VIRALLINEN BB-PINO 2007

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Eikö ketään häiritse se että asukkaat ovat niin nuoria ja naiiveja? Eihän siellä ole kuin kaksi "aikuista" ;) Henri ja Aki.

Kirjoitinkin juuri tuosta aiemmin. Siis siitä että suhtautumiseni Henriin muuttui täysin. Tosi fiksu kaveri, ei vaan meinaa päästä edukseen tuollaisessa porukassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Älkää ottako niin kamalan vakavasti tuota ohjelmaa :D Kujeilua ja pelleilyähän on myös oikeassa elämässä...leikkiähän se lienee kun Satua kiusivat, eihän Satu ole ainoa jolle jekkuja tekevät, ehkä tämä Satu vain ottaa kaiken turhan tosissaan, mutta ainahan muut huomaavat jos toinen loukkaantuu ja korjaavat sitten tilanteen. Aikuisethan ovat monesti kuin lapsia, eli on kiva kiusia sellaista joka ottaa asiat turhan tosissaan.

Tuota ohjelmaa kun katsoo niin siinä saapi helposti väärän kuvan asioista, eihän kaikki ilmeet ja eleet tarkoita sitä että asiat tapahtuu kuten katsoja ymmärtää tai luulee...miettikääpä omaa pääkoppaanne, siellä jyllää monenlaisia ajatuksia joita ette kuuna päivänä kertoisi ääneen ;) Viittaan lähinnä tämän Helin saapumista taloon...kaunis nainen jota jokainen asukas tarkasteli päästä varpaisiin, jokaisella on omat ajatuksensa Hänestä. Katsoa saa, nähtäväksi jää kuka sitten aikoo oikeasti myös koskea :D
Mua ei nuo vitsipohjaiset källit haittaa yhtään, kivaa huumoria. Mä en vaan voi sietää tuota Timoa joka antaa Satun tykästyä aina vaan enemmän. Sit puhuu pk-huoneessa toista.
Juu, sika miehiksi...noh, jospa paha saa palkkansa jossain vaiheessa. Ja voihan olla että esittää "miestä" puhumalla toisin...minusta Hän on kuitenkin yhtä pehmo kun Satukin, eihän sitä sovi kaikille paljastaa ettei imago kärsi ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Eikö ketään häiritse se että asukkkaat ovat niin nuoria ja naiiveja? Eihän siellä ole kuin kaksi "aikuista" ;) Henri ja Aki.

Kirjoitinkin juuri tuosta aiemmin. Siis siitä että suhtautumiseni Henriin muuttui täysin. Tosi fiksu kaveri, ei vaan meinaa päästä edukseen tuollaisessa porukassa.
Minä katsoin jo kun Henri tuli taloon, että ainoa aikuinen ja fiksu ihminen koko porukasta. Kuten siskonsa eilen tuumasi, Hän ei ole ollut vielä oma itsensä. Pomottelu tulee lähinnä siitä että Hän on niin innostunut tehtävistä, eli ei tarkoita pomotella vaan innokkaana ottaa ohjat käsiinsä. En osaisi kuvitella että kukaan muu siinä porukassa osaisi yksin sumplia asioita samalla tavalla ;)

Aki on monesti kuin ö aapisen välissä, eli varmastikaan tajua näitä "teinijuttuja" täysin, mutta hyvin sulautuu sinne joukkoon. En tosin muuten pidä tästä persoonasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja berry76:
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Eikö ketään häiritse se että asukkaat ovat niin nuoria ja naiiveja? Eihän siellä ole kuin kaksi "aikuista" ;) Henri ja Aki.
Mä oisin toivonut taloon tällä kertaa enemmän noita yli 30v. Miksi aina noin nuoria :headwall:
Niin, tai sitten olisivat liian kalkkiksia :D ...ainakin jos minä meinisin sinne niin katsojaluvut tippuisivat taatusti :p :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Eikö ketään häiritse se että asukkaat ovat niin nuoria ja naiiveja? Eihän siellä ole kuin kaksi "aikuista" ;) Henri ja Aki.
mä olisin kans toivonu vanhempaa ja muutenkin erilaista porukkaa...nyt on kaikki tavallaan just samanlaisia :| no onhan siinä ehkä vähän erilaisuutta haettu kun oli einari,aki (vähän tummempi) ja kadi joka on virosta( ? ) alunperin...
mutta siis olisin toivonu isompaa ikähaitaria ja muutenkin erilaisia ihmisiä,vaikka absolutisti,uskovainen,luomu"hörhö",perheellinen jne... ulkonäöllisestikin kaikki on ns samasta muotista; nuoria,nättejä,hoikkia... vois olla jotain erilaistakin... miehetkään ei oo sellasia miehisiä miehiä,vaan just tällasia että meikkaavat ja itku meinaa tulla ku päiväksi hiustuotteet otetaan pois :x

mutta ehkä sellaset on sen verran fiksumpia ettei hae ohjelmaan :saint:
 
