Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sitä minä vaan ihmettelen, että miten teillä äideillä riittää aika kaikkeen? Ootte täällä linjoilla aamusta iltaan, katsotte BB:tä 24/7 ja hoidatte vielä siinä samassa lapsosetkin?
Mä en ehdi kun välillä vilkaseen mistä täällä turistaan ja BB:hen ei aika riitä sitten millään. Eikä lapsiakaan ole kuin yksi. :/
katso kun se mieskin välillä katsoo sitä lastaAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sitä minä vaan ihmettelen, että miten teillä äideillä riittää aika kaikkeen? Ootte täällä linjoilla aamusta iltaan, katsotte BB:tä 24/7 ja hoidatte vielä siinä samassa lapsosetkin?
Mä en ehdi kun välillä vilkaseen mistä täällä turistaan ja BB:hen ei aika riitä sitten millään. Eikä lapsiakaan ole kuin yksi. :/
Alkuperäinen kirjoittaja flik:mitäs mieltä ootte tästä janne katajasta?miten mie en oikein lämpene sille,se on jotenkin semmonen ärsyttävä vouhka.
mä luin kanssa tosta aktivoinnista mutta omadna sivuilla ei ollu mitään miten se aktivoidaan,vaikka sielllä se just pitäis olla se ohje.miten sä teit sen??Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Mukana! ja just aktivoin telkkariin 24/7:n kun sai ilmaiseksi. Janne Kataja on ihan ihq!!!
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Tosta 12/7 hommasta, kun aktivoitte sen, niin näkyykö kanava boxilla heti?
helpoimmin näin: otat esim. elisalta viasat- kanavapaketin maksutta 3vkon ajaksi. Kortin saat pitää maksutta vuoden ajan. Lisäksi sitten saat BB:n 24/7 koko kaudeksi maksutta.Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:Mäkin olen koukussa ja pohdin josko nyt ottais sen 24/7
Siis kertokaas jälleen tyhmälle että missä tapauksissa tuo näkyy ilmaiseksi
Kaapelissa?Alkuperäinen kirjoittaja NiksiNella:helpoimmin näin: otat esim. elisalta viasat- kanavapaketin maksutta 3vkon ajaksi. Kortin saat pitää maksutta vuoden ajan. Lisäksi sitten saat BB:n 24/7 koko kaudeksi maksutta.Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:Mäkin olen koukussa ja pohdin josko nyt ottais sen 24/7
Siis kertokaas jälleen tyhmälle että missä tapauksissa tuo näkyy ilmaiseksi