VIRALLINEN BB-PINO 2007

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja myrskytuuli:
Onkohan toi Piian kipeä olo teeskentelyä? Saiskohan se suoritettua sen tehtävän minkä bb sille anto..toivotaan =)
mitä se on saanut suoritettavaks?
Täytyy houkutella joku toinen kanssaan luovuttamaan ja siirtymään sisälle. Jos onnistuu, niin 50% lisää budjettiin, jos tehtävä paljastuu, viikkotehtävä epäonnistunut.
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:
Mä en pudottais timoa, koska sen sikailuja ja pillun vonkaamista on hauska katsoa :LOL:

Sen sijaan mua jurppii satun sölkötys ja korviinsattuva ääni, tyhmät jutut ja timon perässä roikkuminen sekä sotkuisuus.Kuin kukaan voi olla niin tyhmä!!!!!!????? :eek: :eek:
Olen aivan samaa mieltä kanssasi ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja berry76:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja myrskytuuli:
Onkohan toi Piian kipeä olo teeskentelyä? Saiskohan se suoritettua sen tehtävän minkä bb sille anto..toivotaan =)
mitä se on saanut suoritettavaks?
Täytyy houkutella joku toinen kanssaan luovuttamaan ja siirtymään sisälle. Jos onnistuu, niin 50% lisää budjettiin, jos tehtävä paljastuu, viikkotehtävä epäonnistunut.
paha
 
siis todellako toi satu ei maksa itse edes puhelinlaskuaan ja vuokraansa??!!! :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: ja kyselee tyhmänä et miten muka pystyis maksamaan ne.. muut huus ku tykin suusta et osa-aikatöillä,niin satu ihmetteli aidosti et missä välissä ku pitää käydä ratsastamassakin ja kaikkee :headwall: mä en siis siedä sitä ihmistä!! ja kuivat silmät,hahahahaaahhaaa :LOL: :headwall:
 
tarkkailija
Alkuperäinen kirjoittaja myrskytuuli:
Onkohan toi Piian kipeä olo teeskentelyä? Saiskohan se suoritettua sen tehtävän minkä bb sille anto..toivotaan =)
Mä vähän luulen, et Piia feikkaa ton kipeenä olon. Sehän saa siitä mainion tekosyyn lähtä sisään ja ottaa jonkun mukaan hoitaan itseensä, neroo
 
ellukka1
Alkuperäinen kirjoittaja tarkkailija:
Alkuperäinen kirjoittaja myrskytuuli:
Onkohan toi Piian kipeä olo teeskentelyä? Saiskohan se suoritettua sen tehtävän minkä bb sille anto..toivotaan =)
Mä vähän luulen, et Piia feikkaa ton kipeenä olon. Sehän saa siitä mainion tekosyyn lähtä sisään ja ottaa jonkun mukaan hoitaan itseensä, neroo
Jep, näin mäkin luulisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
siis todellako toi satu ei maksa itse edes puhelinlaskuaan ja vuokraansa??!!! :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: ja kyselee tyhmänä et miten muka pystyis maksamaan ne.. muut huus ku tykin suusta et osa-aikatöillä,niin satu ihmetteli aidosti et missä välissä ku pitää käydä ratsastamassakin ja kaikkee :headwall: mä en siis siedä sitä ihmistä!! ja kuivat silmät,hahahahaaahhaaa :LOL: :headwall:
Joo, pikkusen vaikuttaa yksinkertaselta koko ihminen :kieh: :LOL: :LOL: :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
siis todellako toi satu ei maksa itse edes puhelinlaskuaan ja vuokraansa??!!! :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: ja kyselee tyhmänä et miten muka pystyis maksamaan ne.. muut huus ku tykin suusta et osa-aikatöillä,niin satu ihmetteli aidosti et missä välissä ku pitää käydä ratsastamassakin ja kaikkee :headwall: mä en siis siedä sitä ihmistä!! ja kuivat silmät,hahahahaaahhaaa :LOL: :headwall:
mitä ihmettä siinä.. täytyy osata syntyy rikkaaseen perheeseen niin vanhemmat maksaa.. pappa betalar nääs:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
siis todellako toi satu ei maksa itse edes puhelinlaskuaan ja vuokraansa??!!! :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: ja kyselee tyhmänä et miten muka pystyis maksamaan ne.. muut huus ku tykin suusta et osa-aikatöillä,niin satu ihmetteli aidosti et missä välissä ku pitää käydä ratsastamassakin ja kaikkee :headwall: mä en siis siedä sitä ihmistä!! ja kuivat silmät,hahahahaaahhaaa :LOL: :headwall:
mitäs siinä jos vanhemmat maksaa.. :xmas: mut ei se niille silmilleen mitään voi.. :|
 
vieraana
tuntuu aika pahalta kun naureskelette sadun silmille.. oma lapseni kun räpyttää paljon pahemmin:( kuinkahan paljon sitä tullaan kiusaamaan ja haukkumaan räpyttelystään jahka kouluun ehtii. kun jo te aikuiset naureskelette tollaselle:(
 
mä en naura sadul räpyttelylle vaan sen kuivat silmät-selittelylle... tai enhän mä mikään alan asiantuntija ole,mut mun käsittääkseni toi ei kyl johdu yksin kuivista silmistä :whistle: ja vaik sil olis kuin kuivat tai kosteet silmät tahansa,niin mä en siedä sitä tyyppinä :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:
Repesin nauruun, kun asukkaat oli "toistensa housuissa" ja Jarkko oli Aki..
Se jumppas ja tokas Sadulle, "haluutsä olla mun 201?" :LOL:
Aki kun oli just kehuskellu, et hällä on ollu 200 rakastajaa :whistle:
Juu, jarkko oli hyvä Akina.
Sit ku se teki koko ajan jotain jumppaliikkeitä :D .

Mahtaakohan tuosta Henristä ja Helistä kehittyä jotain... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:
Repesin nauruun, kun asukkaat oli "toistensa housuissa" ja Jarkko oli Aki..
Se jumppas ja tokas Sadulle, "haluutsä olla mun 201?" :LOL:
Aki kun oli just kehuskellu, et hällä on ollu 200 rakastajaa :whistle:
nauroin kanssa ihan törkeenä eilenki ku kattelin ja kun katoin sen koko tunnin ja poikaki katto et mikä tota vaivaa ku nauraa vedet silmis..noo poikaki nauro mukana hetken päästä
 
Maamikki
Viddu että ärsyttää se, et nuo muut (Satu, Kadi, Timo jne.) eivät tuu juttelemaan Piian kanssa, vaikka se sanoi et on asiaa kun rauhoitutte. Niin ei kun vaan riehkaavat ympäri pihaa! Saatana.
Heidän näkökulmastaan Piia on tosi kipeä ja eikun vaan Satukin jumppaa tuolla. Aaaaargghh!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Mä en kestä enää!!! Jonkun on pakko luovuttaa ja mennä Piian kanssa sisälle! Vitsit kun harmittais niiden puolesta jos kukaan ei suostu :(
Mitämitä...¤pihalla kuin lumiukko¤
Piiako siis luovutti?Kui? :eek: :kieh:
Päiväkirjahuoneeseen kutsuttu Piia sai Big Brotherilta salaisen lisätehtävän. Naisen tulee saada joku toinen asukas luovuttamaan viikkotehtävä kanssaan.

Piia suhtautui tehtävänantoon melko rauhallisesti. Lisätehtävän suorittamisen saa aloittaa vasta asukkaitten siirtyessä nukkumaan.

- Tarviiks tää nyt tapahtua tänään? Piia kyseli.

Big Brother ilmoitti naisella olevan suoritusaikaa torstaihin asti.

- Mä en tietenkään puhu kenellekään? tummaverikkö varmisti. - Selvä juttu!

Big Brother lisäsi panoksia kertomalla, että koko viikkotehtävä epäonnistuu, jos muut saavat tietää lisätehtävästä. Tehtävän onnistuessa on asukkaille luvassa 50% korotus viikkobudjettiin.

Lisätehtävän suorittamissuunnitelmaa tiedusteltaessa raumalaisnaisella oli jo selvät sävelet.

- Uhrin ehkä jo keksin, enköhän mä tota Maxinea yritä houkutella. Mä yritän kattoa miten ihmiset reagoi, nainen pohti viitaten mahdollisiin houkutuksiin, joita asukkaille saattoi olla tarjolla.

- Vähän mua vihataan, kun mä meen pamauttamaan tota gongia, nainen hermoili. - Kyllä mulla raksuttaa nyt jo päässä aika paljon. Saanks mä valehdella mitä täällä on tapahtunut?

Lupa valehteluun tuli, sillä sitä ei kielletty säännöissä.

Piia ei saa paljastaa salatehtäväänsä kenellekään, ennen kuin Big Brother on ilmiottanut kaikille, onko viikkotehtävä onnistunut.
 
Maamikki
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Mä en kestä enää!!! Jonkun on pakko luovuttaa ja mennä Piian kanssa sisälle! Vitsit kun harmittais niiden puolesta jos kukaan ei suostu :(
Mitämitä...¤pihalla kuin lumiukko¤
Piiako siis luovutti?Kui? :eek: :kieh:
Piia sai BB:lta tehtävän et sen pitää saada joku kanssaan luovuttamaan tehtävä ja menemään sisälle. Nyt se esittää tosi sairasta ja ehdottaa et maxi lähtis sen kanssa sisään. Jos onnistuu saavat rahaa 50% enemmän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Mä en kestä enää!!! Jonkun on pakko luovuttaa ja mennä Piian kanssa sisälle! Vitsit kun harmittais niiden puolesta jos kukaan ei suostu :(
Mitämitä...¤pihalla kuin lumiukko¤
Piiako siis luovutti?Kui? :eek: :kieh:
Piia sai BB:lta tehtävän et sen pitää saada joku kanssaan luovuttamaan tehtävä ja menemään sisälle. Nyt se esittää tosi sairasta ja ehdottaa et maxi lähtis sen kanssa sisään. Jos onnistuu saavat rahaa 50% enemmän.
Okei, et toi on feikkiä toi Piian sairaus... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Mä en kestä enää!!! Jonkun on pakko luovuttaa ja mennä Piian kanssa sisälle! Vitsit kun harmittais niiden puolesta jos kukaan ei suostu :(
Mitämitä...¤pihalla kuin lumiukko¤
Piiako siis luovutti?Kui? :eek: :kieh:
Piia sai BB:lta tehtävän et sen pitää saada joku kanssaan luovuttamaan tehtävä ja menemään sisälle. Nyt se esittää tosi sairasta ja ehdottaa et maxi lähtis sen kanssa sisään. Jos onnistuu saavat rahaa 50% enemmän.
Okei, et toi on feikkiä toi Piian sairaus... :D
Mitä luultavammin... Hyvä taktiikka :D

 

Yhteistyössä