Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juuri näinAlkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:taidan jopa päätyä antamaan plussia Nikolle!!!! Yleensä en äänestä, mutta NYT ON PAKKO...Jarkolle miinusta ja Nikolle PLUSSAA =)
Minä laitan täältä saman verran plussaa. Pysyy balanssiAlkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mä taas laitan Nikolle miinusta, jo ihan senkin takia että kaks koostetta oli yhtä Nikon oksentelua. :x :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Juuri näinAlkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:taidan jopa päätyä antamaan plussia Nikolle!!!! Yleensä en äänestä, mutta NYT ON PAKKO...Jarkolle miinusta ja Nikolle PLUSSAA =)
=)
Toivoisin niin, että nähtäis Jarkon ilme, kun joutuu pois. On niin itsevarma ja sehän ärsyttää jo muitakin asukkaita.
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Minä laitan täältä saman verran plussaa. Pysyy balanssiAlkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mä taas laitan Nikolle miinusta, jo ihan senkin takia että kaks koostetta oli yhtä Nikon oksentelua. :x :headwall:
![]()
Kadi on myös kiva. Eikä juuri koskaan oksenteleAlkuperäinen kirjoittaja Karussa:Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Minä laitan täältä saman verran plussaa. Pysyy balanssiAlkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mä taas laitan Nikolle miinusta, jo ihan senkin takia että kaks koostetta oli yhtä Nikon oksentelua. :x :headwall:
![]()
Ollos hyvä vaan, mun plussani menevät Kadille.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tykkään myös kovasti Nikosta mutta silti soisin voiton Saulille..on ollu alusta asti talossa..Niko tuli muutamaa viikkoa myöhemmin.