Helille ei ole saanut antaa tällä viikolla nimeämispisteitä.Alkuperäinen kirjoittaja fani:Arvaan, että häätöäänestyksessä on Satu ja Heli.
Toivottavasti loppukolmikko on Sauli, Jarkko ja Kadi. Ja Sauli voittoon!
Ja sitten kun se ei tajua ajoissa lopettaa niitä liirumlaarum-juttujansa, vaikka kyllä sen selvästi huomaa, ettei muita kiinnosta ja ne ihan suoraan v**tuilee... Tai ehkä sitten Satu vaan ei huomaa, mut kaikki muut kyllä...Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:tai sit tajuaa, mut ei halua näyttää ulospäin et sattuu. kai tuolla jokaisella on jonkinlainen rooli ja suojakilpi oltava.Alkuperäinen kirjoittaja berry76:Satusta vielä sen verran, että eniten minua ihmetyttää se, ettei hän ollenkaan tajua vaikka toiset suoraan v*ttuilevat. Eniten taas ärsyttää koko ajan äänessä oleminen, se näyttää ärsyttävän myös asukkaita..
hei.. ne on miehiä.. :xmas: kai niistä on vaikea kuvitella et nainenkin pärjää luonnossa.. tai sit ne pitää naisina vain niitä jotka istuvat laitetut kynnet pystyssä ettei vaan pääse katkeamaan.Alkuperäinen kirjoittaja Alice:ARGH... Eilen kattelin illan bb-lähetyksen ja ärsytti niin Hekan kommentit...Miten miehet niin usein kuvittelee ettei ilman inttiä kellään voi olla kokemusta leirielämästä ja kenttäolosuhteista. Itse vanhana partiolaisena myös viettänyt leirielämää ja nukkunut milloin laavussa ja milloin puolijoukkueteltassa, ruoka tehty trangialla tai pakissa jne. Yläasteella olin vastuussa yli 20 hengen muonituksesta kenttäolosuhteissa viikon ajan ilman sähköä tai edes kaasuhellaa. Rinkkaa on kannettu pikkutyttönä kilometritolkulla pitin metsiä, onks se sit vaikeenpaa 18 vee pojalle? *lopen kyllästynyt inttijuttuihin* |O
Alkuperäinen kirjoittaja orimattilasta moikka:pakko kertoa tästä helistä että sais koko muikkiis tipahtaa pelistä pois. olen ollut sen kanssa samassa koulussa ja on muija todella kamala tapaus. ja helposti käy kiinni. todella seko tyyppi. toivottavasti todellinen nahka tulee talossa pian esiin!
onko tää arvaus vai tietoAlkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:Satu ja Henri äänestyksessä
Ei niitä vielä tiedetä, kun pk-huonetta ei näytetä muuta kun töllössä.Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:Ketkä anto Satulle ääniä? Antoko Timo?