Alkuperäinen kirjoittaja flik:nyt ne on seuraavan tunnin pissiksii.
Mua ärsyttää se räpsytys... |O Tai ehkä toi on liian vahva ilmaus mut kuiteskii... Ja mitä hermostuneempi se on niin sitä enemmän räpsyy.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:no en ihmettele mua rupee melkein joka asia ärsyttämään mitä se räpsy tekeeAlkuperäinen kirjoittaja marraskuu0104:Rupeekohan tuota Timoa kohta ärsyttämään Satu? Näyttää jo vähän kyllästyneeltä :snotty:
häh??Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:nyt ne on tuol nii et ne on ku ei huomais satuu eikä puhu sille (oli pkhuoneessa ja päätti et ei puhu sille eikä ne puhu sille mitää) ne meni piiloo sitä ekaks ja mukamas haki jtn..nyt satu iha pallo hukassa...hehee ihan oikee hih
Mä taas en hyväsy kiusaamista, vaikka ihminen olisi miten tyhmä.Alkuperäinen kirjoittaja Hegy:no kun se satu on niin helvetin tyhmä ni siks ne sorsii
nii just sitä se oli...satu luuli et se oli joku bb tämmönen tehtäväAlkuperäinen kirjoittaja vierailija:Tuo puhumattomuus tais olla ihan pelleilyä, siis ihan leikillään kiusasivat ja sitten menivät kaikki halimaan satua
joo näin se oli,källi siis mutta voi jösses sitä kälätystä ja jankkausta,"voi vitsi se oli kauheeta,yhyy mä luulin että mitä tää oikeen on" diipadaapa,tätä jankkausta jatku hetken ja tuli jo toisilta sellasia katseita että oisitko satu hiljaa jo,oli kiva ku satu oli kerranki hiljaa ku meni mököttämää ku toiset ei puhunu silleAlkuperäinen kirjoittaja vierailija:Tuo puhumattomuus tais olla ihan pelleilyä, siis ihan leikillään kiusasivat ja sitten menivät kaikki halimaan satua
En tiiä, mutt tämän iltaisessa koosteessa ainakin oli...Aika :x , vaik Timo muuten ihan mukiinmenevä onkin .Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis onko sillä Timolla aina välillä ripsiväriä????
Timo ja Satu edelleen.Alkuperäinen kirjoittaja Leila:Ketkä ne siinä lopussa sängyssä pussaili?
Kun toisella niistä oli vaaleat pitkät hiukset, eikä kummallakaan, Satulla eikä Timolla oleAlkuperäinen kirjoittaja vili43:Timo ja Satu edelleen.Alkuperäinen kirjoittaja Leila:Ketkä ne siinä lopussa sängyssä pussaili?
Akin kuorsauksen säestyksellä .
Huoneessa on pussipimeää.Kamera tekee tummatukkaisenkin tukasta vaalean .Alkuperäinen kirjoittaja Minäpä:Kun toisella niistä oli vaaleat pitkät hiukset, eikä kummallakaan, Satulla eikä Timolla oleAlkuperäinen kirjoittaja vili43:Timo ja Satu edelleen.Alkuperäinen kirjoittaja Leila:Ketkä ne siinä lopussa sängyssä pussaili?
Akin kuorsauksen säestyksellä .