sanoi et seuraa joku, en tiedä onko sitä jo annettu. joku 24/7 omaava ehkä tietää.Alkuperäinen kirjoittaja Kiira:niin ja saiko Kadi jonkun rangaistuksen?
No on olleet! Eikö sitä näytetty pätkä ihan siinä subin lähetyksessä kun satu oli timon päällä.. Ei siitä kyllä jäänyt epäselväksi miten siinä oltiin :xAlkuperäinen kirjoittaja Kiira:siis mua raivostuttaa toi lemmenparin suutelu... MITEN IHMEESSÄ ne voi mässyttää noin kovaa????
Ottaako muita korviin vai oonko vaan herkkähipiäänen?
Ja mitä tuumaatte onko ne oikeesti jo ollu sillain? *minäkö utelias* hih
ookke, mulla menny ohi muutama jakso, mut näin oon lukenut netistä et oisivat jo ollu itte toiminnassa, jaiksAlkuperäinen kirjoittaja erin-:No on olleet! Eikö sitä näytetty pätkä ihan siinä subin lähetyksessä kun satu oli timon päällä.. Ei siitä kyllä jäänyt epäselväksi miten siinä oltiin :xAlkuperäinen kirjoittaja Kiira:siis mua raivostuttaa toi lemmenparin suutelu... MITEN IHMEESSÄ ne voi mässyttää noin kovaa????
Ottaako muita korviin vai oonko vaan herkkähipiäänen?
Ja mitä tuumaatte onko ne oikeesti jo ollu sillain? *minäkö utelias* hih
sanoi einarille ettei ole nimennyt sitä kertaakaanAlkuperäinen kirjoittaja mie:mistä se Kadi on rangaistuksen saanu??? En oo ehtiny kattoon..
Minkä rangaistuksen sai, eikö kukaan tiedä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sanoi einarille ettei ole nimennyt sitä kertaakaanAlkuperäinen kirjoittaja mie:mistä se Kadi on rangaistuksen saanu??? En oo ehtiny kattoon..
Tätä mäkin toivon.. On vaan niin :kieh: :x :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:toivottavasti einari tippuu tänään.
Sääkö se olit perrrrrrkele |O kun nostit tän ketjun just sillon kun mä selasin monta sivua taaksepäin :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:joo einari ulos!
on alkanu niin kyllästyttään ja oksettaan se
tää oli hyvä..Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:joo einari ulos!
on alkanu niin kyllästyttään ja oksettaan se
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Sääkö se olit perrrrrrkele |O kun nostit tän ketjun just sillon kun mä selasin monta sivua taaksepäin :kieh: :kieh: :kieh:
aivan..Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Jos Einari tippuu niin koko ohjelman taso laskee 50% B)