VIRALLINEN BB-PINO 2007 NUMERO 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikka Jarkosta en pidäkään yhtään, niin minusta Riitan ei olisi eilen tärvinnut niin kauheasti hänelle päätään aukoa. Toisaalta Riittakin harmitteli sitä. Jarkko oli kyllä itsekehu valloillaan ja varmasti nautti kun sai kaiken huomion opettajana ja sai kertoa miten kaikki ja koko lapsuus oli parasta mitä kellään ihmisellä voi ollakaan. =)

mua taas ei ärsytä yhtään se jarkon omahyväisyys,toisethan siellä ottaa vaan kaikki vastaan ni miksei kehus?joku jos sais suunsa auki esim "älä kehu ittees kokoajan yms" ni vois tilanne muuttua.
mä luulen et jos mä tuolla ite oisin ni alkaisin myös "itseäni uskottelemaan" eli ääneen sanoisin kaikkea missä oon hyvä jne...
ymmärtääköhän kukaan?tuolla niin kauan ollaan pois normi elämästä....

riitta näyttäs olevan kans ihme naputtaja,siis jotenki sen olemukseen ei vaan istunu noi vittuilut sun muut...
sauli tasapaksu..
niko ihana energiapakkaus
kadi innostuu vaan ko bileitä tiedossa

heh sainpas kerrottua ensimmäisen bb analyysini :whistle:

Tottakai niillä meni viikkotehtävä läpi, koska jo etukäteen oli tiedossa, että heille esitetään hyväntekeväisyyshaaste. Tottakai piti saada rahaa että voi antaa hyväntekeväisyyteen.
Riitta ärsyttää 1.5x puhenopeudellaan, Kadi ärsyttää kun esittää tyhmää, Jarkko ärsyttää kun on taantunut taustakuoroon viikkojen aikana, Sauli ärsyttää liialla lempeydellään eli hmmmmm, normaali-Niko voittoon!
tv. entinen Jarkon kannattaja

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
taidan jopa päätyä antamaan plussia Nikolle!!!! Yleensä en äänestä, mutta NYT ON PAKKO...Jarkolle miinusta ja Nikolle PLUSSAA =)
Juuri näin
=)
Toivoisin niin, että nähtäis Jarkon ilme, kun joutuu pois. On niin itsevarma ja sehän ärsyttää jo muitakin asukkaita.

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
taidan jopa päätyä antamaan plussia Nikolle!!!! Yleensä en äänestä, mutta NYT ON PAKKO...Jarkolle miinusta ja Nikolle PLUSSAA =)
Juuri näin
=)
Toivoisin niin, että nähtäis Jarkon ilme, kun joutuu pois. On niin itsevarma ja sehän ärsyttää jo muitakin asukkaita.

mä toivon kans, että saisin nähdä jarkon venähtävän naaman kun joutuu talosta ulos just ennen vikaa viikkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Mä taas laitan Nikolle miinusta, jo ihan senkin takia että kaks koostetta oli yhtä Nikon oksentelua. :x :headwall:
Minä laitan täältä saman verran plussaa. Pysyy balanssi
;)

Ollos hyvä vaan, mun plussani menevät Kadille. :)
Kadi on myös kiva. Eikä juuri koskaan oksentele
;)

Mä muuten olen jo ihan kyllästynyt koko bb:hen. Puolella korvalla jaksan vaan koosteita kuunnella. Odotan kovasti jo että loppuisi eikä ensi vuonna tarvii enää tulla jos on yhtä tylsä. :(
Koskaan en oo hölmömpää ohjelmaa näin tarkkaan sortunut seuraamaan.

Muilla samoja ajatuksia?

Mä kyllä nostan hattua Jarkolle,kun valvoi Nikon kanssa ja katsoi ettei toinen tukehdu oksennukseensa. Ja samoin hatunnosto Kadille,en ois uskonu et valitsee itsensä valvomaan koko yöksi =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tykkään myös kovasti Nikosta mutta silti soisin voiton Saulille..on ollu alusta asti talossa..Niko tuli muutamaa viikkoa myöhemmin.

No mä toivon Kadin voittavan mutta mieluummin myös Jarkon/Saulin kuin Nikon.

On melkoinen etulyöntiasema kun tulee muutamaa viikkoa jälkeen päin, tietää paljon muista ja siitä miten mahdollisesti kannattaa käyttäytyä miellyttääkseen katsojia, kenen kanssa kannattaa olla hyvää pataa jne. :whistle:

Yhteistyössä