onkse saanu sit jonku tehtävän?Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Mikäköhän tehtävä hekalla on menossa...? Vähän jänskättäiski
joo eikö siitä ollu kuva tuolla iltasanomissakin jos oikeen muistin ja tän illan lähetyksessä mikä näky teeveestä niin siinäkinhän tuo näky antavan sen nuolla tissejään ja en tiiä et mitä siellä peiton alla tapahtu... ainakin timon käsi heilu taas vaihteeks... vähän laskee nuitten akkojenkin taso... ihan niin ku oikeen tyrkyttäsivät itteänsä timolle....Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:nii mitäse timo kähmikse maxinee sillo aamulla (subin bb) ku näytti ihan siltä..taitaa ton maxinen ukko tykkää hyvää jos katto tota...
ja eipä se maxine hirmusti hanttii laittanu...ku ukon käsi oli jossain siellä ala kerrassa...no joo hieman ois kyl luullu ettei vajoo siihen tasoo mut näköjää laski...Alkuperäinen kirjoittaja lumiikki:joo eikö siitä ollu kuva tuolla iltasanomissakin jos oikeen muistin ja tän illan lähetyksessä mikä näky teeveestä niin siinäkinhän tuo näky antavan sen nuolla tissejään ja en tiiä et mitä siellä peiton alla tapahtu... ainakin timon käsi heilu taas vaihteeks... vähän laskee nuitten akkojenkin taso... ihan niin ku oikeen tyrkyttäsivät itteänsä timolle....Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:nii mitäse timo kähmikse maxinee sillo aamulla (subin bb) ku näytti ihan siltä..taitaa ton maxinen ukko tykkää hyvää jos katto tota...
ei sillä kuulemma mitään tehtävää ole.totta se kilahti nyt lopullisesti ja tekee kaarlot.mimmit juoksee timben perässä kuola valuen,laskee pisteetAlkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:nii tietääkö kukaan onko henkalla joku tehtävä vai miks se on tollanen,meni ohi vähän ku ei jaksa koko aikaa päivystää :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:ja eipä se maxine hirmusti hanttii laittanu...ku ukon käsi oli jossain siellä ala kerrassa...no joo hieman ois kyl luullu ettei vajoo siihen tasoo mut näköjää laski...Alkuperäinen kirjoittaja lumiikki:joo eikö siitä ollu kuva tuolla iltasanomissakin jos oikeen muistin ja tän illan lähetyksessä mikä näky teeveestä niin siinäkinhän tuo näky antavan sen nuolla tissejään ja en tiiä et mitä siellä peiton alla tapahtu... ainakin timon käsi heilu taas vaihteeks... vähän laskee nuitten akkojenkin taso... ihan niin ku oikeen tyrkyttäsivät itteänsä timolle....Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:nii mitäse timo kähmikse maxinee sillo aamulla (subin bb) ku näytti ihan siltä..taitaa ton maxinen ukko tykkää hyvää jos katto tota...
Maxine oli joo kyl viimenen ihminen kenet luulin et ois vajonnu siihen naisten naurattajaan...ja viel ku on varattu noo jos enää ton jälkeen on mut eipä kyl taida muijaa hirmusti haittaavan mitenkää tapahtumat...ja olihan se timo tänääki pvällä? kähminy sitä tuol ja maxine ollu heti mukana...jarkko oli menny keskeyttää ne vai?Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:ja eipä se maxine hirmusti hanttii laittanu...ku ukon käsi oli jossain siellä ala kerrassa...no joo hieman ois kyl luullu ettei vajoo siihen tasoo mut näköjää laski...Alkuperäinen kirjoittaja lumiikki:joo eikö siitä ollu kuva tuolla iltasanomissakin jos oikeen muistin ja tän illan lähetyksessä mikä näky teeveestä niin siinäkinhän tuo näky antavan sen nuolla tissejään ja en tiiä et mitä siellä peiton alla tapahtu... ainakin timon käsi heilu taas vaihteeks... vähän laskee nuitten akkojenkin taso... ihan niin ku oikeen tyrkyttäsivät itteänsä timolle....Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:nii mitäse timo kähmikse maxinee sillo aamulla (subin bb) ku näytti ihan siltä..taitaa ton maxinen ukko tykkää hyvää jos katto tota...
Joo kyllä se pahasti siltä näytti että Maxine sai kyllä sormesta. Tosi sääliksi käy senkin poikaystävää. Mun mielestä toi Maxine oikein odotti tilaisuutta että pääsee Timon kimppuun. Ja aika härski muija silleenkin kun tiesi että Timo ja Satu vehtaa. Sehän vähän kuin varattua miestä liehitteli. Mun silmissä kyllä pisteet laski reilusti, vaikka kännissä olikin. En tykkää yhtään Satusta, mutta noiden muijien ja Timon käytös oli kyllä todella härskiä ja epäreilua. Likaista peliä sanoisin
.
