Mua ällöö ku eikka koko ajan haluaa vilautella munaansa ja mulla menee siitä ruokahalut ja yöunet :x
Taitaa Eikka raukka yrittää kalastella vilauttelullaan ääniä ettei vain tippuisiAlkuperäinen kirjoittaja jarna36:Mua ällöö ku eikka koko ajan haluaa vilautella munaansa ja mulla menee siitä ruokahalut ja yöunet :x
Juuri näin=)! Hyi, ällö Eikka poishusAlkuperäinen kirjoittaja vili43:Nyt kyllä näyttää vahvasti silmtä, jotta Einari jättää talon.
Hyvä!
Alkuperäinen kirjoittaja mie:ihan lässy rangaistus: Kadi ei siivoa, mut 3 asukasta ainoastaan siivoaa koko talon.
Eikä! Senkin ilkimykset!!Alkuperäinen kirjoittaja mää:Juuri näin=)! Hyi, ällö Eikka poishusAlkuperäinen kirjoittaja vili43:Nyt kyllä näyttää vahvasti silmtä, jotta Einari jättää talon.
Hyvä!
joo. tais heka sanoo timolle et "ei paha"Alkuperäinen kirjoittaja juuh:No niin saadaan taloon säpinää.. Huomasitteko Timon ilmeen kun näki Helin?
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:JESH!
Vähän lisää jännitystä taloon helin muodossa...
Näittekö Timon ilmeen...
21.00-22.30Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:Eikös tuo kestä sunnuntaisin kuin puolituntia?
1,5 tuntia. alkaa jo klo 21Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:Eikös tuo kestä sunnuntaisin kuin puolituntia?
Puolitoista tuntia.Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:Eikös tuo kestä sunnuntaisin kuin puolituntia?
voi vaan olla aika kamalaa olla sen jälkeen talossa, se kun taitaa olla ihan tosissaan ihastunut timppaan. tekee pahaa sen puolesta, kun timppa nöyryyttää koko suomen edessä. :/Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Kissa tuli taloon, kissa tuli taloon, trallallallalei . Voi noita miehiä, niistä kai tuntui että joulupukki tuli jo syyskuussa . Kivasti kulki kamera: Timo, Satu, Henri, Timo, Satu, Jarkko, Satu, Timo, Aki .
Satu saa vielä nenilleen, se on varma.