VIRALLINEN BB-PINO 2007 NUMERO 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kadi ulos. Ei jaksa enää sitä, "en muistanu nimeäni, en muistanu millä pestään hampaat". Ja Vapulle aina: "En ymmärrä, mulla huono suomenkieli". = ei keksi siis mitään järkevää sanottavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:
Kadi ulos. Ei jaksa enää sitä, "en muistanu nimeäni, en muistanu millä pestään hampaat". Ja Vapulle aina: "En ymmärrä, mulla huono suomenkieli". = ei keksi siis mitään järkevää sanottavaa.

Näin juuri ja oikeesti tollanen juoppo joutais hoitoon...

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
taidan jopa päätyä antamaan plussia Nikolle!!!! Yleensä en äänestä, mutta NYT ON PAKKO...Jarkolle miinusta ja Nikolle PLUSSAA =)
Juuri näin
=)
Toivoisin niin, että nähtäis Jarkon ilme, kun joutuu pois. On niin itsevarma ja sehän ärsyttää jo muitakin asukkaita.

Mä haluun kans nähdä sen ilmeen..., kun tippuu...
:xmas:

Jarkko sanoi, että hän saa yli ysin keskiarvon siitä viikkotehtävän todistuksesta, ja Riitta saa varmasti huonoimman todistuksen. Niin kappas vaan, Jarkolla oli huonompi todistus kuin Riitalla :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Jarkko sanoi, että hän saa yli ysin keskiarvon siitä viikkotehtävän todistuksesta, ja Riitta saa varmasti huonoimman todistuksen. Niin kappas vaan, Jarkolla oli huonompi todistus kuin Riitalla :laugh:

Mutta Jarkollahan oli ehdottomasti parhaat arvosanat sekä opetuksesta että oppimisesta: 4 kymppiä ja 1 ysi

Käyttäytymisen ja huolellisuuden arvosanat (kutoset) tiputti sitten keskiarvoa huimasti.

:)

Sanon vaan, että tosiaan se Kadi rasittaa. Joka väliin hokemassa sitä, ettei muistanut omaa nimeään tai mummonsa nimeä ja ties mitä kaikkea. Ja ärsyttää kun joka paikassa hoetaan, että se on niin luonnonlapsi. En tiennykään, et nykyään alkkiksia kutsutaan luonnonlapsiksi...

Siis musta on tosi ällöö, kun ne syö.... onko ihmiset tosiaan noin karseita syödessään vai korostuuko se mässytys vaan tossa ohjelmassa jotenki?
Ei mua siis livenä täällä kotona tai ravintolassa inhota, kun ihmiset syö.

Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Siis musta on tosi ällöö, kun ne syö.... onko ihmiset tosiaan noin karseita syödessään vai korostuuko se mässytys vaan tossa ohjelmassa jotenki?

joo se on ihan hirveetä! :x ja sitte vielä puhutaan ruoka suussa :x
mua kyllä ällöttää tuo ihan livenäkin :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:

joo se on ihan hirveetä! :x ja sitte vielä puhutaan ruoka suussa :x
mua kyllä ällöttää tuo ihan livenäkin :ashamed:

Ärsyttää todella toi ruoka suussa puhuminen, eikö ole äiti kotona opettanut käytöstapoja....herää kymysys.... :whistle: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Mirana:
Kadi mikään juoppo ole.Juopot tarvitsevat viinaa joka päivä.Ja juo siellä muutkin kun sitä on tarjolla.

Tätä mäkin oon yrittänyt kymmeneen kertaan täällä sanoa... Vaan eihän nää tajuu.

Katsos Kadi on juoppo koska se on Kadi ja vaikka Sauli ei ole sen parempi oikeasti, ei se ole mikään juoppo koska on niin ihq. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Mirana:
Kadi mikään juoppo ole.Juopot tarvitsevat viinaa joka päivä.Ja juo siellä muutkin kun sitä on tarjolla.

En tiedä mikä on juopon määreet, mutta moni alkoholisti juo vain viikonloppusin. Viikot tekevät töitä ja juovat viikonloppuisin.

Mä toivon Jarkon tippuvan. Mun mielestä oli vain hyvä, että Riitta uskalsi Jarkolle hänen itsekehustaan mainita, muut vain puhuivat seläntakana.

Mutta hei, eikös me kaikki olla oltu tosi kauniita lapsia, kun meidän vanhemmathan ovat kilvan meitä kehuneet. Ei välitetä valokuvista, joissa vähän punkeroita ollaankin. Eihän me olla voitu punkeroita oltu, kun äitimme meitä ainaa kauniiksi kehuivat.

Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:
Sanon vaan, että tosiaan se Kadi rasittaa. Joka väliin hokemassa sitä, ettei muistanut omaa nimeään tai mummonsa nimeä ja ties mitä kaikkea. Ja ärsyttää kun joka paikassa hoetaan, että se on niin luonnonlapsi. En tiennykään, et nykyään alkkiksia kutsutaan luonnonlapsiksi...

En minäkään oikein tajua, että mitä ihmeen luonnonlasta kadissa olisi. Siis ihan tavallinen ympäristöön hurjalla määrällä tuhlaava ihminen, jolla ei ole millään tavalla olemassa olonsa päämääränä parantaa maailmaa tai edes lähiympäristöään. Aloin miettimään, että onkohan jollain määreet hukassa, jos Kadin toteaa olevan luonnonlapsi.

Yhteistyössä