VIRALLINEN BB-PINO 2007

Mä en myöskään kauheasti Sadusta pidä ja sydänsurut on takuulla yksi maailman kauheimmista olotiloista...en tiiä..tulee vaan niin inhottava olo toisen puolesta jos se saa pahastikkin nokilleen!!
Tajuais itse jättää Timon :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:
Olipas timolla ilme, ku Heli astui taloon.. Jotenkin harmittaa ton Sadun puolesta ku meni ihastumaan Timoon.. pahalta tuntuu jo etukäteen, että nolataan koko kansan edessä, vaikka eihän sitä tiedä miten ton jutun kans käy.. :/ no, niin kuin joku sanoikin, että näkeepä Satu nyt heti millainen Timo todellisuudessa on eli naistenmies..
niimpä. sitä mä en ymmärrä miks porukka oikein toivoo et satu nolataan ja hylätään ja että sillä olis kurjaa (hegyyn kommenttiin viitasin jälkimmäisellä ). miettikää miten kamalaa sillä on olla siellä jos oikeasti näin käy. mä en ainakaan sitä toivo, toivottavasti tilanne ratkeaa jotenkin toisin.

peliähän toi toki on joo mutta jotenki sitä kuitenkin olettaa että aikuiset ihmiset osaa jo käsitellä näitä ihmissuhde asioita fiksummin kuin sillon teininä.(tyyliin bänät tekstarilla tai kuultuna kaverilta)

Alkuperäinen kirjoittaja PuPuLi:
peliähän toi toki on joo mutta jotenki sitä kuitenkin olettaa että aikuiset ihmiset osaa jo käsitellä näitä ihmissuhde asioita fiksummin kuin sillon teininä.(tyyliin bänät tekstarilla tai kuultuna kaverilta)
niimpä. enkä mä nyt kuitenkaan lue tuohon peliin sitä et nöyryytetään tahallaan.. ei se oo enää mitään viihdettä.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja eevertinäippä:
tota mulla on mennyt yksi asia ohitse mutta onko Kadi kiinnostunut naisista, kun tuolla subin keskustelussa puhuvat että Kadi vie helin eikä kukaan miehistä saa sitä... vai onko tää vaa jotain spekulaatiota...
Sanoi joskus ettei ole varma onko kiinnostunut pelkästään miehistä :) .
okei...kiitti tiedosta..mulla menny tämmönen ohi... No epäilen kyllä että Heli on kiiinnostunut vain miehistä... mutta katsellaan mitä tuleman pitää... :)

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Olipas timolla ilme, ku Heli astui taloon.. Jotenkin harmittaa ton Sadun puolesta ku meni ihastumaan Timoon.. pahalta tuntuu jo etukäteen, että nolataan koko kansan edessä, vaikka eihän sitä tiedä miten ton jutun kans käy.. :/ no, niin kuin joku sanoikin, että näkeepä Satu nyt heti millainen Timo todellisuudessa on eli naistenmies..
niimpä. sitä mä en ymmärrä miks porukka oikein toivoo et satu nolataan ja hylätään ja että sillä olis kurjaa (hegyyn kommenttiin viitasin jälkimmäisellä ). miettikää miten kamalaa sillä on olla siellä jos oikeasti näin käy. mä en ainakaan sitä toivo, toivottavasti tilanne ratkeaa jotenkin toisin.
Juuri tätä mieltä minäkin.

Ja nyt jopa toivon Timon tippuvan ennen Satua. Tai ainakin ettei se uus typy lämpeis Timolle jos se jotain yrittää... :/

ellukka1
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:

Ja nyt jopa toivon Timon tippuvan ennen Satua. Tai ainakin ettei se uus typy lämpeis Timolle jos se jotain yrittää... :/
mä en usko että se lämpee vaikka timo kuinka yrittäis..

Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
mun mielestä toi heli ei oo mitenkään erityisen nätti...kadikin paljon nätimpi.

Mutta tottakai kundit tykkää kun pitkä hoikka varsi, kamalasti meikkiä ja flirttiä... :whistle:
Mistähän kohtaa toi Heli on pitkä? 172cm on mun mielestä aika hemmetin lyhyt. Hoikka juu, mut ei pitkä.
kyllä se minusta naiseksi on pitkä
Nooh...mie oon 180cm ja mun näkökulmasta 172 senttinen on lyhyt.
en halua ees tietää mikä mä oisin sun näkökulmasta :LOL:
Tai mä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
mun mielestä toi heli ei oo mitenkään erityisen nätti...kadikin paljon nätimpi.

Mutta tottakai kundit tykkää kun pitkä hoikka varsi, kamalasti meikkiä ja flirttiä... :whistle:
munkaan mielestä ei mikään kovin kaunotar niinku hehkutetaan...
mutta ainaki timo tuntu tykkäävän tollasista :whistle:

Eksiina

Samoin. Ihmettelin juuri tuolla BB-sivustolla miksi kaikki on iloisia siitä että Timo on törppö. Ei minunkaan suosikiksi lukeudu Satu mutta perskules sentään, tuollaiset miehet ne ärsyttävät vielä enemmän!!! Timon käytös on halveksuttavaa.

