VIRALLINEN BB-PINO 2007

Khimaira
Iltiksessä oli Tiinan haastattelu. Siinä luki että Tiina joutuu vaihtamaan työpistettä (tai jotain..) kun raskaana oleva ei saa tehdä yövuoroja :eek: Siis miksi ei??

24/7 on jäänyt ihan unholaan- ei vain kerkeä :/ Onneksi ei tarvinnut maksaa mitään..
"Yritän" nyt siis selvitä subin kooosteen voimin :whistle:
 
Kiira
siis mua raivostuttaa toi lemmenparin suutelu... MITEN IHMEESSÄ ne voi mässyttää noin kovaa????
Ottaako muita korviin vai oonko vaan herkkähipiäänen?

Ja mitä tuumaatte onko ne oikeesti jo ollu sillain? *minäkö utelias* hih
 
Voi että kun ne laittais sen Tiinan tilalle sinne taloon jonkun pimatsun mistä timo kiinnostuis.. :D saatais satu hyppimään tasajalkaa... :D :D :D

Ihan totta.. en mäkään ehdi seuraa 24/7 kuin harvoin.. iltaisin pyhitän aikani sille koosteelle kun tulee.. mut muuten seuraan silloin tällöin vaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiira:
siis mua raivostuttaa toi lemmenparin suutelu... MITEN IHMEESSÄ ne voi mässyttää noin kovaa????
Ottaako muita korviin vai oonko vaan herkkähipiäänen?

Ja mitä tuumaatte onko ne oikeesti jo ollu sillain? *minäkö utelias* hih
No on olleet! Eikö sitä näytetty pätkä ihan siinä subin lähetyksessä kun satu oli timon päällä.. Ei siitä kyllä jäänyt epäselväksi miten siinä oltiin :x
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiira:
siis mua raivostuttaa toi lemmenparin suutelu... MITEN IHMEESSÄ ne voi mässyttää noin kovaa????
Ottaako muita korviin vai oonko vaan herkkähipiäänen?

Ja mitä tuumaatte onko ne oikeesti jo ollu sillain? *minäkö utelias* hih
No on olleet! Eikö sitä näytetty pätkä ihan siinä subin lähetyksessä kun satu oli timon päällä.. Ei siitä kyllä jäänyt epäselväksi miten siinä oltiin :x
ookke, mulla menny ohi muutama jakso, mut näin oon lukenut netistä et oisivat jo ollu itte toiminnassa, jaiks
 
kypsä
Tää vuosi on tällanen toisinto edellisvuosista. Taas tuunaavat housuja, toivovat elukoita pihalle ja koko ajan puhuvat mitä aiemmin on tapahtunut. Tekisivät oman näköisen shoun eikä jotain hitsin uusintaa. Nää on muutenkin tällasii lapatossuja. Ei mitään äksönii
 

Yhteistyössä