VIRALLINEN BB-PINO 2007

Kiira
Mulla jääny pari päivää väliin ja oon pihalla... siis eikö Satu ookaan enää Timon mielestä hot???????

Kammoksuttaako muita kuinka tuo Heli vaan tuijottaa muita??? Mulla menee ihan kylmät väreet... hui
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta tuo Jarkko on ihan paras koko bb:ssä.
Ei mikään minäminäminä-tyyppi. Tuollaiset tavalliset raavaat suomalaiset miehet on just parhaita!! :) :p
Juu, se on ehdottomasti paras - hauska heppu :D
yhdyn teihin! :D
Minäkin :)

Eiköhän äänestetä sit porukalla Jarkko bb:n voittoon. :D Tuollaiset turhat beckhambrassailijat joutaa pois koko talosta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiira:
Mulla jääny pari päivää väliin ja oon pihalla... siis eikö Satu ookaan enää Timon mielestä hot???????

Kammoksuttaako muita kuinka tuo Heli vaan tuijottaa muita??? Mulla menee ihan kylmät väreet... hui
Ei oo vissiin koskaan ollutkaan. Ei oikein kuulema kolahda, sanoi itekin pk-huoneessa.

Loppuuko viikkotehtävä huomenna heti aamulla vai illalla..? Kiva et Piian tehtävä onnistui =)
Tänään paljastetaan vissiinkin nimetyt..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta tuo Jarkko on ihan paras koko bb:ssä.
Ei mikään minäminäminä-tyyppi. Tuollaiset tavalliset raavaat suomalaiset miehet on just parhaita!! :) :p
Juu, se on ehdottomasti paras - hauska heppu :D
yhdyn teihin! :D
Minäkin :)

Eiköhän äänestetä sit porukalla Jarkko bb:n voittoon. :D Tuollaiset turhat beckhambrassailijat joutaa pois koko talosta!
sovittu! :D
JARKKO VOITTOON!!! :attn: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta tuo Jarkko on ihan paras koko bb:ssä.
Ei mikään minäminäminä-tyyppi. Tuollaiset tavalliset raavaat suomalaiset miehet on just parhaita!! :) :p
Juu, se on ehdottomasti paras - hauska heppu :D
yhdyn teihin! :D
Minäkin :)
ja täällä kans yks jonka kannatus on kallistunut jarkon suuntaan :wave:
 
tuttelituure
se heli on kamottava. nainen oli talossa ollut vasta yhden yön, kun jo aamulla veetyyliin sadatteli kun ei päässyt pesulle. ja se tuijottaminen on hyytävää. olevinaan jotenkin piirun verran parempi muita. musta se ei ole edes kaunis. nirppanokkahan tuo on, ja olevinaan niin maailmannaista että. pois pois tuolta nyt äkkiä.

satu oli eilisessä koosteessa tosi symppis. olis antanut oman patjansa saulille ja maxinelle, huomasko kukaan muu???
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta tuo Jarkko on ihan paras koko bb:ssä.
Ei mikään minäminäminä-tyyppi. Tuollaiset tavalliset raavaat suomalaiset miehet on just parhaita!! :) :p
Juu, se on ehdottomasti paras - hauska heppu :D
yhdyn teihin! :D
Minäkin :)

Eiköhän äänestetä sit porukalla Jarkko bb:n voittoon. :D Tuollaiset turhat beckhambrassailijat joutaa pois koko talosta!
sovittu! :D
JARKKO VOITTOON!!! :attn: :D

JARKKO ON PARAS! JARKKO BB:N VOITTOON! :D

Satu saisi tippua seuraavaksi, ei jaksa enää tota moottoriturpaa!

 
Alkuperäinen kirjoittaja tuttelituure:
se heli on kamottava. nainen oli talossa ollut vasta yhden yön, kun jo aamulla veetyyliin sadatteli kun ei päässyt pesulle. ja se tuijottaminen on hyytävää. olevinaan jotenkin piirun verran parempi muita. musta se ei ole edes kaunis. nirppanokkahan tuo on, ja olevinaan niin maailmannaista että. pois pois tuolta nyt äkkiä.

satu oli eilisessä koosteessa tosi symppis. olis antanut oman patjansa saulille ja maxinelle, huomasko kukaan muu???
huomasin.. mua jotenkin harmittaa kun kaikki haukkuu sen puhetta ja silmien räpsymistä. eihän se äänelleen tai silmilleen mitään voi. ja et on tyhmäkin.. kukaan meistä ei ole vissiin koskaan luullut et toi tykkää musta vaik ei sit oliskaan niin. ymmärtänyt väärin. tai että ei maksa vuokraansa tai puhelin laskuaan.. eikö ole hyvä et joku voi keskittyä kokonaan vain opiskeluihin jos vanhemmat sen kustantaa?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja myrskytuuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiira:
Mulla jääny pari päivää väliin ja oon pihalla... siis eikö Satu ookaan enää Timon mielestä hot???????

Kammoksuttaako muita kuinka tuo Heli vaan tuijottaa muita??? Mulla menee ihan kylmät väreet... hui
Ei oo vissiin koskaan ollutkaan. Ei oikein kuulema kolahda, sanoi itekin pk-huoneessa.

