VIRALLINEN BB-PINO 2007

en tiedä.. mut tollainen epäsiisteys kyl ärsyttäis muakin. mua ärsyttää kun ne kälättää siellä talossa koko ajan toistensa päälle.. rasittavaa kuunnella. tossakin jaksossa maxine yritti sohvalla sanoo moneen kertaan jotain, mut aina joku puhu päälle niin se sit hiljeni. tosin kadi valitti samaa et on inhottavaa kun puhutaan päälle.
 
joku vain
Alkuperäinen kirjoittaja kiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Miksi Sadun silmät räpsyy koko ajan? Hermostunut?
sen silmät kuulemma kuivuu tuola,ja siitäki asiasta se sai jauhettua varmaa 10min tyyliin että voi ei nyt koko suomen kansa luulee että mulla on räpsytauti,ja eilen ku heli tuli ni se kerkes jo mainita siitä helillekkin :D
Kas kummaa, kun ne silmät räpsyy tuolla ulkonakin. ;)
Toki ne räpsyy ulkonakin jos kuivumisesta on kyse. Tuuli puhaltaa ->sarveiskalvot kuivuu -> silmät räpyttää levittääkseen kyynelfilmin sarveiskalvolle.

Mutta, mutta.. minusta nuo ovat selkeitä TIC-oireita
 
Vieras
Ihan mautonta menoa nuotiolla. Henekistä kiusaamista talossa! Minun järkeni ei hyväksy moista!

Esim. Timo taas oikein oma SIKA itsensä. Satu kysyi että voiko mennä sen syliin istuun vai puutuuko sen jalka. Timo totes tylysti että "mee vaikka tonne halkopinon päälle, siellä ei puudu mikään"..

On kyllä niin törppö äijä että huh huh, mitäs lähti leikkiin Sadun kanssa. Herrasmies sanoisi asian suoraan jos ei kiinnosta.
 
mä veikkaan että satu ilmanmuuta on äänestyksessä :kieh:
toiseksi jotenki kävi mielessä kadi :/ en tiiä mistä tuli mieleen ja toivon ettei ole,mutta jotenki kävi vaan mielessä ku se siellä vähän silleen sählää :D mutta toivon tosiaan että ei olis,vaan ennemmin esim heka =)
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Mä en jaksa enään kuunnella sen höpötystä .. aivan varmasti on seuraavassa häädössä , alkanut selvästi ärsyttää muita tuolla talossa :|
Satu ei ole henk.koht. suosikkini mutta...
Minä toivon että Satu pääsisi pois talosta oman henkisen jaksamisensa kannalta. Hän ei taida tajuta Timon pelitaktiikkaa, on niin lääpällään. Nyt kun PÄÄSIS pois niin ei niin menettäisi kasvojaan ja itsekunnioitustaan...elämää kun on vielä bb-talon ulkopuolellakin.
 
Satulta lähti kyllä kaikki pisteet niiden eilisten juttujensa takia. Vaikuttaa ihan tyhjäpäältä. Se Timo hieman mietityttää, että kun näkee ettei sitä yhtään nappaa niin mitä se sitten sen Satun kanssa oikein hilluu, häh. Muiltakin on onneksi siihen satuun hermo menny ja toivottavasti onkin nimettynä seuraavaksi. Ootteko muuten huomannu, että se puhuu itseään pussiin koko ajan,väittää toista ja sitten toista ja taas toista. Niinkun eilen siinä vauva keskustelussa, kun se ensin sanoi että jos ei saa lapsia adobtoi ja sitten yht`äkkiä se olikin adobtoimassa mielummin kuin edes tekemmässä muksuja.......
 
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
mä veikkaan Kadia ja Satua..en usko että henri on uudelleen..saa nyt nähdä.häätöäänestyksessä siis, tänäänkö se selviää ketä siinä on?
en mäkään jotenkin usko et heka joutuis. musta tuntuu et se on jotenkin vapautuneempi nyt tuolla talossa =) satu varmaan on ainakin toinen pudotus uhan alle joutuva.
 
ellukka1
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
mä veikkaan Kadia ja Satua..en usko että henri on uudelleen..saa nyt nähdä.häätöäänestyksessä siis, tänäänkö se selviää ketä siinä on?
en mäkään jotenkin usko et heka joutuis. musta tuntuu et se on jotenkin vapautuneempi nyt tuolla talossa =) satu varmaan on ainakin toinen pudotus uhan alle joutuva.
Mä oon samaa mieltä,jotenkin iloisempi olemus heti sunnuntain jälkeen,oisko johtunut tressistä viimeviikkojen komentelut.
 
heloy
Oikeesti, mitä virkaa tuolla Timolla tuolla on? Törkeä sika ja yhtä lapsellinen kuin Satu. Pois vaan molemmat. Kyllä sinne säpinää jäis kun Heli tuli sekottamaan Hekan ja Akin päät. Akillakin silmät pyöri niinku biljardipallot ku heli astu taloon:D
 

Yhteistyössä