VIRALLINEN BB-PINO 2007

Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Alkuperäinen kirjoittaja EpätoivoisenRento:
Millaselta tyypiltä Heli vaikuttaa? en oo pariin päivään jaksanu katsoa.
Tässä on Helin entisen tanssikaverin mielipide Helistä :D

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio.shtml/560194?big_brother
:D Oi, kuulostipa mukavan symppikseltä typykältä. :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mä vain:
BB:n sivuillahan on ollu jo monta tuntia, että nimeämiset on käynnissä.
mua kiinnostais kans. jos vaikka täl viikol timo ja ens viikol heli..

jos bb ois oikein fiksu ja filmaattinen ni se antaissatun nähä sen kohan videolta missä timo sanoo et satu on noin 7 ja et ei kolahda. ettei satu vaan luule ja kuvittele koko ajan liikoja. sit sais satu ite päättää jatkaako timon kans peliä vai ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rotumuori:
kadi saattaa olla äänestyksessä koska tiina ja eikka eivät ole enää antamassa muille ääniä (kadille he eivät olisi ääniä antaneet). montaa asukasta varmaan ärsyttää hänen kälätys :whistle:
Voi olla, mut luulen että Kadilla on sen verran faneja (itseni mukaan lukien) ettei se vielä tipu... =)
 
Huomenna taas kuulee nimetyt, kun asukkaille itselleen ne ensin on paljastettu...

Satu on varmasti toinen, mä kans jotenkin luulen, että Kadi saattaisi olla. Jos nuo äänestyksessä, Satun luulisi tippuvan. Ainakin toivottavasti |O Itse toivoisin, että sama kuka on toisena, niin Satu pois ja äkkiä :kieh:
 
Veikkaan et asukkaat nimeävät ainakin Sadun.. sotkuisuus, koko ajan äänessä, Timon perässä roikkuminen. Mua ainakin on ruennut ärsyttämään sen ainainen vastaanpaneminen jos pitäs tehdä jotain. Sekä kauhee höpötys kokoajan.
En yhtään ihmettele, jos Timo on pelimiehiä, niin nimeää varmaan Sadun.

Harmittaa jos Heka joutuu kans pudotusuhan alle. Vois ehkä kehkeytyä Helin kanssa jotain. Kenethän Heli haluaa pois..

Vois kans luulla et Kadi nimetään, juonittelujen takia.. Tosin uskon, että Kadi on pidetty ihminen niin talossa kuin television tällä puolen.
 

Yhteistyössä