ellukka1
mä en haluuuu että henri on äänestyksessä :/ ja jos ois satu ja hena niin toiv satu tippuu..
Tässä on Helin entisen tanssikaverin mielipide HelistäAlkuperäinen kirjoittaja EpätoivoisenRento:Millaselta tyypiltä Heli vaikuttaa? en oo pariin päivään jaksanu katsoa.
Oi, kuulostipa mukavan symppikseltä typykältä.Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Tässä on Helin entisen tanssikaverin mielipide HelistäAlkuperäinen kirjoittaja EpätoivoisenRento:Millaselta tyypiltä Heli vaikuttaa? en oo pariin päivään jaksanu katsoa.
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio.shtml/560194?big_brother
mua kiinnostais kans. jos vaikka täl viikol timo ja ens viikol heli..Alkuperäinen kirjoittaja mä vain:BB:n sivuillahan on ollu jo monta tuntia, että nimeämiset on käynnissä.
Voi olla, mut luulen että Kadilla on sen verran faneja (itseni mukaan lukien) ettei se vielä tipu... =)Alkuperäinen kirjoittaja rotumuori:kadi saattaa olla äänestyksessä koska tiina ja eikka eivät ole enää antamassa muille ääniä (kadille he eivät olisi ääniä antaneet). montaa asukasta varmaan ärsyttää hänen kälätys
Mä taas en kestä sitä yhtään. Vaikka en edes seuraa 24/7 vaan pelkästään uutisia ja subilta.Alkuperäinen kirjoittaja endie:ah musta ois niin ihanaa että satu sais talossa pysyä. mieluummin joku täytehenkilö pois, siis joku jota ei tapetista erota . onhan siellä niitäkin
mitä se on saanut suoritettavaks?Alkuperäinen kirjoittaja myrskytuuli:Onkohan toi Piian kipeä olo teeskentelyä? Saiskohan se suoritettua sen tehtävän minkä bb sille anto..toivotaan =)