VIRALLINEN BB-PINO 2007

Alkuperäinen kirjoittaja Hegy:
Alkuperäinen kirjoittaja lettis:
Miksi Heka muuten oli ainoa (?) eilisessä lähetyksessä, joka ei ollut pukeutunut rock-lookkiin?
se ei ole tehnyt mitään koskaan..ei leikkiny ees pissistä ..väitti muka ettei tiedä miten ne käyttäytyy..aika moni kyllä tietää..jos akikin ties..mä en tajuu miks se esittää tollasta ja on muka liian "hieno" leikkimään tuolla..tippuis koko paskiainen
mä oon samaa mieltä
 
kiti
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Miksi Sadun silmät räpsyy koko ajan? Hermostunut?
sen silmät kuulemma kuivuu tuola,ja siitäki asiasta se sai jauhettua varmaa 10min tyyliin että voi ei nyt koko suomen kansa luulee että mulla on räpsytauti,ja eilen ku heli tuli ni se kerkes jo mainita siitä helillekkin :D
Kas kummaa, kun ne silmät räpsyy tuolla ulkonakin. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Hegy:
Alkuperäinen kirjoittaja lettis:
Miksi Heka muuten oli ainoa (?) eilisessä lähetyksessä, joka ei ollut pukeutunut rock-lookkiin?
se ei ole tehnyt mitään koskaan..ei leikkiny ees pissistä ..väitti muka ettei tiedä miten ne käyttäytyy..aika moni kyllä tietää..jos akikin ties..mä en tajuu miks se esittää tollasta ja on muka liian "hieno" leikkimään tuolla..tippuis koko paskiainen
mä oon samaa mieltä
No näin on!! :kieh:

 
Moonis
Vaikka vain ohjelma onkin ja vielä tarkoituksen mukaisesti draamahakuinen, niin siitä huolimatta mua vit***aa Timon ala-arvoinen käytös Satua kohtaan. Mun mielestä se loukkaa kaikkia naisia, sillä vain mies pystyy tohon!
Satu ei ehkä ole lempparihenkilöni, mutta nykyisin siihen ei kuulu Timokaan. Mun puolestani Timo voi lähteä vapaasti kotiin. Toivottavasti sen todellinen "PELIMIES" luonto on tullut koko suomen tietoon ja naiset kiertää sen siviilissäkin kaukaa. Samanlainen ala-arvioija varmaan on oikeastikin. Harmi vaan ettei jätkällä riitä pärstäkerroin arvostelemaan muita. Ei nimittäin ole kympin arvoinen itsekään.

Mun mielestä Heli ei ole edes erityisen kaunis. Ihan tavallisen näköinen tyttö. Kadin ulkonäköä kotisohvalla olen hetkisen verran kadehtinut:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
mitä se satu siel turisee?

No ensiks sano (kylläkin vissiin vitsillä) että eihän hänen lapsiensa kanssa tarvitsisi olla. Että hän vois palkata jonkun joka on hänen muksujensa kanssa.

Ja sitten selitti ettei halua synnyttää, että adoptoisi. Ja että oikeastaan toivoo, että olisi lapseton, eikä voisi saada lapsia! :eek:

Yms...
 

Yhteistyössä