ällötys
eilen pk-huoneessa timo sanoi näin:

asteikolla 4-10 hän antaisi Sadulle seiskan, että ei oikein kolahda..

jos mä pitäisin peliä jonkun kans ja se sanois noin, niin sais kyllä mennä!! Harmin vaan kun Satu ei tiedä Timon oikeista aatoksista...SIKA
 
ällötys
Alkuperäinen kirjoittaja ällötys:
eilen pk-huoneessa timo sanoi näin:

asteikolla 4-10 hän antaisi Sadulle seiskan, että ei oikein kolahda..

jos mä pitäisin peliä jonkun kans ja se sanois noin, niin sais kyllä mennä!! Harmin vaan kun Satu ei tiedä Timon oikeista aatoksista...SIKA


Sanasta sanaan:



TIMO:Jos sanotaan 1:sestä 10:hin, niin se on varmaan joku 7. (tässä välissä pkhuoneen kuva siirtyi Satuun.) Että, ei aivan kolahra. Mä mietin kuitenkin sit aina Satun kannalta, että jos se sit liikaa sit ihastuu ja mua ei kiinnosta, niin siinäpä se onkin sitte.



BB: Jos voisit valita, keneen Sadun vaihtaisit?



TIMO: Tietysti Kadin ulkonäkö on Jees, mutta en sitte piittaa muute, se on sellanen liian säheltäjä, mutta tota, jos sieltä tulis joku oikein vetävän näkönen mimmi, ni sit hän se olis vähä (pitkä tauko) harmillista. (ja hymyä perään!)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja berry76:
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Eikö ketään häiritse se että asukkaat ovat niin nuoria ja naiiveja? Eihän siellä ole kuin kaksi "aikuista" ;) Henri ja Aki.
Mä oisin toivonut taloon tällä kertaa enemmän noita yli 30v. Miksi aina noin nuoria :headwall:
Niin, tai sitten olisivat liian kalkkiksia :D ...ainakin jos minä meinisin sinne niin katsojaluvut tippuisivat taatusti :p :D
Pointti tuokin, mutta ois ollut mielenkiintoista nähdä eri ikäisiä ihmisiä. Tän takia mun mielestä Britannian BB:t oli kiinnostavampia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Eikö ketään häiritse se että asukkaat ovat niin nuoria ja naiiveja? Eihän siellä ole kuin kaksi "aikuista" ;) Henri ja Aki.
mä olisin kans toivonu vanhempaa ja muutenkin erilaista porukkaa...nyt on kaikki tavallaan just samanlaisia :| no onhan siinä ehkä vähän erilaisuutta haettu kun oli einari,aki (vähän tummempi) ja kadi joka on virosta( ? ) alunperin...
mutta siis olisin toivonu isompaa ikähaitaria ja muutenkin erilaisia ihmisiä,vaikka absolutisti,uskovainen,luomu"hörhö",perheellinen jne... ulkonäöllisestikin kaikki on ns samasta muotista; nuoria,nättejä,hoikkia... vois olla jotain erilaistakin... miehetkään ei oo sellasia miehisiä miehiä,vaan just tällasia että meikkaavat ja itku meinaa tulla ku päiväksi hiustuotteet otetaan pois :x

mutta ehkä sellaset on sen verran fiksumpia ettei hae ohjelmaan :saint:

Tätä on hyvä peesailla.
MIKSEI mukaan otettu vanhempaa naista (kuten Minna eka kaudella) tai pulleapaa naista (Terhi niinikään ekalla kaudella).
Taatusti sinne haki muitakin kuin luuviuluja.

Tietysti mieskatsojille silmäniloa kun Kadi ja Piia revittelevät lähestulkoon pillu vilkkuen esteradassa...
:whistle: :whistle: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Eikö ketään häiritse se että asukkaat ovat niin nuoria ja naiiveja? Eihän siellä ole kuin kaksi "aikuista" ;) Henri ja Aki.
mä olisin kans toivonu vanhempaa ja muutenkin erilaista porukkaa...nyt on kaikki tavallaan just samanlaisia :| no onhan siinä ehkä vähän erilaisuutta haettu kun oli einari,aki (vähän tummempi) ja kadi joka on virosta( ? ) alunperin...
mutta siis olisin toivonu isompaa ikähaitaria ja muutenkin erilaisia ihmisiä,vaikka absolutisti,uskovainen,luomu"hörhö",perheellinen jne... ulkonäöllisestikin kaikki on ns samasta muotista; nuoria,nättejä,hoikkia... vois olla jotain erilaistakin... miehetkään ei oo sellasia miehisiä miehiä,vaan just tällasia että meikkaavat ja itku meinaa tulla ku päiväksi hiustuotteet otetaan pois :x

mutta ehkä sellaset on sen verran fiksumpia ettei hae ohjelmaan :saint:

Bingo :D Tätä mieltä minäkin olen, tismalleen! Samasta muotista valettuja ovat...tylsää katsottavaa kun ajattelee viime kautta.

