VIRALLINEN BB-PINO 2007

ellukka1
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Että näin Timosta....
Ensin tuumi aamulla, et sanoi yöllä Sadulle, et nainen hiljaa, mä haluan nukkua, ja pierasin naamaan. Ja nyt aamupalalla sanoi et Satu on lihonu, on vähän ylimäärästä, pitäs laihduttaa..
eikä sanonut? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Että näin Timosta....
Ensin tuumi aamulla, et sanoi yöllä Sadulle, et nainen hiljaa, mä haluan nukkua, ja pierasin naamaan. Ja nyt aamupalalla sanoi et Satu on lihonu, on vähän ylimäärästä, pitäs laihduttaa..
jaahas,ei osaa nätisti päästä eroon satusta...pitihän se arvata :/
 
vieras
Mä en alunperin ymmärrä, et miten Satu lähti mihinkään juttuun Timon kanssa, kun Timo kailottanut kissan kokoisin kirjaimin olevansa pelimies. Itse salaa toivoin, että siitä tulis joku kolmiodraama ja nyt taitaa se toive olla toteutumassa, kun hehkeän näköinen Heli asteli taloon...miten niin ilkeä olen ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en alunperin ymmärrä, et miten Satu lähti mihinkään juttuun Timon kanssa, kun Timo kailottanut kissan kokoisin kirjaimin olevansa pelimies. Itse salaa toivoin, että siitä tulis joku kolmiodraama ja nyt taitaa se toive olla toteutumassa, kun hehkeän näköinen Heli asteli taloon...miten niin ilkeä olen ;)
niin mut jos ihastuu toiseen niin yleensä niitä huonoja puolia ei edes nää ensin, kaikki on vaan niin ihanaa.. :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en alunperin ymmärrä, et miten Satu lähti mihinkään juttuun Timon kanssa, kun Timo kailottanut kissan kokoisin kirjaimin olevansa pelimies. Itse salaa toivoin, että siitä tulis joku kolmiodraama ja nyt taitaa se toive olla toteutumassa, kun hehkeän näköinen Heli asteli taloon...miten niin ilkeä olen ;)
niin mut jos ihastuu toiseen niin yleensä niitä huonoja puolia ei edes nää ensin, kaikki on vaan niin ihanaa.. :/

Mun mielestä se on surku ja sääli. Kyllä pelimies voi olla muutenkin kuin sikailemalla. Ällöttävä jätkä, tuskimpa ainakaan kisaa voittaa :D tuolla käytöksellä. Vaikka Sadulla ei kauheaa kannatusta olekaan niin eipä ole Timollakaan...enää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
http://blogit.iltasanomat.fi/kyttaaja/?p=17#more-17

Siellä blogi aiheesta. Aika mielenkiintoisia ajatuksia. :D
Kukaan nainen ei pidä miehestä, joka antaa jotain arvosanoja omasta ihastuksenkohteestaan! Oman ihastuksen pitää olla täyden kympin arvoinen, AINA. Mitä se ylipäätään kertoo Timosta, jos hän kertoo treffailevansa seiskan arvoista naista? Eikö hän usko saavansa parempaa vai kelpaako hänelle hetkellisesti kuka tahansa? Jos hän tietää jo valmiiksi, että joku parempi odottaa häntä jossakin, miksi hän ylipäätään näkee kaiken tämän vaivan? Miksi hän haluaa tuottaa toiselle vääjäämättömän pettymyksen? Miten hän voi leikkiä toisen tunteilla noin kylmästi ja vielä kertoa sen avoimesti muille? Ja ennen kaikkea: miten hän pystyy olemaan seiskan arvoisen naisen kanssa? Pelkästä halustako? En ymmärrä. Auttaakaa minua ymmärtämään.

toi oli ote tuolta blogista ja vähän samoja mietiskelin minäki...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en alunperin ymmärrä, et miten Satu lähti mihinkään juttuun Timon kanssa, kun Timo kailottanut kissan kokoisin kirjaimin olevansa pelimies. Itse salaa toivoin, että siitä tulis joku kolmiodraama ja nyt taitaa se toive olla toteutumassa, kun hehkeän näköinen Heli asteli taloon...miten niin ilkeä olen ;)
niin mut jos ihastuu toiseen niin yleensä niitä huonoja puolia ei edes nää ensin, kaikki on vaan niin ihanaa.. :/
Juu eihän niitä nääkään, mutta jos mä olisin Satun saappaissa, niin olisin kyllä kyseisen miehen kiertänyt kaukaa ja yrittänyt välttää ihastumista, sillä tiedossa oli, et huonosti kävisi, pelimies on aina pelimies...Säälin hieman Satua, mutta ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäkööt.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en alunperin ymmärrä, et miten Satu lähti mihinkään juttuun Timon kanssa, kun Timo kailottanut kissan kokoisin kirjaimin olevansa pelimies. Itse salaa toivoin, että siitä tulis joku kolmiodraama ja nyt taitaa se toive olla toteutumassa, kun hehkeän näköinen Heli asteli taloon...miten niin ilkeä olen ;)
niin mut jos ihastuu toiseen niin yleensä niitä huonoja puolia ei edes nää ensin, kaikki on vaan niin ihanaa.. :/

