VIRALLINEN BB-PINO 2007

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihan hyvät sapuskat ne pihalle sai.. tai ainakin terveelliset.

Uutiset
Viikkotehtävän ruokavarannot
10.09.2007 13:20

Asukkaat saivat seuraavat ruokavarat pelastakaa ympäristömme -viikkotehtävän ajaksi:

-näkkileipää
-suolaa
-sokeria
-kaurahiutaleita
-jauhoja
-herneitä
-mannasuurimoita
-ohrasuurimoita
-kahvia
-hunajaa
-selleriä
-nauriita
-punajuuria
-sipuleita
-kurkkuja
-purjoja
-paprikoita
-lanttuja
-tomaatteja
-kukkakaaleja
-salaattia
-kaaleja
-porkkanoita
-perunoita
-kanttarelleja
-voita
noihan on oikein herkkuja, kyllä olis ny tiinakin saanu niitä vitamiineja vauvalle :D
 
Täälläkin yksi bb:n koukkuun jäänyt! :D

Muuttuukohan Satun aatokset, kun pk-huoneessa kertoili, ettei ole ollenkaan mustasukkaista tyyppiä, kun Timon toive toteutui vetävästä mimmistä, Helistä? Jääpi Satu kuin nalli kalliolle. Itse olisin mielelläni seuraillut Satun ja Timon kuhertelua, mutta jollei se ole molempien puolelta aitoa, niin kamala tapa nolata toinen koko kansan edessä. Toivottavasti Heli ei lämpene Timolle ja Satu tajuaisi aseman Timon suhteen= Timo jäisi "yksin".
 
bb fani
Voisiko joku valaista kun miulta jäi bb eilen katsomati, että mitä se timo sanoi Sadusta päiväkirjahuoneessa kun bb keskustelupalstakin siitä kohisee?

Mie en kyllä ymmärrä mitä kukaan siinä Timossa näkee...hirveet hiukset (vaikka on olevinaan vissiin toooosi muodikas), ihan teini, tyhmä ku saapas, ihan tavallisen näköinen, puhuu niin tyhmiä että oksat pois ---> oikee pissis-poju etten sanoisi... :/
 
rotumuori
nyt niillä on tunnin tehtävä: olette toinen toisianne. timo esittää satua. voi olla että jos satu ei vedä tosta esityksestä herneitä niin ei kukaan mistään. minä ainakin loukkaantuisin.
satu esittää kadia.
heka esittää timoa. heli vaan istuu paikallaan eikä puhu mitään.
 
rotumuori
suututtavat vielä toisensa tuossa. tuo tehtävä aiheuttaa varmasti pahaa verta asukkaiden välillä. moni valitsi esitettäväkseen tyypin josta ei tykkää. jos tuolla vaan kuuntelee mitä muut itsestä puhuu niin ihme on jos ei kukaan loukkaannu. tulee kyllä harvinaisen selväksi mitä muut ajattelee.
 
lettis
Alkuperäinen kirjoittaja lemmenlaiva:
Alkuperäinen kirjoittaja lettis:
Miksi Heka muuten oli ainoa (?) eilisessä lähetyksessä, joka ei ollut pukeutunut rock-lookkiin?
koska se oli pudotus uhan alla.. ja ei varmaan halunnu lähtee rokkarina talosta pi
pihalle.
Sitä mäkin mietin, et onkohan siksi. Toisaalta kyllä mielestäni oli tyhmää, kun oli ainoa pukeutumaton, sillä pukeutuihan Einarikin.

Ai niin ja se Satun sormus vasemmassa nimettömässä, tietääkö joku siitä jotain?

 
Alkuperäinen kirjoittaja lettis:
Alkuperäinen kirjoittaja lemmenlaiva:
Alkuperäinen kirjoittaja lettis:
Miksi Heka muuten oli ainoa (?) eilisessä lähetyksessä, joka ei ollut pukeutunut rock-lookkiin?
koska se oli pudotus uhan alla.. ja ei varmaan halunnu lähtee rokkarina talosta pi
pihalle.
Sitä mäkin mietin, et onkohan siksi. Toisaalta kyllä mielestäni oli tyhmää, kun oli ainoa pukeutumaton, sillä pukeutuihan Einarikin.

Ai niin ja se Satun sormus vasemmassa nimettömässä, tietääkö joku siitä jotain?
Ihan ku olisin jostain lukenu ja kattonukin, et se vaihtelee kokoajan sen sormuksensa paikkaa.

 
Mun mielestä Piia ja Jarkko on jotenkin jäänyt taka-alalle, et niiden pitäs tehdä jotain repäsevää. Ihan ok tyyppejä kuitenkin tuntuvat olevan. Saattavat olla talossa pitkäänkin.
Veikkaan et seuraavaks pudotusuhan alla on ainakin Satu ja varmaan Heka. Mä toivoisin kyllä et Heka sais jäädä taloon ja kehitella romanssia Helin kanssa. Ja kun Timo ei ole tosissaan kiinnostunut Sadusta, niin jos Satu tippuis, niin vois tulla vaikka kolmiodraama Timon, Hekan ja Helin välillä.

Mä kyllä kuolisin nälkään noilla viikkotehtävän sapuskoilla..
 
mun on pakko taas kertoa kuin toi satu ärsyttää,siis miten voi olla noin rasittava,eilen ku heli tuli taloon ni käyttäyty ku 9-vuotias pikku tyttö,hyppi ja pomppi ja leikki mukamas niin innostunutta,mutta kummasti samantien liimaantu timon kylkeen,ihan ku ois halunnu näyttää että älä koske tää on mun :snotty: ja toisetki sano että oo jo hiljaa jne taitaa toisia tosiaa alkaa rassaamaa tois satu,varsinki piian ilmeet on välillä aika mielenkiintosia :D veikkaan et satu saa ääniä aika paljon asukkailta.ehkä mä oon ilkee mut toi oli hyvä veto tuoda taloon tollanen helin näkönen,toivoisin et tulis oikee kunnon kolmiodraama.toisaalta käy satua sääliks ku toiset vittuilee enemmän tai vähemmän satulle,sellasia piikittelyjä tulee,mut ei toi kyl tuu kestämää toi juttu sadulla ja timolla...
 
Hegy
Alkuperäinen kirjoittaja lettis:
Miksi Heka muuten oli ainoa (?) eilisessä lähetyksessä, joka ei ollut pukeutunut rock-lookkiin?
se ei ole tehnyt mitään koskaan..ei leikkiny ees pissistä ..väitti muka ettei tiedä miten ne käyttäytyy..aika moni kyllä tietää..jos akikin ties..mä en tajuu miks se esittää tollasta ja on muka liian "hieno" leikkimään tuolla..tippuis koko paskiainen
 

Yhteistyössä