VIRALLINEN BB-PINO 2007

jarna
Mut se on tuolla talossa takuulla niin oma maailma-ehkä siel jotenkin unohtuu muu elämä ja ulkomaailma, tuntuu kuin kaikki pallon ihmiset olis siinä. Ja sit viel kännissä joillain menee ihan tolkku, kuten tuntuu näillä tuolla useilla menevän.

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
Alkuperäinen kirjoittaja jarna:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:
en kyl ymmärrä mitä tos timos on semmosta et joku kuolaa sen perää...noo okei mun mielipide...ihan karsee yök..
Ei tuolla talossa oo paljo valinnanvaraa.
sitten voi jättää valitsematta. ei mua ainakaan tollaset naismaiset miehet kuten Timo kiinnosta :whistle:
Sammaa mieltä!! :x
Kyllä mä jättäisin taloon lähtemättä jos epäilisin yhtään etten osais olla ilman miestä ja läheisyyttä/mitään...
Ei 3kk nyt niiin pitkä aika ole. :whistle:

TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
Alkuperäinen kirjoittaja jarna:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:
en kyl ymmärrä mitä tos timos on semmosta et joku kuolaa sen perää...noo okei mun mielipide...ihan karsee yök..
Ei tuolla talossa oo paljo valinnanvaraa.
sitten voi jättää valitsematta. ei mua ainakaan tollaset naismaiset miehet kuten Timo kiinnosta :whistle:
Sammaa mieltä!! :x
Kyllä mä jättäisin taloon lähtemättä jos epäilisin yhtään etten osais olla ilman miestä ja läheisyyttä/mitään...
Ei 3kk nyt niiin pitkä aika ole. :whistle:
Ei niin..mulle ei tulis mieleenkään että antaisin mies puolisen hipelöidä tai koskea..yök..tosi kiva toisen osapuolen katsoa sitten telvisiosta tollasta

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Hittooko tuo satu sukii tuota päätänsä koko ajan?
No jos se on saanut Timon ällöttävästä kuontalosta täitä? :kieh: :D
Tai sit ne on uusia pakkoliikkeitä kun harmittaa kun timo koko ajan maxinen kimpussa.
Ai nyt se on vaihtanu jo maxiin? :eek: En oo pariin päivään kattonu bb:tä.Täytyypä tänään olla kärppänä kymmenen aikaa tos telkkarin edessä :D

Lueskelinpa tossa just Subin BB-sivuilta juttua porukan kotiviinin teosta. Ei kai se Satu käsin sitä paljua oo menny sekottamaan? Mulle ainakin on sanottu, että puhtailla välineillä voi sekoittaa, mut ei missään nimessä paljailla käsillä. Mitä enemmän kokkeja sitä surkeampi soppa...luulenpa et tosta noitten vinkusta ei tuu kovin hyvää. Etenkin kun Heka keksi et laitetaan sinne kylmäkalle et viilenee vesi nopeemmin...

...ja ehdottomasti Satu ulos talosta ja ens viikolla Heli.

minä täällä
Tämä on valitusviesti.. Miksi Heli on koko ajan hiljaa?? Piian laulu on kuin Katri-Helenan kujerrus. Toinen viikonloppu ku talossa ei tapahdu tasan yhtään mitään. ..kele. Kiitos ja anteeksi

Alkuperäinen kirjoittaja BB vierailija:
sillä Satulla ole kihlasormus...Vain näinkös oikein????????
se vaihtelee kai sen sormuksen paikka koko ajan. musta oli hyvä et satu otti ja lopetti sen homman, vaik varmaan siitä tuntuukin pahalta. kun ei se yks helmasankari osaa tehdä mitään järkevää.. |O

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja BB vierailija:
sillä Satulla ole kihlasormus...Vain näinkös oikein????????
se vaihtelee kai sen sormuksen paikka koko ajan. musta oli hyvä et satu otti ja lopetti sen homman, vaik varmaan siitä tuntuukin pahalta. kun ei se yks helmasankari osaa tehdä mitään järkevää.. |O
nii se on sillä välillä etusormessa...
niinpä teki sentää jtn hyvää siin jutus tai mikä nyt ikuna olikaan....mut eipä tuota ukkoo taida paljoo hetkauttaa kun uutta putkee joko varattuu tai vähemmän varaattuu....(maxine tai heli)

Yhteistyössä