VIRALLINEN BB-PINO 2007

Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
mäkin mietin ..mikä tolla timolla on?
Samoin. Sureeko se sitä et Satu on äänestyksessä?

Niin, istuu nuotiolla ja miettii kun muut nukkuu.
oisko se sit sitä...
:whistle: et jos kuitenki välittää siitä...? tai jt
Mulle tuli mieleen, että ei kai niillä satun kanssa mitään riitaa ollut...? Kun satu tuolla näytti olevan hereillä ja mietteliään näköinen hänkin... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
mäkin mietin ..mikä tolla timolla on?
Samoin. Sureeko se sitä et Satu on äänestyksessä?

Niin, istuu nuotiolla ja miettii kun muut nukkuu.
oisko se sit sitä...
:whistle: et jos kuitenki välittää siitä...? tai jt
Mulle tuli mieleen, että ei kai niillä satun kanssa mitään riitaa ollut...? Kun satu tuolla näytti olevan hereillä ja mietteliään näköinen hänkin... :/

ellukka1
onkohan sillä sitten oikeasti tunteita satua kohtaan? jos on niin timolle paha paikka, henristä tullut hyvä kaveri tuolla BB talossa ja jos satua kohtaan tunteita niin ei varmasti tahtos kummankaan tippuvan..

TheUnforgiven
SATU ja sitten heka kummatkin niin raivostuttavia hekakin luulee olevansa vaikka mitä joka päivä sillä on ns uusi ammatti millon se neuvoo muille miten tehdään kenkiä, eilen se oli ohjannu laivaa, sitten se on valokuvaaja ei luoja miten jollain nuin kauhee pätemisentarve..

joo toi heka on kyl raivostuttava ois kyl menny hermo ku kokoajan neuvoo jos missäkin ja noo toi satu kyl kans on rasittava kokoajan äänessä ja tms....et paha sanoo kumpi mut toinen nyt ja toinen ens vk...en tiiä kumminpäin sama mulle

Yhteistyössä