Kirjoititpa kuin minun päästäni =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja berry76:
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja berry76:
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Eikö ketään häiritse se että asukkaat ovat niin nuoria ja naiiveja? Eihän siellä ole kuin kaksi "aikuista" ;) Henri ja Aki.
Mä oisin toivonut taloon tällä kertaa enemmän noita yli 30v. Miksi aina noin nuoria :headwall:
Niin, tai sitten olisivat liian kalkkiksia :D ...ainakin jos minä meinisin sinne niin katsojaluvut tippuisivat taatusti :p :D
Pointti tuokin, mutta ois ollut mielenkiintoista nähdä eri ikäisiä ihmisiä. Tän takia mun mielestä Britannian BB:t oli kiinnostavampia.
Juu, totta. Ei kiinnosta kyllä tämän vuotinen BB enää viime vuoden tapaan

:/ mutta toivotaan että sinne tulisi vaikka 5 asukasta lisää kuten viime vuonna.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ällötys:
Alkuperäinen kirjoittaja ällötys:
eilen pk-huoneessa timo sanoi näin:

asteikolla 4-10 hän antaisi Sadulle seiskan, että ei oikein kolahda..

jos mä pitäisin peliä jonkun kans ja se sanois noin, niin sais kyllä mennä!! Harmin vaan kun Satu ei tiedä Timon oikeista aatoksista...SIKA


Sanasta sanaan:



TIMO:Jos sanotaan 1:sestä 10:hin, niin se on varmaan joku 7. (tässä välissä pkhuoneen kuva siirtyi Satuun.) Että, ei aivan kolahra. Mä mietin kuitenkin sit aina Satun kannalta, että jos se sit liikaa sit ihastuu ja mua ei kiinnosta, niin siinäpä se onkin sitte.



BB: Jos voisit valita, keneen Sadun vaihtaisit?



TIMO: Tietysti Kadin ulkonäkö on Jees, mutta en sitte piittaa muute, se on sellanen liian säheltäjä, mutta tota, jos sieltä tulis joku oikein vetävän näkönen mimmi, ni sit hän se olis vähä (pitkä tauko) harmillista. (ja hymyä perään!)

Just, no nyt sinne tuli mun mielestä Timolle sopiva "pelityttö", joten taitaa jäädä Satu nurkkaan. Mutta Satuna en olisi tohon peliin edes lähtenyt, koska jokainen tietää, ettei pelimies kauaa kainalossa mätäne. Tuolla on tunteet varmasti niiiiin pinnassa, voi kolahtaa lujaa, kun tajuaa, ettei ole enää Timon ykkösnainen. Ihan Satun itsensä vuoksi toivon, että hänet äänestettäisiin ulos.

 
jarna
Se oli nolo keskustelu ku satu alkoi kailottaa et arvatkaa mihin timo hänessä rakastui?
Ja sit joku siihen että ette te vielä oo rakastuneita
ja timo että no ei tosiaan olla
ja satu siihen että no se oli läppä-ihan nolona.

Vitsda mikä urpo se satu on!!!!!!!!!!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rakastunut:
Alkuperäinen kirjoittaja ällötys:
Alkuperäinen kirjoittaja ällötys:
eilen pk-huoneessa timo sanoi näin:




Just, no nyt sinne tuli mun mielestä Timolle sopiva "pelityttö", joten taitaa jäädä Satu nurkkaan. Mutta Satuna en olisi tohon peliin edes lähtenyt, koska jokainen tietää, ettei pelimies kauaa kainalossa mätäne. Tuolla on tunteet varmasti niiiiin pinnassa, voi kolahtaa lujaa, kun tajuaa, ettei ole enää Timon ykkösnainen. Ihan Satun itsensä vuoksi toivon, että hänet äänestettäisiin ulos.
ja toisaaalta, olikohan eilen ku timo sano sadulle, et tää on peliä ja sä oot ite tähän peliin lähteny, kun satu mietti mitä ihmiset aattelee jne
 
Vieras
Että näin Timosta....
Ensin tuumi aamulla, et sanoi yöllä Sadulle, et nainen hiljaa, mä haluan nukkua, ja pierasin naamaan. Ja nyt aamupalalla sanoi et Satu on lihonu, on vähän ylimäärästä, pitäs laihduttaa..
 

Yhteistyössä