun mielestä, vaikka siitä tapahtumasta onkin kohta vuosi niin en ymmärrä, miksi pitää jostain ampumisesta heittää läppää niinkin isossa mediassa kuin
TV! Mun mielestä se on erittäin törkeetä huumoria muutenkin! Idiootteja, jotka tällaista huumoria harrastavat!!!