Mun mielestä se on surku ja sääli. Kyllä pelimies voi olla muutenkin kuin sikailemalla. Ällöttävä jätkä, tuskimpa ainakaan kisaa voittaa :D tuolla käytöksellä. Vaikka Sadulla ei kauheaa kannatusta olekaan niin eipä ole Timollakaan...enää.
niin minustakin, enkä mä ymmärrä miks satulle toivotaan koko ajan pahaa. ei se mitään pahaa ole tehnyt vaik ärsyttävä osaakin olla. mä todella toivon et tilanne ratkeaa jotenkin muuten kuin satun kustannuksella. sika ukko! |O
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en alunperin ymmärrä, et miten Satu lähti mihinkään juttuun Timon kanssa, kun Timo kailottanut kissan kokoisin kirjaimin olevansa pelimies. Itse salaa toivoin, että siitä tulis joku kolmiodraama ja nyt taitaa se toive olla toteutumassa, kun hehkeän näköinen Heli asteli taloon...miten niin ilkeä olen ;)
niin mut jos ihastuu toiseen niin yleensä niitä huonoja puolia ei edes nää ensin, kaikki on vaan niin ihanaa.. :/
Juu eihän niitä nääkään, mutta jos mä olisin Satun saappaissa, niin olisin kyllä kyseisen miehen kiertänyt kaukaa ja yrittänyt välttää ihastumista, sillä tiedossa oli, et huonosti kävisi, pelimies on aina pelimies...Säälin hieman Satua, mutta ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäkööt.

Pieni flirtti ei minusta ole koskaan pahasta, mutta raja täytyy pelimiehenkin pitää. Eikä ikinä uskoisi että joku voi noin pahasti toisen tunteilla leikkiä. Voiko kukaan teistä/meistäkään sanoa että joskus olisi vastavanlaiseen ihantunut? Ei ainakaan tiedosta että olisi? Kun joku on noin häikäilemätön niin sitä on vaikea uskoa. Ensin silittelee/lepertelee/kuiskuttelee ja heti peään arvioi 7 naiseksi, voi ällötys. Satu ei taida tiedostaa tuota ennen pois pääsyään, katselee kaikkea ruusunpunaistenlasien läpi eikä varmasti uskoisi pahaa vaikka joku sille vihjaisikin asiasta. Niin se on, rakkaus on sokea!!!
 
nyyhky
säälittää satu,tekee itsensä naurunalaiseksi kun ei huomaa että toinen ei ole niin tosissaan kuin hän...

sanoipa kerrankin muille että tiedättekö mihin timo mussa rakastui....

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en alunperin ymmärrä, et miten Satu lähti mihinkään juttuun Timon kanssa, kun Timo kailottanut kissan kokoisin kirjaimin olevansa pelimies. Itse salaa toivoin, että siitä tulis joku kolmiodraama ja nyt taitaa se toive olla toteutumassa, kun hehkeän näköinen Heli asteli taloon...miten niin ilkeä olen ;)
niin mut jos ihastuu toiseen niin yleensä niitä huonoja puolia ei edes nää ensin, kaikki on vaan niin ihanaa.. :/

Mun mielestä se on surku ja sääli. Kyllä pelimies voi olla muutenkin kuin sikailemalla. Ällöttävä jätkä, tuskimpa ainakaan kisaa voittaa :D tuolla käytöksellä. Vaikka Sadulla ei kauheaa kannatusta olekaan niin eipä ole Timollakaan...enää.

Kirjoitat ihan samoja ajatuksia kuin minä ajattelen :) Satu ei todellakaan ole tyttö minun makuuni, mutta se ei vaikuta asiaan. Ketään ei saisi noin kohdella. Satu on vain oma ärsyttävä itsensä mutta se ei todellakaan liity tähän Timo-soppaan, ihan rehellisesti on tunteensa tuonut esille ja tulkitsee Timon tunteita (joka ikävä kyllä antaa olettaa väärin)
niin minustakin, enkä mä ymmärrä miks satulle toivotaan koko ajan pahaa. ei se mitään pahaa ole tehnyt vaik ärsyttävä osaakin olla. mä todella toivon et tilanne ratkeaa jotenkin muuten kuin satun kustannuksella. sika ukko! |O
 
Äitiliini
Muakin ärsyttää tuon Satun jutut välillä, mutta nyt kun Heli saapui niin kyllähän se kruunaa tuon Timon sikailun. YÄK!!!! Ällöttävä p.askasika koko jätkä. Ei noin saa leikkiä kenenkään tunteilla. Eli sympatiat Satulle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
http://blogit.iltasanomat.fi/kyttaaja/?p=17#more-17

