onks muil joilla on 24/7 ongelmia,miul näkyy vaa makuuhuone2 ja piha kamerat muut ei näytä mitää.saakeli!
Satu tuli siihen ja totes että onpa hauskaa...Alkuperäinen kirjoittaja kuha:tietääkö muuten satu ton maxinen tempun...?
Minkä tempun??Alkuperäinen kirjoittaja Liisukkainen:Satu tuli siihen ja totes että onpa hauskaa...Alkuperäinen kirjoittaja kuha:tietääkö muuten satu ton maxinen tempun...?
Mä muuten olisin tossa tilanteessa vetänyt NIIN herneet nenääni. Hitto miten typerää käytöstä Maxinelta. Just tuollainen kaksnaamainen pikkupaska, joka vielä hyvin mielellään asettuu toisten yläpuolelle ja nauttii toisten dissaamisesta. Yöks :x !Alkuperäinen kirjoittaja Liisukkainen:Satu tuli siihen ja totes että onpa hauskaa...Alkuperäinen kirjoittaja kuha:tietääkö muuten satu ton maxinen tempun...?
toi jarkko on aika herkkuAlkuperäinen kirjoittaja Gloria:pienenhetken: mun suosikit on jarkko ja sauli
Se onkin rikas pentu GranistaAlkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Mä muuten olisin tossa tilanteessa vetänyt NIIN herneet nenääni. Hitto miten typerää käytöstä Maxinelta. Just tuollainen kaksnaamainen pikkupaska, joka vielä hyvin mielellään asettuu toisten yläpuolelle ja nauttii toisten dissaamisesta. Yöks :x !Alkuperäinen kirjoittaja Liisukkainen:Satu tuli siihen ja totes että onpa hauskaa...Alkuperäinen kirjoittaja kuha:tietääkö muuten satu ton maxinen tempun...?
No ohan se aika, vähän vaan kaljottelua pois niin mahakn pienenis :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:toi jarkko on aika herkkuAlkuperäinen kirjoittaja Gloria:pienenhetken: mun suosikit on jarkko ja sauli
Alkuperäinen kirjoittaja Liisukkainen:Se onkin rikas pentu GranistaAlkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Mä muuten olisin tossa tilanteessa vetänyt NIIN herneet nenääni. Hitto miten typerää käytöstä Maxinelta. Just tuollainen kaksnaamainen pikkupaska, joka vielä hyvin mielellään asettuu toisten yläpuolelle ja nauttii toisten dissaamisesta. Yöks :x !Alkuperäinen kirjoittaja Liisukkainen:Satu tuli siihen ja totes että onpa hauskaa...Alkuperäinen kirjoittaja kuha:tietääkö muuten satu ton maxinen tempun...?
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Alkuperäinen kirjoittaja Liisukkainen:Se onkin rikas pentu GranistaAlkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Mä muuten olisin tossa tilanteessa vetänyt NIIN herneet nenääni. Hitto miten typerää käytöstä Maxinelta. Just tuollainen kaksnaamainen pikkupaska, joka vielä hyvin mielellään asettuu toisten yläpuolelle ja nauttii toisten dissaamisesta. Yöks :x !Alkuperäinen kirjoittaja Liisukkainen:Satu tuli siihen ja totes että onpa hauskaa...Alkuperäinen kirjoittaja kuha:tietääkö muuten satu ton maxinen tempun...?
Tunnustan tyhmyyteni: Granista???
[/quote
Kauniaisista. Ainakin siellä kävi lukion
HEI MITÄ SE ON TONKINU??????????????Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Minkä tempun??Alkuperäinen kirjoittaja Liisukkainen:Satu tuli siihen ja totes että onpa hauskaa...Alkuperäinen kirjoittaja kuha:tietääkö muuten satu ton maxinen tempun...?
Maxine tonki Sadun tavaroita ja teki löydön. Tavaroiden joukosta löytyi alapään pH-arvon normaaliksi palauttava geelipakkaus. Tapahtumaa seurasivat myös Timo, Sauli, Jarkko ja Aki.Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Minkä tempun??Alkuperäinen kirjoittaja Liisukkainen:Satu tuli siihen ja totes että onpa hauskaa...Alkuperäinen kirjoittaja kuha:tietääkö muuten satu ton maxinen tempun...?
Todella törkeää!!!!Minä oisin vetäny nekkuun maxia.Sika!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Liisukkainen:Maxine tonki Sadun tavaroita ja teki löydön. Tavaroiden joukosta löytyi alapään pH-arvon normaaliksi palauttava geelipakkaus. Tapahtumaa seurasivat myös Timo, Sauli, Jarkko ja Aki.Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Minkä tempun??Alkuperäinen kirjoittaja Liisukkainen:Satu tuli siihen ja totes että onpa hauskaa...Alkuperäinen kirjoittaja kuha:tietääkö muuten satu ton maxinen tempun...?
- Satu, onko testitulokset ok? Timo huuteli toisessa makuuhuoneessa pälpättäneelle Sadulle.
- Kiitos, hirveen hauskaa, nainen tokaisi pipetillä leikkiville asukkaille.
Maxine luki geelipakkauksen ohjetekstiä ääneen ja teki kaikkia huvittaneen havainnon.
- Jos bakteerikanta on epätasapainossa, niin saattaa esiintyä harmaanväristä vuotoa, joka haisee pilaantuneelta kalalta, Maxine kailotti.
- Tehdään jääkaapille bakteeritesti, Sauli piruili.
- Kiva, kun te katselette mun tavaroita, Satu ripitti muita.
Miten tuo Satu on noin nössö, ettei sano mitään. Minä olisin vetänyt sellaiset kilarit, että olisi katsojillakin ollut mukavaa. Luultavasti olisin mennyt tonkimaan Maxinen laukun ja levitellyt kaikki tavarat pitkin poikin- sanoen vaan, että sitä saa mitä tilaa. Olisi katsojillakin jotain näkemistä!Alkuperäinen kirjoittaja Liisukkainen:Maxine tonki Sadun tavaroita ja teki löydön. Tavaroiden joukosta löytyi alapään pH-arvon normaaliksi palauttava geelipakkaus. Tapahtumaa seurasivat myös Timo, Sauli, Jarkko ja Aki.Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Minkä tempun??Alkuperäinen kirjoittaja Liisukkainen:Satu tuli siihen ja totes että onpa hauskaa...Alkuperäinen kirjoittaja kuha:tietääkö muuten satu ton maxinen tempun...?
- Satu, onko testitulokset ok? Timo huuteli toisessa makuuhuoneessa pälpättäneelle Sadulle.
- Kiitos, hirveen hauskaa, nainen tokaisi pipetillä leikkiville asukkaille.
Maxine luki geelipakkauksen ohjetekstiä ääneen ja teki kaikkia huvittaneen havainnon.
- Jos bakteerikanta on epätasapainossa, niin saattaa esiintyä harmaanväristä vuotoa, joka haisee pilaantuneelta kalalta, Maxine kailotti.
- Tehdään jääkaapille bakteeritesti, Sauli piruili.
- Kiva, kun te katselette mun tavaroita, Satu ripitti muita.
aivan! ja sit se pinni pois etuhiuksista :xAlkuperäinen kirjoittaja Gloria:No ohan se aika, vähän vaan kaljottelua pois niin mahakn pienenis :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:toi jarkko on aika herkkuAlkuperäinen kirjoittaja Gloria:pienenhetken: mun suosikit on jarkko ja sauli