VIRALLINEN BB-PINO 2007

Alkuperäinen kirjoittaja Timo ja einari:
Aika erikoista katsoa tv:stä (se normaali klo 22.00 lähetys) eikan ja timon panemista peiton alla. Jotenkin olisin odottanut timolta ryhdikkäämpää käytöstä, mutta ehkä Sadulle oli selvää, että timo on bi. - Ei ollut kovin mieltäylentävää.
Kyllä muakin vähä säälitti Satu, raukka joutu menemää Akin vieree että Eikka sai rauhassa tuupata Timoa :(

Ja ovat varmaan sopineet ettei siitä puhuta kenellekään, koska ovat tänään olleet ihan kuin ei mitään :xmas: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timo ja einari:
Aika erikoista katsoa tv:stä (se normaali klo 22.00 lähetys) eikan ja timon panemista peiton alla. Jotenkin olisin odottanut timolta ryhdikkäämpää käytöstä, mutta ehkä Sadulle oli selvää, että timo on bi. - Ei ollut kovin mieltäylentävää.


Siis MITÄ?! Apua, harmi kun on jäänyt nyt kokonaan seuraamatta... :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo ja einari:
Aika erikoista katsoa tv:stä (se normaali klo 22.00 lähetys) eikan ja timon panemista peiton alla. Jotenkin olisin odottanut timolta ryhdikkäämpää käytöstä, mutta ehkä Sadulle oli selvää, että timo on bi. - Ei ollut kovin mieltäylentävää.


Siis MITÄ?! Apua, harmi kun on jäänyt nyt kokonaan seuraamatta... :(
kyllä ne kuulemm oli ihan oikeesti Satu ja Timo...
 
annetaan hyvä esimerkki nuorisolle
Mä huomasin heti ekalla esityskerralla, että suurinosa noista miehistä on homoja. Onkohan nuo naiset sitten lesboja....eiköhän nekin kohta paneskele toisiaan. Minusta tämän vuoden bb on ihan ala-arvoinen ja nuoret katsoo tuota panemista milloin mihinkin reikään ja kenenkin kanssa. Seuraavaksi varmaan tulee eläimet mukaan!!!! Minä en antaisi kyllä nuorten katsoa tuota ohjelmaa ikinä. Ensimmäinen BB oli mukava, huumoripitoinen ja pikkutuhma. Nyt on mennyt ihan ala-arvoiseksi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo ja einari:
Aika erikoista katsoa tv:stä (se normaali klo 22.00 lähetys) eikan ja timon panemista peiton alla. Jotenkin olisin odottanut timolta ryhdikkäämpää käytöstä, mutta ehkä Sadulle oli selvää, että timo on bi. - Ei ollut kovin mieltäylentävää.


Siis MITÄ?! Apua, harmi kun on jäänyt nyt kokonaan seuraamatta... :(
kyllä ne kuulemm oli ihan oikeesti Satu ja Timo...


No ei todellakaan ainari oo siellä bylsiny :LOL: Nettitv:stä näkee kun Satu ja Timo peiton alla touhuaa ja olikohan se Jarkko vai kuka näyttäs harrastavan siinä samalla omaa kivaa. Viime yönäkin Satu ja Timo touhus jotain, bb:n sivujen mukaan..
 
Kauheeta noilla miehilläkin kun joutuvat harjottaan peiton alla omaa kivaa...Tai vessassa.
Säännöissähän on, jotta bb ei näytä yleisölle vessassa tapahtuvia NORMAALEJA toimituksia...Onkohan käteen veto niiden mittapuulla normaalia? :whistle:
 
kai mäkin tähän lisäilen omia kommenttejani einari on mun lemppari samoin kadi ja sauli

heka,aki ko..kö se nyt oli vai ari ,satu on mun inhokki listalla..

muut on vähän viä sellattia diibadaaba niin paitsi timo.. vsrmasti tulee oleen kaikkien talon naisten kans
 

Yhteistyössä