Siellä blogi aiheesta. Aika mielenkiintoisia ajatuksia. :D
Kukaan nainen ei pidä miehestä, joka antaa jotain arvosanoja omasta ihastuksenkohteestaan! Oman ihastuksen pitää olla täyden kympin arvoinen, AINA. Mitä se ylipäätään kertoo Timosta, jos hän kertoo treffailevansa seiskan arvoista naista? Eikö hän usko saavansa parempaa vai kelpaako hänelle hetkellisesti kuka tahansa? Jos hän tietää jo valmiiksi, että joku parempi odottaa häntä jossakin, miksi hän ylipäätään näkee kaiken tämän vaivan? Miksi hän haluaa tuottaa toiselle vääjäämättömän pettymyksen? Miten hän voi leikkiä toisen tunteilla noin kylmästi ja vielä kertoa sen avoimesti muille? Ja ennen kaikkea: miten hän pystyy olemaan seiskan arvoisen naisen kanssa? Pelkästä halustako? En ymmärrä. Auttaakaa minua ymmärtämään.

toi oli ote tuolta blogista ja vähän samoja mietiskelin minäki...


Seiskan naisen kanssa on pakko olla, kun ei ole muutakaan. Paitsi nyt ehkä Heli. Kadista kiinnostunut vain ulkonäön takia, kuten Timo sanoikin ja Piia on ihan eri maata kuin Timo, jotenkin aikuismainen enemmän, joten ei jäänyt jäljelle kun se seittemän pisteen nainen.
Vaikka en Sadusta pidäkään, harmittaa jo etukäteen mitä tulee, Satu pettyy kyllä tosi pahasti. Ois ihan jees, jos Heka ja Heli saisi jotain kipinää toisiinsa =)
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis mut mitä minä olen seurannut 24/7 niin timo itsehän menee myös Satua lääppimään..Ota siitä sitten selvää:(:)
Tätä just tarkoitan, sika jätkäks! Antaa olettaa että on kiinnostunut mutta seläntakana sanookin toista. Taitaa vaan olla just tuollainen "kaadan kaikki naiset"-tyyppi. Nyt vaan ongelmaks muodostuu se että eipä voikaan saada hyväksyntää teoilleen kun ei pääse vanhoja karkuun :)
 
Kannampa mäkin korteni kekoon... pikkasenko harmittaa et sit ku mul jää bb kattomatta niin sisään tepastelee joku naikkonen. Tosin eipä tota oo nyt tullu muutenkaan seurattua samalla lailla ku aiempina vuosina ku eka viikko jäi reissun takia näkemättä. Mut mites se Jarkko(?), sori nimestä ei varmuutta, mut siis se vaaleehiuksinen, ei ihan kukkakeppi, tuntuu et mitä nyt oon muutaman kerran kattonu niin se on jääny ihan varjoon... ei oo tainnu tehä mitään kovin repäsevää et jäis ihmisten mieleen vai onko vaan jääny mulla näkemättä? Timo jotenki tökkii mua ihan sikana kun tuntuu et se lässyttää Sadulle ja sit Satu yrittää vastata samalla tavalla... on kyllä ne kaks niin eri planeetalta kun olla ja voi. Timo ei varmaan talon ulkopuolella koskis Satuun pitkällä tikullakaan ja Satukin kyllä mun mielest ansaitsis parempaa vaikkei mikään ruudinkeksijä olekaan.
 
vieras
ihan hyvät sapuskat ne pihalle sai.. tai ainakin terveelliset.

Uutiset
Viikkotehtävän ruokavarannot
10.09.2007 13:20

Asukkaat saivat seuraavat ruokavarat pelastakaa ympäristömme -viikkotehtävän ajaksi:

-näkkileipää
-suolaa
-sokeria
-kaurahiutaleita
-jauhoja
-herneitä
-mannasuurimoita
-ohrasuurimoita
-kahvia
-hunajaa
-selleriä
-nauriita
-punajuuria
-sipuleita
-kurkkuja
-purjoja
-paprikoita
-lanttuja
-tomaatteja
-kukkakaaleja
-salaattia
-kaaleja
-porkkanoita
-perunoita
-kanttarelleja
-voita
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihan hyvät sapuskat ne pihalle sai.. tai ainakin terveelliset.

Uutiset
Viikkotehtävän ruokavarannot
10.09.2007 13:20

Asukkaat saivat seuraavat ruokavarat pelastakaa ympäristömme -viikkotehtävän ajaksi:

-näkkileipää
-suolaa
-sokeria
-kaurahiutaleita
-jauhoja
-herneitä
-mannasuurimoita
-ohrasuurimoita
-kahvia
-hunajaa
-selleriä
-nauriita
-punajuuria
-sipuleita
-kurkkuja
-purjoja
-paprikoita
-lanttuja
-tomaatteja
-kukkakaaleja
-salaattia
-kaaleja
-porkkanoita
-perunoita
-kanttarelleja
-voita
mä kuolisin siellä nälkääm.. osalle allerginen ja osa
:x nällileipä ja puuro menis :D
 

Yhteistyössä