jarkkoAlkuperäinen kirjoittaja kuha:kuka on punkki?? :ashamed:
jarkkoAlkuperäinen kirjoittaja kuha:kuka on punkki?? :ashamed:
ma en osaa sanoo..olisin itekki kiinnostunu tietää vaikka oon katellu tota 247 mut en oo saanu selville mistä se on sen saanuAlkuperäinen kirjoittaja kuha:miks? mistä toi punkki tulee? en oo pariin päivään kattonu..
Mun mielestä se punkki tulee siitä, kun ihan alussa joku (en muista kuka) yritti opetella kaikkien nimiä. Jarkko sanoi sitten, että mua voi sanoa punkiksi, ja se toinen tuumasi, että joo, sen muistan paremmin, kun se on erikoisempi. Näin mä muistelen.Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:ma en osaa sanoo..olisin itekki kiinnostunu tietää vaikka oon katellu tota 247 mut en oo saanu selville mistä se on sen saanuAlkuperäinen kirjoittaja kuha:miks? mistä toi punkki tulee? en oo pariin päivään kattonu..
se kävi eilen tonkiis Satun tavaroita ja löysi emättimen ph mittausliuskoja... irvaili sillä poikien kanssa ja luki vielä ohjeet ääneen eli jos erite vihertävää ja haisee kalalle jne.Alkuperäinen kirjoittaja kuha:siis mikä juttu tuol 24/7 chatissa on ku joku kirjottanu et
"maxine kävi tonkimassa sadun henk.koht.tavaroita ja irvaili niillä ja keräs pojilta huomiota" :headwall: :x
sen tipun pisteet laskee kyl koko ajan ku lehmän häntä!!!! ens viikol on varmaan äänestyksessä heli ja maxine
Eikö kukaan tajua et Satu on rakastunut Timoon.. rakkaus tekee toisinaan epätoivoiseksi...Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:Juu,Timolla ja Sadulla on taas ollut viimeyönä sutinaa.
Toisaalta en kyllä ymmärrä tuota Satuakaan ,ensin haluaa lopettaa suhteen ja itkeä pillittää kun Timo vehtaa muitten kanssa ja sit kuitenkin on sen kanssa kokoajan :/
Tuosta sen jo huomaa, se killuu Timossa kuin hukkuva oljenkorressa.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Satun pisteet laski miinukselle kun antoi Timon vehtailla peiton alla viimeyönä samanlailla kuin ennenkin. Olisi näpännyt kikun nokkaan, että olis Timo tajunnut että nyt on oikeesti sitten erottu. Toiseksi pisteensä pudotti Maxine, joka meni penkomaan toisen henk.koht. tavaroita --> tosi typerä temppu!
Jarkko ja Sauli ja Kadi loppukolmikkoon!