Joo big brotherin sivuilla oli kuva kun Timo makaa Maxinen päällä. Leikin varjolla tosin kun pojat yritti ottaa jotain Maxinen jemmapulloa, mutta kuitenkin. Ihan selvästi heillä on sutinaa. Vaikka jos Timo sais itse päättää niin sillä kai olis sutinaa kaikkien naisten kanssa ja jos ne loppuu kesken niin sitten jopa miestenkin kanssa .Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:Maxine oli joo kyl viimenen ihminen kenet luulin et ois vajonnu siihen naisten naurattajaan...ja viel ku on varattu noo jos enää ton jälkeen on mut eipä kyl taida muijaa hirmusti haittaavan mitenkää tapahtumat...ja olihan se timo tänääki pvällä? kähminy sitä tuol ja maxine ollu heti mukana...jarkko oli menny keskeyttää ne vai?Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:ja eipä se maxine hirmusti hanttii laittanu...ku ukon käsi oli jossain siellä ala kerrassa...no joo hieman ois kyl luullu ettei vajoo siihen tasoo mut näköjää laski...Alkuperäinen kirjoittaja lumiikki:joo eikö siitä ollu kuva tuolla iltasanomissakin jos oikeen muistin ja tän illan lähetyksessä mikä näky teeveestä niin siinäkinhän tuo näky antavan sen nuolla tissejään ja en tiiä et mitä siellä peiton alla tapahtu... ainakin timon käsi heilu taas vaihteeks... vähän laskee nuitten akkojenkin taso... ihan niin ku oikeen tyrkyttäsivät itteänsä timolle....Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:nii mitäse timo kähmikse maxinee sillo aamulla (subin bb) ku näytti ihan siltä..taitaa ton maxinen ukko tykkää hyvää jos katto tota...
Joo kyllä se pahasti siltä näytti että Maxine sai kyllä sormesta. Tosi sääliksi käy senkin poikaystävää. Mun mielestä toi Maxine oikein odotti tilaisuutta että pääsee Timon kimppuun. Ja aika härski muija silleenkin kun tiesi että Timo ja Satu vehtaa. Sehän vähän kuin varattua miestä liehitteli. Mun silmissä kyllä pisteet laski reilusti, vaikka kännissä olikin. En tykkää yhtään Satusta, mutta noiden muijien ja Timon käytös oli kyllä todella härskiä ja epäreilua. Likaista peliä sanoisin
.
Katsoin ihan samaa eilen subbarin jaksossa Ihan selvää touhua sielä peiton alla oli menossa :/Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:nii mitäse timo kähmikse maxinee sillo aamulla (subin bb) ku näytti ihan siltä..taitaa ton maxinen ukko tykkää hyvää jos katto tota...
No olikos se viime vuoden hampputukkakaan?Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:Mua ottaa niin kupoliin tuo saakelin ämmä mikä on varattu, samoin ottaa tuo yks töyhtöhyypiö jätkä mikä kaikkien kimpussa roikkuu. :headwall: :kieh:
Toivottavasti tuon akan ukko pakkaa jo tavaroita, miten kehtaa tuolla vehdata toisten anssa jos oikeesti on varattu. Eikä yhtään näytä olevan milläsäkkään |O
Ei tuolla talossa oo paljo valinnanvaraa.Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:en kyl ymmärrä mitä tos timos on semmosta et joku kuolaa sen perää...noo okei mun mielipide...ihan karsee yök..
sitten voi jättää valitsematta. ei mua ainakaan tollaset naismaiset miehet kuten Timo kiinnostaAlkuperäinen kirjoittaja jarna:Ei tuolla talossa oo paljo valinnanvaraa.Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:en kyl ymmärrä mitä tos timos on semmosta et joku kuolaa sen perää...noo okei mun mielipide...ihan karsee yök..
Olisi kanssa kyllä jättänyt ottamatta, mun mielestä ihan :xAlkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:sitten voi jättää valitsematta. ei mua ainakaan tollaset naismaiset miehet kuten Timo kiinnostaAlkuperäinen kirjoittaja jarna:Ei tuolla talossa oo paljo valinnanvaraa.Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:en kyl ymmärrä mitä tos timos on semmosta et joku kuolaa sen perää...noo okei mun mielipide...ihan karsee yök..
joo olisin minä myös oisin jättäny ihan oman onnensa ja kätensä nojaan....Alkuperäinen kirjoittaja eeve:Olisi kanssa kyllä jättänyt ottamatta, mun mielestä ihan :xAlkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:sitten voi jättää valitsematta. ei mua ainakaan tollaset naismaiset miehet kuten Timo kiinnostaAlkuperäinen kirjoittaja jarna:Ei tuolla talossa oo paljo valinnanvaraa.Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:en kyl ymmärrä mitä tos timos on semmosta et joku kuolaa sen perää...noo okei mun mielipide...ihan karsee yök..