betty
niin on minunkin. Jarkko ja SauliAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Sauli ois niinkun mun favourite =)
niin on minunkin. Jarkko ja SauliAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Sauli ois niinkun mun favourite =)
Olin myös ihan puulla päähän lyöty. Voiko joku tosissaan sanoa toiselle noin? Haukkua toista lihavaksi, muutaman viikon tuttavuuden jälkeen. Tosi tökeröä ja ajattelematonta. onkohan tuolla Satulla mitään järkevää pääkopassaan.Alkuperäinen kirjoittaja lissu:mitenkäkö se satu kehtaa nurputtaa sille timolle sen mahasta? ihanko oikeesti se on sitä mieltä että timon pitää laihtua? katoin ekaa kertaa moneen päivään eileln lähetyksen ja kyllä sen satun jutut oli vähä, onnettomia.
Ja mun =)Alkuperäinen kirjoittaja betty:niin on minunkin. Jarkko ja SauliAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Sauli ois niinkun mun favourite =)
Musta se oli huvittavaa. Satu palautti Fuckbuddya maan pinnalle Sitä paitsi Satu taisi enemmänkin kiusoitella kun varsinaisesti haukkua.Alkuperäinen kirjoittaja Samaa mietin:Olin myös ihan puulla päähän lyöty. Voiko joku tosissaan sanoa toiselle noin? Haukkua toista lihavaksi, muutaman viikon tuttavuuden jälkeen. Tosi tökeröä ja ajattelematonta. onkohan tuolla Satulla mitään järkevää pääkopassaan.Alkuperäinen kirjoittaja lissu:mitenkäkö se satu kehtaa nurputtaa sille timolle sen mahasta? ihanko oikeesti se on sitä mieltä että timon pitää laihtua? katoin ekaa kertaa moneen päivään eileln lähetyksen ja kyllä sen satun jutut oli vähä, onnettomia.
Musta se oli huvittavaa. Satu palautti Fuckbuddya maan pinnalle Sitä paitsi Satu taisi enemmänkin kiusoitella kun varsinaisesti haukkua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pääkopassaan.
Tai..sit jos se onkin nimenny Sadun ja sitä mietityttää seAlkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:oisko se sit sitä...Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Samoin. Sureeko se sitä et Satu on äänestyksessä?Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mäkin mietin ..mikä tolla timolla on?
Niin, istuu nuotiolla ja miettii kun muut nukkuu.
et jos kuitenki välittää siitä...? tai jt
Eihän Timo Satulle ääniä antanut.Alkuperäinen kirjoittaja myrskytuuli:Tai..sit jos se onkin nimenny Sadun ja sitä mietityttää seAlkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:oisko se sit sitä...Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Samoin. Sureeko se sitä et Satu on äänestyksessä?Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mäkin mietin ..mikä tolla timolla on?
ei timo nimennyt satua.Alkuperäinen kirjoittaja myrskytuuli:Tai..sit jos se onkin nimenny Sadun ja sitä mietityttää seAlkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:oisko se sit sitä...Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Samoin. Sureeko se sitä et Satu on äänestyksessä?Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mäkin mietin ..mikä tolla timolla on?
Niin tai sitten tietää, että kohta Satu näkee mitä mieltä oikeasti on.. Omasta puolestaan taitaa olla huolissaan.Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:jos se sit oikeesti välittääkin siitä ja nyt on apeena kun satu häätöuhan alla..ei voi olla totta...
En mä tiedä...Kyllä Timo on monesti ihan itse omatoimisesti hakeutunut Satun seuraan ja pussaillut sitä .Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:jos se sit oikeesti välittääkin siitä ja nyt on apeena kun satu häätöuhan alla..ei voi olla totta...
No toivotaan että näin =)Alkuperäinen kirjoittaja berry76:Niin tai sitten tietää, että kohta Satu näkee mitä mieltä oikeasti on.. Omasta puolestaan taitaa olla huolissaan.Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:jos se sit oikeesti välittääkin siitä ja nyt on apeena kun satu häätöuhan alla..ei voi olla totta...
Alkuperäinen kirjoittaja Liisukkainen:Se mietti sitä, että vaikka haluais antaa Sadulle kenkää, ei kannata vielä. Henri on selvinnyt aiemminkin äänestyksestä ja saattaa alkaa sutista Helin kanssa jos jää taloon. Sadun ja Timon sutinat on jo nähty. Jos Timo nyt laskeskeli että Satu saattais lähteä niin voi itse hyvin teeskennellä rakastunutta sunnuntaihin asti. Satu lähtee ja Timolle jää hyvän jätkän leima kun ei pantuaan hyljännyt tyttöä. Siinä mun teoria. Kyllä Timon tyyppiset miehet tunnetaan.
Totta puhut. Voi tyttö-parka.Alkuperäinen kirjoittaja myrskytuuli:Alkuperäinen kirjoittaja Liisukkainen:Se mietti sitä, että vaikka haluais antaa Sadulle kenkää, ei kannata vielä. Henri on selvinnyt aiemminkin äänestyksestä ja saattaa alkaa sutista Helin kanssa jos jää taloon. Sadun ja Timon sutinat on jo nähty. Jos Timo nyt laskeskeli että Satu saattais lähteä niin voi itse hyvin teeskennellä rakastunutta sunnuntaihin asti. Satu lähtee ja Timolle jää hyvän jätkän leima kun ei pantuaan hyljännyt tyttöä. Siinä mun teoria. Kyllä Timon tyyppiset miehet tunnetaan.
Ehkä Satu on kuitenkin niin järkevä ihminen, et kattoo menneet BB:n jaksot joista selviää Timon oikeat mielipiteet Satua kohtaan. Ehkä sitä sit mietityttääkin se, et jos Satu lähtee niin selviää sille Timon mielipiteet siitä.