VIRALLINEN BB-PINO 2007

Alkuperäinen kirjoittaja Onni:
Tänään huomasin, ettei Satulla ole enää sormusta nimettömässä.. Lemppais nyt jo ton Timon lopullisesti eikä antais sen roikkua!!!
Ai roikkuuko Timo siinä edelleen :eek: ? Siis eikös ne eronnu? Kyllä mäkin jostain luin että Timo vonkui eroseksiä, mutta luulin että se oli läppä. Tosi reilua Satua kohtaan käyttää sitä edelleen tolleen hyväksi. Pitäiskö alkaa keräämään nettiadressia, jossa kaikki naiset lupais olla antamatta koskaan Timolle. Hyi hitto mikä äijä :eek:

turpaan vaan
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Tänään huomasin, ettei Satulla ole enää sormusta nimettömässä.. Lemppais nyt jo ton Timon lopullisesti eikä antais sen roikkua!!!
Ai roikkuuko Timo siinä edelleen :eek: ? Siis eikös ne eronnu? Kyllä mäkin jostain luin että Timo vonkui eroseksiä, mutta luulin että se oli läppä. Tosi reilua Satua kohtaan käyttää sitä edelleen tolleen hyväksi. Pitäiskö alkaa keräämään nettiadressia, jossa kaikki naiset lupais olla antamatta koskaan Timolle. Hyi hitto mikä äijä :eek:
mitä naiset tuossa Timossa näkee. Tuollaisia äijiä on puoli suomea pullollaan ja minua ei voisi vähempää kiinnostaa. Enemmän tekisi mielei vetää turpaan!

Tylsää
Tylsin BB ikinä. Annoinkin jo palautetta. Jos muillakin nyppii, niin BB:n etusivulla alalaidassa on kohta PALAUTE, niin sinne vaan. Tulikin maksettua 24/7. Se yllätysten iltakin oli ihan piip. Kaks tyyppiä vaan istu hiljaa ja möllötti ties mitä elokuvaa. Boring!!

:LOL: mukana! :wave:

Ja ilmeisesti viime yönä taas Satulla ja Timolla peitto heilui :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:
Juu,Timolla ja Sadulla on taas ollut viimeyönä sutinaa.
Toisaalta en kyllä ymmärrä tuota Satuakaan :( ,ensin haluaa lopettaa suhteen ja itkeä pillittää kun Timo vehtaa muitten kanssa ja sit kuitenkin on sen kanssa kokoajan :/
joo.. en pysy perässä enää kenenkään ajatusmaailmassa. :eek:

TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja turpaan vaan:
mitä naiset tuossa Timossa näkee. Tuollaisia äijiä on puoli suomea pullollaan ja minua ei voisi vähempää kiinnostaa. Enemmän tekisi mielei vetää turpaan!

Mä oon ihan samaa mieltä..välillä toivoisin että olisin tuolla talossa palauttamassa tollasta ääliötä maanpinnalle..sanoinsin vaa että luuleeko tosiaan olevansa niin hyvännäkönen!! ja paljon muutakin..menis tollanen idiootti varmaan vähäks aikaa hiljaseks!!

TheUnforgiven
no vaikka se heli sano ettei kiinnosta niin varmana kiinnostaa..noi akathan juoksee tuolla persemärkänä sen perässä..eiks ne tajuu miten idiooteilta ne näyttää..mua oikeesti kuvottaa niin paljon etten voi avata enää tota 24/7..miten muijat antaa pitää itseään ihan idiootteina

Satu itse myönti ettei voisi katsoa jos timo touhuaisi muiden kanssa..
Ja osaltaan satu haki timoilta huomiota tuolla "erolla" nyt silti itsekin vinkuu eropusuja jne...
Naurettavaa! Satu tuumi jossain vaiheessa että timon ja hänen suhde olisi parempi normaalissa elämässä ja taitaa haaveilla suhteesta timon kanssa.. :whistle:

Maxinesta on tullut melkoisen tyrkky!Mietin yksi ilta että jos mun mies olis tuolla ja tekis tuollaista typerää niin mä varmaan hakisin sen korvasta kotiin ja antaisin kenkää!
Maxine oli alussa ihan ok,nyt tosi tyrkky..

Timo tuumi sadulle erojutun aikana että oli sulla ainenkin komia mies!
Itseluottamusta ei puutu vaikka tosiasiassa jätkä on kuin koiran oksennus ja pikkutyttöjen unelma.. :x :x

TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyne-Täti:
Satu itse myönti ettei voisi katsoa jos timo touhuaisi muiden kanssa..
Ja osaltaan satu haki timoilta huomiota tuolla "erolla" nyt silti itsekin vinkuu eropusuja jne...
Naurettavaa! Satu tuumi jossain vaiheessa että timon ja hänen suhde olisi parempi normaalissa elämässä ja taitaa haaveilla suhteesta timon kanssa.. :whistle:

Maxinesta on tullut melkoisen tyrkky!Mietin yksi ilta että jos mun mies olis tuolla ja tekis tuollaista typerää niin mä varmaan hakisin sen korvasta kotiin ja antaisin kenkää!
Maxine oli alussa ihan ok,nyt tosi tyrkky..

Timo tuumi sadulle erojutun aikana että oli sulla ainenkin komia mies!
Itseluottamusta ei puutu vaikka tosiasiassa jätkä on kuin koiran oksennus ja pikkutyttöjen unelma.. :x :x
Veit jalat suustani!! :LOL:

Satu sai vaan uutta huomioo timolta erojutullaan ja sa´ma pillun jakelu jatkuu.Ei mitään itsekunnioitusta muijalla!!! :eek:

Timo jyystää kaikkia odotellessaan et pääsis oleen helin kans.Uskon et helikin viel hilluu sen kans.

Timo on lajia, joka ei pysty oleen sekunttiakaan ilman jotain sutinaa ja haaroväliä mitä lipsutella :x

tarkkailija
Satuhan vain sinisilmäisesti ihastui teiniplayboyhin, eikä nyt osaa päästää irti. Muilla tuntuu olevan vain läheisyyden kaipuu. Eihän muut ole maininneet tykkäävänsä Timosta niin kuin Satu. Satu elättelee ilmeisesti toiveita BB:n jälkeisestä suhteesta Timon kanssa. Toiset tytöt ei vois kuvitellakaan mitään BB: jälkeistä sutinaa, kaveruutta vain.

Niin Satu muuten aamulla sanoi, et he vain esittivät Akille ja Jarkolle kiksineensä yöllä.

Yhteistyössä