Loppuuko viikkotehtävä huomenna heti aamulla vai illalla..? Kiva et Piian tehtävä onnistui =)
Tänään paljastetaan vissiinkin nimetyt..
siis mikä piian tehtävä?? luovuttiko se kun sitä ei enää näy tuolla pihalla??
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja tuttelituure:
se heli on kamottava. nainen oli talossa ollut vasta yhden yön, kun jo aamulla veetyyliin sadatteli kun ei päässyt pesulle. ja se tuijottaminen on hyytävää. olevinaan jotenkin piirun verran parempi muita. musta se ei ole edes kaunis. nirppanokkahan tuo on, ja olevinaan niin maailmannaista että. pois pois tuolta nyt äkkiä.

satu oli eilisessä koosteessa tosi symppis. olis antanut oman patjansa saulille ja maxinelle, huomasko kukaan muu???
huomasin.. mua jotenkin harmittaa kun kaikki haukkuu sen puhetta ja silmien räpsymistä. eihän se äänelleen tai silmilleen mitään voi. ja et on tyhmäkin.. kukaan meistä ei ole vissiin koskaan luullut et toi tykkää musta vaik ei sit oliskaan niin. ymmärtänyt väärin. tai että ei maksa vuokraansa tai puhelin laskuaan.. eikö ole hyvä et joku voi keskittyä kokonaan vain opiskeluihin jos vanhemmat sen kustantaa?
no mutta tuo satu väläyttää muutenki vähän tyhmiä asioita :x
esimerkiksi sen että hän ei tee mitään sellasta minkä joku toinen voi tehdä hänen puolesta,kuten siivoominen; miksi siivois ku joku toinen voi siivota hänen puolesta...
aikoo sitte "isona" palkata kodinhoitajan ettei tartte siivota koska ei oo pakko...lastenhoitajan hommaa myös kun; miksi olis lastensa kans kun ei oo pakko,joku toinenki voi olla...
sano myös että toivoo ettei ikinä sais lapsia...ehkä kannattais vähän ajatella mitä siellä telkkarissa puhuu??
"arvatkaa mihin timo mussa rakastu?no manikyyriin mutta varpaissa!" :headwall: ja kaikkee muuta yhtä päätöntä,ei vaan yksinkertasesti vaikuta kovin fiksulta tyypiltä :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja myrskytuuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiira:
Mulla jääny pari päivää väliin ja oon pihalla... siis eikö Satu ookaan enää Timon mielestä hot???????

Kammoksuttaako muita kuinka tuo Heli vaan tuijottaa muita??? Mulla menee ihan kylmät väreet... hui
Ei oo vissiin koskaan ollutkaan. Ei oikein kuulema kolahda, sanoi itekin pk-huoneessa.

Loppuuko viikkotehtävä huomenna heti aamulla vai illalla..? Kiva et Piian tehtävä onnistui =)
Tänään paljastetaan vissiinkin nimetyt..
siis mikä piian tehtävä?? luovuttiko se kun sitä ei enää näy tuolla pihalla??
Niin sen tehtävä oli saada joku toinen luovuttamaan sen kanssa ja kukaan ei saa tietää tehtävästä. Jos viikkotehtävä onnistuu, niin saavat 50%enemmän
 
jarna
Mä en jaksais kuunnelle sen hekan turinointia, tappavan tylsää, mut ei kai sillä helillä oo vaihtoehtoja.

Satu on NIIN pönttö, voi vitsi mä oon allerginen tollasille!!!!!!!!!!!!!!

Sikahauskaa oli ku jarkko esitti akia ja timo satua. Kuka tahansa muija paitsi satu olis jo tajunnu ku timo roikku hekan jalassa ja huus "timo älä mee" että aivan halvalla laitetaan.

Vitsi ku telsussa niin vähä sitä matkimistehtävää näytettiin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
no mutta tuo satu väläyttää muutenki vähän tyhmiä asioita :x
esimerkiksi sen että hän ei tee mitään sellasta minkä joku toinen voi tehdä hänen puolesta,kuten siivoominen; miksi siivois ku joku toinen voi siivota hänen puolesta...
aikoo sitte "isona" palkata kodinhoitajan ettei tartte siivota koska ei oo pakko...lastenhoitajan hommaa myös kun; miksi olis lastensa kans kun ei oo pakko,joku toinenki voi olla...
sano myös että toivoo ettei ikinä sais lapsia...ehkä kannattais vähän ajatella mitä siellä telkkarissa puhuu??
"arvatkaa mihin timo mussa rakastu?no manikyyriin mutta varpaissa!" :headwall: ja kaikkee muuta yhtä päätöntä,ei vaan yksinkertasesti vaikuta kovin fiksulta tyypiltä :$
no mut toi on laiskuutta. ja sitä lapsi juttua en minä ainakaan ottanut edes tosissaan. en mä tiedä miks otan tän satun morkkaamisen näin henkilökohtaisesti, mut eipä tää haukkuminen palstallakaan anna monesta järin fiksua kuvaa. ei kaikista tarvitse tykätä, mut suoranainen haukuminen on eri asia.
 
JARKKO VOITTOON
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta tuo Jarkko on ihan paras koko bb:ssä.
Ei mikään minäminäminä-tyyppi. Tuollaiset tavalliset raavaat suomalaiset miehet on just parhaita!! :) :p
Juu, se on ehdottomasti paras - hauska heppu :D
yhdyn teihin! :D
Minäkin :)

Eiköhän äänestetä sit porukalla Jarkko bb:n voittoon. :D Tuollaiset turhat beckhambrassailijat joutaa pois koko talosta!
sovittu! :D
JARKKO VOITTOON!!! :attn: :D

JARKKO ON PARAS! JARKKO BB:N VOITTOON! :D

Satu saisi tippua seuraavaksi, ei jaksa enää tota moottoriturpaa!
Tähän pinoon minäkin!!
Perussuomalainen tavallinen ihminen. Leppoisa ja mukava kaikille. Ei mikään turhan jaarittaja
 

Yhteistyössä