VIRALLINEN BB-PINO 2007

Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
miks? mistä toi punkki tulee? en oo pariin päivään kattonu..
ma en osaa sanoo..olisin itekki kiinnostunu tietää :) vaikka oon katellu tota 247 mut en oo saanu selville mistä se on sen saanu
Mun mielestä se punkki tulee siitä, kun ihan alussa joku (en muista kuka) yritti opetella kaikkien nimiä. Jarkko sanoi sitten, että mua voi sanoa punkiksi, ja se toinen tuumasi, että joo, sen muistan paremmin, kun se on erikoisempi. Näin mä muistelen.

siis mikä juttu tuol 24/7 chatissa on ku joku kirjottanu et

"maxine kävi tonkimassa sadun henk.koht.tavaroita ja irvaili niillä ja keräs pojilta huomiota" :eek: :headwall: :x

sen tipun pisteet laskee kyl koko ajan ku lehmän häntä!!!! ens viikol on varmaan äänestyksessä heli ja maxine :whistle:

ciia
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
siis mikä juttu tuol 24/7 chatissa on ku joku kirjottanu et

"maxine kävi tonkimassa sadun henk.koht.tavaroita ja irvaili niillä ja keräs pojilta huomiota" :eek: :headwall: :x

sen tipun pisteet laskee kyl koko ajan ku lehmän häntä!!!! ens viikol on varmaan äänestyksessä heli ja maxine :whistle:
se kävi eilen tonkiis Satun tavaroita ja löysi emättimen ph mittausliuskoja... irvaili sillä poikien kanssa ja luki vielä ohjeet ääneen eli jos erite vihertävää ja haisee kalalle jne.
Ton akan pisteet kyl laski!!!!

Aamupväl katoin 24/7 niin silmiinpistävästi koko ajan irvaili Satulle... onkohan itellä oikein varaa,kun varattu ja tuola itteään tyrkyttää?? hei haloo...

Tosikko
Mun mielestä sillä Maxinella ei oo kaikki kotona. Oon ollu koko ajan sitä mieltä. Alusta asti se on sitä pyllyään miesten edessä vatkannu. Ihme hiihtäjä jotenkin.

Oon koko ajan odottanu, että Satun sais pois tuolta. Nyt kun se on äänestyksessä, Henri risoo ihan täysillä ja haluankin sen lähtevän. Sadusta tuli parempi kuva eilisessä lähetyksessä. Mitä se eilisessä lähetyksessä oikein yritti. Istui siinä puhelimen vieressä eikä puhunut mitään kenellekään. Sekosko se vai mitä se yrittää?

En vaan tajua, miksi se vajoo noin alas ja antaa Timon tehdä sille mitä haluaa. Nythän Timo pääsi siihen mihin halus; Sadun kanssa vain ystävä, jota voi halutessaan käydä vähän kourimassa. Mutta Satu ei vaan halua Timoa nähdä kenenkään muunkaan kanssa ja siksi kai vajoaa noin alas. Mä kyllä olisin eilen sanonut sille Timolle, että et sä oo miestä nähnytkään. Siis kun kehuskeli Sadulle, että "Oli sulla ainakin komia mies".

Jarkko, Sauli ja Kadi vaikuttais edelleen parhailta.

Mutta kyllä kaiken kaikkiaan niiiin ennätystylsä BB. Ei siellä tapahdu yhtään mitään koskaan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:
Juu,Timolla ja Sadulla on taas ollut viimeyönä sutinaa.
Toisaalta en kyllä ymmärrä tuota Satuakaan :( ,ensin haluaa lopettaa suhteen ja itkeä pillittää kun Timo vehtaa muitten kanssa ja sit kuitenkin on sen kanssa kokoajan :/
Eikö kukaan tajua et Satu on rakastunut Timoon.. rakkaus tekee toisinaan epätoivoiseksi...

Mä tiedän, että Satulla on tosi vahvat tunteet Timoa kohteen, mutta epätoivoisesti sönkkää pk huoneessa, että ollaan erottu, parempi että ollaan erottu ja molempien yhteinen päätös tämä oli...Blaablaablaa.
Pitäisi kynsinhampain Timosta kiinni, mutta jätkä on liukas kuin saippua ja pelimies... :/

Kyllä se Satu tajuaa sitten kun putoaa, ette Timo ole sen arvoinen että kannattais pahottaa mielensä. Se on vaan toi ette muutakaan ole tarjolla nin täydet kusipäätkin näyttää paljon paremmalta mitä ne oikiasti on. Pian ne silmät avautuu, uskokaa vaan.

meni fiilis
Minua ärsyttää nyt eniten tuo Maxine!!!!! Milloin siitä on tullut tuollainen tyrkkyhoratsu!!!???? Minusta vaikuttaa ihan koulukiusaajan prototyypiltä. Oksettava. Henri ja Satu on minusta asiallisia tuohon ämmään verrattuna. Seuraavaksi saisi poistua Maxine. Vai tykkääkö talon väki siitä. yök yök. Jarkko, Sauli ja Kadi on ihan asillisia.

mie
Satun pisteet laski miinukselle kun antoi Timon vehtailla peiton alla viimeyönä samanlailla kuin ennenkin. Olisi näpännyt kikun nokkaan, että olis Timo tajunnut että nyt on oikeesti sitten erottu. Toiseksi pisteensä pudotti Maxine, joka meni penkomaan toisen henk.koht. tavaroita --> tosi typerä temppu!
Jarkko ja Sauli ja Kadi loppukolmikkoon!

vieras
heli kieltäytyny osallisumasta musikaaliin..eikös niiden kaikkien pitäisi aina tehdä mitä määrätään,ärsyttää tollaset nirppikset..muutenki tuntuu kattovan toisia kuin oisi parmpi muita,nauraa pk-huoneessa sadulle jne..aaarrggghh!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Satun pisteet laski miinukselle kun antoi Timon vehtailla peiton alla viimeyönä samanlailla kuin ennenkin. Olisi näpännyt kikun nokkaan, että olis Timo tajunnut että nyt on oikeesti sitten erottu. Toiseksi pisteensä pudotti Maxine, joka meni penkomaan toisen henk.koht. tavaroita --> tosi typerä temppu!
Jarkko ja Sauli ja Kadi loppukolmikkoon!
Tuosta sen jo huomaa, se killuu Timossa kuin hukkuva oljenkorressa.
Maktaakohan sittenkään tajuta mikä Timo poika on, kun putoaa ja näkee kaikki päiväkirjahuoneen keskustelut...Asteikolla ykkösestä kymppiin hän on Timon silmissä seiska yms...

Yhteistyössä