VIRALLINEN BB-PINO 2007

Alkuperäinen kirjoittaja rotumuori:
joku tuossa meinas ettei jaksa oottaa keskiviikkoa. eikös tuolla nettihommelilla näe talon ja asukkaat jo päivää aikaisemmin? eli siis tiistaina. (vai netillä ke ja ilman to?) ainakin minä ymmärsin että tiistaina =)
se eka lähetyshän on se missä asukkaat lähetetään taloon, eli sitten vasta näkyy 24/7 kun porukka on ensin otettu sisään :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja rotumuori:
Big Brother alkaa Netti-tv:ssä 28.8.

noin lukee tuolla bb:n sivuilla. käykääpä kurkkaan.
http://www.subtv.fi/bigbrother/

(siirry ostamaan kohta)

kuvissa on varmaan vaan tyhjä talo sillon, koska ainakin viimevuonna se tuli livenä kun porukka työnnettiin taloon :)
 
odottaako kukaan muu vähän tasokkaampaa ja mielekkäämpää kautta nyt?
vai onko täällä(kin) kaikkien mielestä parhaita palkintoja ne alkoholipitoiset ja parhainta viihdettä kännisekoilut? :x

mä toivoisin jotain paljon erilaista nyt,mitä viimevuonna =) jotain kivoja palkintoja ja tehtäviä ja paljon erilaisia ihmisiä =)
 
Minä myös änkeän tähän pinoon :wave: Meil alkaa näkyy se 12/7. Siinä on ihan riittävästä tälle perheelle kun on tuo vauvakin hoidettavana :D Toki viime vuonna ku olin raskaana nii mulla pyöri taustalla koko ajan 24/7, kuuli mitä tapahtuu vaikkei koko ajan töllännytkään tv:tä.

Ihanaa kun alkaa, ollu vähän eri syistä rankahkoa tämä elämä viime aikoina niin saa jotain muuta aateltavaan ja jotain katsottavaa näkyy joka päivä kolmen kuukauden ajan, jipiiiiiiiiiiiii!! B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liro:
mäkin heilahdan tähän pinkkaan. :wave:

Mä mietin tuota 24/7 mutta en taida ottaa ettei mun elämä lopu kokonaan seuraavaksi 3 kuukaudeksi. :D
Ja plustv:ltähän näkyy 12/7
Täällä vaan ei näy tuo 12/7 vaikka kovasti toivoin ja odotin. Eli tyydyn vaan subin tarjontaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja berry76:
Alkuperäinen kirjoittaja Liro:
mäkin heilahdan tähän pinkkaan. :wave:

Mä mietin tuota 24/7 mutta en taida ottaa ettei mun elämä lopu kokonaan seuraavaksi 3 kuukaudeksi. :D
Ja plustv:ltähän näkyy 12/7
Täällä vaan ei näy tuo 12/7 vaikka kovasti toivoin ja odotin. Eli tyydyn vaan subin tarjontaan.

Mun oli pakko mennä tuo heti tarkastamaan, niin meilläkin tuo näköjään näkyy vasta viikolta 40 alkaen. :|
 
Janne Kataja on ihan hirveä. oikeasti. mutta silti, enköhän mä kattele päälähetykset ja ainakin osan Extroista.

meillä vaan on sellanen systeemi luultavasti että otetaan iltasella BB nauhalle (varsinkin jos se taas tulee kympin jälkeen) ja katotaan sitten päivällä. ei vanhat jaksa ja mies on töissä illat. plus se aina nalkuttaa miten paska ohjelma BB on ja silti on nalkissa siihen pahemmin kuin minä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
Alkuperäinen kirjoittaja rotumuori:
tietääkö joku, että jos on se 24/7 netti, niin voiko sitä siis katsella miltä koneelta hyvänsä? eikös se homma toimi siis sen sisäänkirjautumisen kautta? eli voin katsella sitä vaikka naapurissa jos haluan, jos naapurilla on netti. onko näin?
juu,sä kirjaudut palveluun aina omilla tunnuksilla :)

ja siis näkyy vaikka naapurissa juu :D
Töissäkin voi käydä kurkkaamassa :saint:
 
:wave:
juu janne on kyllä ihan hirveä mutta en ikinä katso niitä extroja :whistle: tai ennen oon aina välillä katsonut ku vappu on niin hauska mutta nyt voin lopettaa ihan kokonaan :D ja se mari on kans ihan hirveä..

onkohan siellä muuten jotain tuttuja mukana tänä vuonna!? :)
 
Mutta tyydyn ainoastaan subin tarjontaan. Ja tietysti käyn täälläkin katsomassa mitä kirjoittavat ne, joilla on 24/7. Pidättehän mut ajan tasalla?
Olen innolla odottanut Big brotherin alkamista ja kohta se tapahtuu B)
 

Yhteistyössä