VIRALLINEN BB-PINO 2007

Vieras
Sitä minä vaan ihmettelen, että miten teillä äideillä riittää aika kaikkeen? Ootte täällä linjoilla aamusta iltaan, katsotte BB:tä 24/7 ja hoidatte vielä siinä samassa lapsosetkin?

Mä en ehdi kun välillä vilkaseen mistä täällä turistaan ja BB:hen ei aika riitä sitten millään. Eikä lapsiakaan ole kuin yksi. :/
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Sitä minä vaan ihmettelen, että miten teillä äideillä riittää aika kaikkeen? Ootte täällä linjoilla aamusta iltaan, katsotte BB:tä 24/7 ja hoidatte vielä siinä samassa lapsosetkin?

Mä en ehdi kun välillä vilkaseen mistä täällä turistaan ja BB:hen ei aika riitä sitten millään. Eikä lapsiakaan ole kuin yksi. :/

Mä taas en istu tuijottamassa telkkaria/tietokonetta kokoaikaa, vaan se on taustalla päällä ja lähinnä kuuntelen..

Mut ihan OT mä pyrin myös siihen ettei mun tarvitse olla koko ajan lapsen vieressä jos kotona ollaan :whistle: Mä joskus aidosti ihmettelen mihin se kotiäidin kiire perustuu. Mulla ei lähes kymmenen vuoden aikana ollut kiire koskaan minnekään =)
 
täällä on myös yks äiti joka ilmoittautuu mukaan :wave:
kummatkin kaudet katsottuna ja innolla vaan ootan et tulee yhtä hyvä ku ensimmäisestäkin kaudesta :p
jotenkin viime kausi oli vähän köyhä...
meillä kans sama juttu tuon v.itun plus-kanava paketin kanssa et näkyy vasta viikolla 51 ja eikö se oo jo silloin loppunut?ku eikö se lopu joulukuun alussa ja toi 51 viikkohan on ihan joulukuun toisiksi viimeinen viikko :kieh:
näin sitä huijataan ihmisiä :headwall:
 
veeras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Sitä minä vaan ihmettelen, että miten teillä äideillä riittää aika kaikkeen? Ootte täällä linjoilla aamusta iltaan, katsotte BB:tä 24/7 ja hoidatte vielä siinä samassa lapsosetkin?

Mä en ehdi kun välillä vilkaseen mistä täällä turistaan ja BB:hen ei aika riitä sitten millään. Eikä lapsiakaan ole kuin yksi. :/
katso kun se mieskin välillä katsoo sitä lasta ;)
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Mäkin olen koukussa ja pohdin josko nyt ottais sen 24/7 :D


Siis kertokaas jälleen tyhmälle että missä tapauksissa tuo näkyy ilmaiseksi :eek:
helpoimmin näin: otat esim. elisalta viasat- kanavapaketin maksutta 3vkon ajaksi. Kortin saat pitää maksutta vuoden ajan. Lisäksi sitten saat BB:n 24/7 koko kaudeksi maksutta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja NiksiNella:
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Mäkin olen koukussa ja pohdin josko nyt ottais sen 24/7 :D


Siis kertokaas jälleen tyhmälle että missä tapauksissa tuo näkyy ilmaiseksi :eek:
helpoimmin näin: otat esim. elisalta viasat- kanavapaketin maksutta 3vkon ajaksi. Kortin saat pitää maksutta vuoden ajan. Lisäksi sitten saat BB:n 24/7 koko kaudeksi maksutta.
Kaapelissa?
 

Yhteistyössä