VIRALLINEN BB-PINO 2007

ellukka1
Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:
joo kaikki anto hyväksynnän ja sano et tottakai menee sisälle..ku piia vissii on "kipee" mikäli oikeen ymmärsin siis et se olis syy et pääsee sisäl...nyt ne menee sisälle
tosin ekaks ne hakkas sitä kongii..
onko ne jo siellä? =)
 
Siinä uudessa tulokkaassa on jotain outoo, kattoo kaikkia jotenki omituisesti. vaikka vaikeehan se vähän on mennä joukkoon missä kaikki jo jotenkin toisensa tuntee mutta ite on ihan pihalla. Tais se yks miekkonen ihastua siihen kun makuupussinsa viereen hinas =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:
tuli mielee saakse kertoo maxinille tuol sisällä tost hommast?..vai sit to vasta kaikille..nii heka ei tiiä et maxine ja piia menee sisälle ku se nukkuu ei heränny siihen metelii
Tehtävää ei saa paljastaa kellekään vaan big brother kertoo sen sitten, kun ilmoittaa onko viikkotehtävä onnistunut. Jos tehtävä paljastuu, viikkotehtävä on epäonnistunut.
 
en tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
Siinä uudessa tulokkaassa on jotain outoo, kattoo kaikkia jotenki omituisesti. vaikka vaikeehan se vähän on mennä joukkoon missä kaikki jo jotenkin toisensa tuntee mutta ite on ihan pihalla. Tais se yks miekkonen ihastua siihen kun makuupussinsa viereen hinas =)
Oon miettiny samaa. Eilisen päivän se neitonen istui portailla ja poltti varmaan sata tupakkaa. Mulkoili kaikki lippalakin alta eikä ahteriaan nostanu että olis jotain tehny . . . mutta saapa nähä mikä bilehile siitä kuoriutuukaan kun seuraavan kerran bilettävät...mahtaa saada pojat kyytiä ;)
 
Se Heka oli jotenkin lutunen kun piiritti sitä Heliä. Timo on kyllä rasittava kikertäjä sekin. Toivon, että Satu on nimettynä koska on niin ärsyttävä, että ei enää kestä. Sillä on niin kauhee äänikin, että karvat nousee pystyyn.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
siis todellako toi satu ei maksa itse edes puhelinlaskuaan ja vuokraansa??!!! :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: ja kyselee tyhmänä et miten muka pystyis maksamaan ne.. muut huus ku tykin suusta et osa-aikatöillä,niin satu ihmetteli aidosti et missä välissä ku pitää käydä ratsastamassakin ja kaikkee :headwall: mä en siis siedä sitä ihmistä!! ja kuivat silmät,hahahahaaahhaaa :LOL: :headwall:
OIKEESTI! Siis miten kukaan voi olla noin tyhmä? Missä pumpulissa se on pikein kasvanut. Siitä tulee maailman huonoin teamleader, jos joskus valmistuu.
 

Yhteistyössä