Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Mä en kestä enää!!! Jonkun on pakko luovuttaa ja mennä Piian kanssa sisälle! Vitsit kun harmittais niiden puolesta jos kukaan ei suostu
Mitämitä...¤pihalla kuin lumiukko¤
Piiako siis luovutti?Kui?
:kieh:
Päiväkirjahuoneeseen kutsuttu Piia sai Big Brotherilta salaisen lisätehtävän. Naisen tulee saada joku toinen asukas luovuttamaan viikkotehtävä kanssaan.
Piia suhtautui tehtävänantoon melko rauhallisesti. Lisätehtävän suorittamisen saa aloittaa vasta asukkaitten siirtyessä nukkumaan.
- Tarviiks tää nyt tapahtua tänään? Piia kyseli.
Big Brother ilmoitti naisella olevan suoritusaikaa torstaihin asti.
- Mä en tietenkään puhu kenellekään? tummaverikkö varmisti. - Selvä juttu!
Big Brother lisäsi panoksia kertomalla, että koko viikkotehtävä epäonnistuu, jos muut saavat tietää lisätehtävästä. Tehtävän onnistuessa on asukkaille luvassa 50% korotus viikkobudjettiin.
Lisätehtävän suorittamissuunnitelmaa tiedusteltaessa raumalaisnaisella oli jo selvät sävelet.
- Uhrin ehkä jo keksin, enköhän mä tota Maxinea yritä houkutella. Mä yritän kattoa miten ihmiset reagoi, nainen pohti viitaten mahdollisiin houkutuksiin, joita asukkaille saattoi olla tarjolla.
- Vähän mua vihataan, kun mä meen pamauttamaan tota gongia, nainen hermoili. - Kyllä mulla raksuttaa nyt jo päässä aika paljon. Saanks mä valehdella mitä täällä on tapahtunut?
Lupa valehteluun tuli, sillä sitä ei kielletty säännöissä.
Piia ei saa paljastaa salatehtäväänsä kenellekään, ennen kuin Big Brother on ilmiottanut kaikille, onko viikkotehtävä onnistunut.