Mä olen unohtanut koko BB:n lähetyksen!
*poistuu katsomaan sen vähän mitä lähetyksestä on jäljellä*
*poistuu katsomaan sen vähän mitä lähetyksestä on jäljellä*
Miten niin? Mitä se tekee?Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mäkin mietin ..mikä tolla timolla on?
Samoin. Sureeko se sitä et Satu on äänestyksessä?Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mäkin mietin ..mikä tolla timolla on?
oisko se sit sitä...Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Samoin. Sureeko se sitä et Satu on äänestyksessä?Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mäkin mietin ..mikä tolla timolla on?
Niin, istuu nuotiolla ja miettii kun muut nukkuu.
Mulle tuli mieleen, että ei kai niillä satun kanssa mitään riitaa ollut...? Kun satu tuolla näytti olevan hereillä ja mietteliään näköinen hänkin... :/Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:oisko se sit sitä...Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Samoin. Sureeko se sitä et Satu on äänestyksessä?Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mäkin mietin ..mikä tolla timolla on?
et jos kuitenki välittää siitä...? tai jt
Mulle tuli mieleen, että ei kai niillä satun kanssa mitään riitaa ollut...? Kun satu tuolla näytti olevan hereillä ja mietteliään näköinen hänkin... :/Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:oisko se sit sitä...Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Samoin. Sureeko se sitä et Satu on äänestyksessä?Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mäkin mietin ..mikä tolla timolla on?
et jos kuitenki välittää siitä...? tai jt
satuAlkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:noo kumpi putoo?
jep.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:satuAlkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:noo kumpi putoo?
se on kyl aikas ihquAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Sauli ois niinkun mun favourite =)