Mistä tuollaisia miehiä sikiääkin. Pussaa ja antaa olettaa tykkäävänsä ja samaan aikaan arvostelee tyttöä 10 asteikolla seiskaksi :( Onneksi en ole törmännyt vastaavanlaisiin ihmisiin tosielämässä!!

Vieras
Heips
Mun käsitys muuttu Henkasta täysin. Pidin tärkeilevänä ja pomottavana ihmisenä, mutta... hänellä on oikeastikin tietoa monista asioista ja sivistys kohdallaan. Erottu vaan epä-edukseen alussa kun muut ovat pintaliitäjiä/ulkonäköönsä tuijottavia/p*skanjauhajia.
Hyvä henkka!!!

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Eksiina:

Samoin. Ihmettelin juuri tuolla BB-sivustolla miksi kaikki on iloisia siitä että Timo on törppö. Ei minunkaan suosikiksi lukeudu Satu mutta perskules sentään, tuollaiset miehet ne ärsyttävät vielä enemmän!!! Timon käytös on halveksuttavaa.

Mistä tuollaisia miehiä sikiääkin. Pussaa ja antaa olettaa tykkäävänsä ja samaan aikaan arvostelee tyttöä 10 asteikolla seiskaksi :( Onneksi en ole törmännyt vastaavanlaisiin ihmisiin tosielämässä!!
Juu tätä mieltä minäkin. Toivottavasti Satu on pidempään kuin Timo. Ei kenenkään sydämellä saa leikkiä vaikka kyseessä olisikin "vain" peli. Ei pelaamisen varjolla voi leikkiä toisten tunteilla. Valitettavan moni on sitä mieltä että sillä on tässä tapauksessa viihdearvoa ja pelkäämpä että Timo on pidempään. Satu tuntuu muutenkin hiukan huonon itsetunnon omaavalta, on varmaan ihan rikki kun saa tietää miten häntä on hyväksikäytetty. Pois tuollaiset lipevät ihmiset,yök!

Älkää ottako niin kamalan vakavasti tuota ohjelmaa :D Kujeilua ja pelleilyähän on myös oikeassa elämässä...leikkiähän se lienee kun Satua kiusivat, eihän Satu ole ainoa jolle jekkuja tekevät, ehkä tämä Satu vain ottaa kaiken turhan tosissaan, mutta ainahan muut huomaavat jos toinen loukkaantuu ja korjaavat sitten tilanteen. Aikuisethan ovat monesti kuin lapsia, eli on kiva kiusia sellaista joka ottaa asiat turhan tosissaan.

Tuota ohjelmaa kun katsoo niin siinä saapi helposti väärän kuvan asioista, eihän kaikki ilmeet ja eleet tarkoita sitä että asiat tapahtuu kuten katsoja ymmärtää tai luulee...miettikääpä omaa pääkoppaanne, siellä jyllää monenlaisia ajatuksia joita ette kuuna päivänä kertoisi ääneen ;) Viittaan lähinnä tämän Helin saapumista taloon...kaunis nainen jota jokainen asukas tarkasteli päästä varpaisiin, jokaisella on omat ajatuksensa Hänestä. Katsoa saa, nähtäväksi jää kuka sitten aikoo oikeasti myös koskea :D

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Älkää ottako niin kamalan vakavasti tuota ohjelmaa :D Kujeilua ja pelleilyähän on myös oikeassa elämässä...leikkiähän se lienee kun Satua kiusivat, eihän Satu ole ainoa jolle jekkuja tekevät, ehkä tämä Satu vain ottaa kaiken turhan tosissaan, mutta ainahan muut huomaavat jos toinen loukkaantuu ja korjaavat sitten tilanteen. Aikuisethan ovat monesti kuin lapsia, eli on kiva kiusia sellaista joka ottaa asiat turhan tosissaan.

Tuota ohjelmaa kun katsoo niin siinä saapi helposti väärän kuvan asioista, eihän kaikki ilmeet ja eleet tarkoita sitä että asiat tapahtuu kuten katsoja ymmärtää tai luulee...miettikääpä omaa pääkoppaanne, siellä jyllää monenlaisia ajatuksia joita ette kuuna päivänä kertoisi ääneen ;) Viittaan lähinnä tämän Helin saapumista taloon...kaunis nainen jota jokainen asukas tarkasteli päästä varpaisiin, jokaisella on omat ajatuksensa Hänestä. Katsoa saa, nähtäväksi jää kuka sitten aikoo oikeasti myös koskea :D
Mua ei nuo vitsipohjaiset källit haittaa yhtään, kivaa huumoria. Mä en vaan voi sietää tuota Timoa joka antaa Satun tykästyä aina vaan enemmän. Sit puhuu pk-huoneessa toista.

Yhteistyössä