jesh =) lupaavalta näyttää...Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:näyttää siltä et maxine olis menossa sisää...piian mukaa ainaki näkyy muut antavan luvan siihen
ketkä sinne on sitten menossa?Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:ne nyt jumittaa menis ny
heti mulle sitte kertomaan menevätkö sisälle,mitä muut on mieltä? siis talonasukkaat ovatko antaneet hyväksyntää sisälle menosta?Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:piia ja maxine..tekee lähtöö
onko ne jo siellä? =)Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:joo kaikki anto hyväksynnän ja sano et tottakai menee sisälle..ku piia vissii on "kipee" mikäli oikeen ymmärsin siis et se olis syy et pääsee sisäl...nyt ne menee sisälle
tosin ekaks ne hakkas sitä kongii..
Aivan =) muuten oiskin ollut vaikeampaa suoriutua tehtävästä .Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:Mutta maxine tais olla aika helppo nakki saada messiin koska oli jo ihan ryytynyt koko tehtävästä kun saivat sen :ashamed:
Marabou: Mites sulle kuuluu myyten?Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Aivan =) muuten oiskin ollut vaikeampaa suoriutua tehtävästä .Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:Mutta maxine tais olla aika helppo nakki saada messiin koska oli jo ihan ryytynyt koko tehtävästä kun saivat sen :ashamed:
Ihan tosi? Oliko siellä hiiri? Hauskaa jos Timppa pelkäsi, harmi kun en nähnyt..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:timppa oli hyvä kun se pelkäs oikeesti sitä hiirtä.tosi mies
Timo kirkaisi kun näki sen hurjan hiiren.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan tosi? Oliko siellä hiiri? Hauskaa jos Timppa pelkäsi, harmi kun en nähnyt..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:timppa oli hyvä kun se pelkäs oikeesti sitä hiirtä.tosi mies
Tehtävää ei saa paljastaa kellekään vaan big brother kertoo sen sitten, kun ilmoittaa onko viikkotehtävä onnistunut. Jos tehtävä paljastuu, viikkotehtävä on epäonnistunut.Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:tuli mielee saakse kertoo maxinille tuol sisällä tost hommast?..vai sit to vasta kaikille..nii heka ei tiiä et maxine ja piia menee sisälle ku se nukkuu ei heränny siihen metelii
Oon miettiny samaa. Eilisen päivän se neitonen istui portailla ja poltti varmaan sata tupakkaa. Mulkoili kaikki lippalakin alta eikä ahteriaan nostanu että olis jotain tehny . . . mutta saapa nähä mikä bilehile siitä kuoriutuukaan kun seuraavan kerran bilettävät...mahtaa saada pojat kyytiäAlkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:Siinä uudessa tulokkaassa on jotain outoo, kattoo kaikkia jotenki omituisesti. vaikka vaikeehan se vähän on mennä joukkoon missä kaikki jo jotenkin toisensa tuntee mutta ite on ihan pihalla. Tais se yks miekkonen ihastua siihen kun makuupussinsa viereen hinas =)
OIKEESTI! Siis miten kukaan voi olla noin tyhmä? Missä pumpulissa se on pikein kasvanut. Siitä tulee maailman huonoin teamleader, jos joskus valmistuu.Alkuperäinen kirjoittaja kuha:siis todellako toi satu ei maksa itse edes puhelinlaskuaan ja vuokraansa??!!! ja kyselee tyhmänä et miten muka pystyis maksamaan ne.. muut huus ku tykin suusta et osa-aikatöillä,niin satu ihmetteli aidosti et missä välissä ku pitää käydä ratsastamassakin ja kaikkee :headwall: mä en siis siedä sitä ihmistä!! ja kuivat silmät,hahahahaaahhaaa :headwall: