VIRALLINEN BB-PINO 2007

nii ja miten sa satu puhuu niin tyhmästi sille timolle.. ja muutama päivä sit satu hölötti kaikkee tippu hepan selästä ym sillai ärsyttävästi puhuttuna..ja huomas kyllä timoo ei paljoo kiinnostanu pälyili muualle ja lähti pian pois..
 
lettis
Sillä Satulla on kyllä niiiin ärsyttävä puhetyyli, ettei sitä jaksa kuunnella! Jossain välissä vielä luulin, että teki sitä tarkoituksella, mutta sitten valitettavasti tajusin, että puhuu aina noin. Ja se heppajuttu, jota Timolle selosti...juu kiinnostipa miestä todella :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja marraskuu0104:
Rupeekohan tuota Timoa kohta ärsyttämään Satu? Näyttää jo vähän kyllästyneeltä :snotty:
no en ihmettele :whistle: mua rupee melkein joka asia ärsyttämään mitä se räpsy tekee
Mua ärsyttää se räpsytys... |O Tai ehkä toi on liian vahva ilmaus mut kuiteskii... Ja mitä hermostuneempi se on niin sitä enemmän räpsyy.
 
nyt ne on tuol nii et ne on ku ei huomais satuu eikä puhu sille (oli pkhuoneessa ja päätti et ei puhu sille eikä ne puhu sille mitää) ne meni piiloo sitä ekaks ja mukamas haki jtn..nyt satu iha pallo hukassa...hehee ihan oikee hih
 
_o
Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:
nyt ne on tuol nii et ne on ku ei huomais satuu eikä puhu sille (oli pkhuoneessa ja päätti et ei puhu sille eikä ne puhu sille mitää) ne meni piiloo sitä ekaks ja mukamas haki jtn..nyt satu iha pallo hukassa...hehee ihan oikee hih
häh?? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Tuo puhumattomuus tais olla ihan pelleilyä, siis ihan leikillään kiusasivat ja sitten menivät kaikki halimaan satua
joo näin se oli,källi siis mutta voi jösses sitä kälätystä ja jankkausta,"voi vitsi se oli kauheeta,yhyy mä luulin että mitä tää oikeen on" diipadaapa,tätä jankkausta jatku hetken ja tuli jo toisilta sellasia katseita että oisitko satu hiljaa jo,oli kiva ku satu oli kerranki hiljaa ku meni mököttämää ku toiset ei puhunu sille
 
Ei jaksa kahlata koko ketjua läpi. Luitteko verkkovierailusta Tiinan kirjoitukset? Se sanoi että olis jo vähän sutinaa ilmassa Timon ja Maxinen kanssa. Sellainen kolmiodraama kyllä piristäis kummasti...ainakin katsojaa. Muistatteko ekassa oli se Terhi ja Iina Antin kimpussa =) .
 

Yhteistyössä