VIRALLINEN BB-PINO 2007 NUMERO 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
taidan jopa päätyä antamaan plussia Nikolle!!!! Yleensä en äänestä, mutta NYT ON PAKKO...Jarkolle miinusta ja Nikolle PLUSSAA =)
Juuri näin
=)
Toivoisin niin, että nähtäis Jarkon ilme, kun joutuu pois. On niin itsevarma ja sehän ärsyttää jo muitakin asukkaita.

Mä haluun kans nähdä sen ilmeen..., kun tippuu...
:xmas:

Jarkon ilmettä mäkin odotan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
taidan jopa päätyä antamaan plussia Nikolle!!!! Yleensä en äänestä, mutta NYT ON PAKKO...Jarkolle miinusta ja Nikolle PLUSSAA =)
Juuri näin
=)
Toivoisin niin, että nähtäis Jarkon ilme, kun joutuu pois. On niin itsevarma ja sehän ärsyttää jo muitakin asukkaita.

Mä haluun kans nähdä sen ilmeen..., kun tippuu...
:xmas:

Jarkon ilmettä mäkin odotan. :D

Niin mäkin! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Jarkko sanoi, että hän saa yli ysin keskiarvon siitä viikkotehtävän todistuksesta, ja Riitta saa varmasti huonoimman todistuksen. Niin kappas vaan, Jarkolla oli huonompi todistus kuin Riitalla :laugh:

Mutta Jarkollahan oli ehdottomasti parhaat arvosanat sekä opetuksesta että oppimisesta: 4 kymppiä ja 1 ysi

Käyttäytymisen ja huolellisuuden arvosanat (kutoset) tiputti sitten keskiarvoa huimasti.

:)

Mutta, kun puhe olikin keskiarvoista!!!
Sitä paitsi niillä numeroilla ei tosiaan kannata liikaa kehuskella, kyse kun oli kuuntelemisesta toisten elämästä. Noilla arvosanoilla ei paljoa viisaudesta voi sössöttää ;DDD Se on mielestäni viisautta, että osaa käyttäytyä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:
Sanon vaan, että tosiaan se Kadi rasittaa. Joka väliin hokemassa sitä, ettei muistanut omaa nimeään tai mummonsa nimeä ja ties mitä kaikkea. Ja ärsyttää kun joka paikassa hoetaan, että se on niin luonnonlapsi. En tiennykään, et nykyään alkkiksia kutsutaan luonnonlapsiksi...

En minäkään oikein tajua, että mitä ihmeen luonnonlasta kadissa olisi. Siis ihan tavallinen ympäristöön hurjalla määrällä tuhlaava ihminen, jolla ei ole millään tavalla olemassa olonsa päämääränä parantaa maailmaa tai edes lähiympäristöään. Aloin miettimään, että onkohan jollain määreet hukassa, jos Kadin toteaa olevan luonnonlapsi.

Höpönlöpön sulle, eikö ole maailman parantamista sekin että Kadin tililtä lähtee joka kuukausi 10? hyväntekeväisyyteen??
Kadilla on ehdottomasti hyvä :heart: , paras kaikista!

Jarkko oli itku kurkussa, kun putosi ja ääni meinasi murtua, kun mainitsi äidin. Onhan se kova paikka varmaan, kun on itse ollut varma voitostaan ja sit yhtäkkii tippuukin...Ihan selkeesti oli pettynyt ei halunnut vaan myöntää, et harmitti.

Kadi oli aika vahvoilla tänään:) Mut mulle noi 2 kadi tai Niko sais voittaa. Mut jes oli se että jarkko tänään lähti:) Vaikka ei omaa pettymystään näyttänytkään et sai vappu kaivaa vastauksia! Asiasta toiseen mahtaako toi Vappu oottaa lasta?

Kylläpä nyt helpotti :) Päästiin siitä polleasta pojusta, jee!
Ja vielä Vapun haastattelussakaan ei mitään myönnä, vaikka oli just päiväkirjahuoneessakin kertonut Riitan lähtevän ymv. :x

Eikös reilun ja rehdin pohjalaisen pitäisi tuossa tilanteessa reteesti todeta, että kyllä nyt harmittaa NIIN peevelisti, ettei o tosikaan.

Mutta ei kun ei... *huokaus*

Kadi oli aika vahvoilla tänään:) Mut mulle noi 2 kadi tai Niko sais voittaa. Mut jes oli se että jarkko tänään lähti:) Vaikka ei omaa pettymystään näyttänytkään et sai vappu kaivaa vastauksia! Asiasta toiseen mahtaako toi Vappu oottaa lasta?

Vappu oli kyllä todella tyylikäs tänään, wau!

Alkuperäinen kirjoittaja jihuu:
Ja vielä Vapun haastattelussakaan ei mitään myönnä, vaikka oli just päiväkirjahuoneessakin kertonut Riitan lähtevän ymv. :x

Eikös reilun ja rehdin pohjalaisen pitäisi tuossa tilanteessa reteesti todeta, että kyllä nyt harmittaa NIIN peevelisti, ettei o tosikaan.

Ei tuossa suorassakaan lähetyksessä kertonut mitään suoraan aika nihkeätä oli!

Vapulla oli kyllä tällä kertaa todella imarteleva ja nappivalinta päällään, vaate siis :).

Jarkkoa harmitti kyllä aivan totaalisesti, vaikka sitä ei myöntänytkään. Kadi näyttää olevan aika valvoilla, mut toivottavasti ei voita. Oikeastaan alkuperäinen asukas saisi voittaa ja niistä se olisi Sauli tai sitten Niko. Kadille muuten voisin suoda voiton, mutta on aivan liikaa viinan perään lähes 24/7 ja siksi en halua, että Kadi voittaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja jihuu:

Ei tuossa suorassakaan lähetyksessä kertonut mitään suoraan aika nihkeätä oli!

Välillä tuntuu, ettei nuo asukit tajua, että heistä todellakin lähetetään kuvaa ja puhetta eli faktaa ulos telkkarista. Kuten nuo Jarkon yllättyneet ilmeet itsestään punkemassa viikkotehtävistä... JA se, ettei muka muista päiväkirjahuoneen mollaamisia ja sitä 'mä en oo lähdössä mihinkään' -juttuja. Tekee pikkasen simppelin kuvan koko tyypistä ;)

Vapulla oli kyllä tällä kertaa todella imarteleva ja nappivalinta päällään, vaate siis :).

Jarkkoa harmitti kyllä aivan totaalisesti, vaikka sitä ei myöntänytkään. Kadi näyttää olevan aika valvoilla, mut toivottavasti ei voita. Oikeastaan alkuperäinen asukas saisi voittaa ja niistä se olisi Sauli tai sitten Niko. Kadille muuten voisin suoda voiton, mutta on aivan liikaa viinan perään lähes 24/7 ja siksi en halua, että Kadi voittaisi.

Kadille ei just siksi soisi voittoa, että voisi käydä likalle todella köpelösti, kun oisi tilillä liikaa rahaa eli joka päivälle pullo, pelkään mä =(
Harmi... Saas nähdä kumpi pojista voittaa, onneksi molemmat on mun mielestä ok!

Yhteistyössä