VIRALLINEN BB-PINO 2007 NUMERO 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mua kans ihmetyttää että mikseivät koskaan voineet sanoo jarkolle suoraan että muutki haluaa tehdä ruokaa?! :o sitte seläntakana ja pk-huoneessa nuristaan |O

Mitähän siitäkin olisi tullut jos herra täydellisyydelle olisi asiasta maininnut. Tuolla talossa asiat on hiukan eri tavalla, ei siellä kaikesta kannata urputtaa. Ja Jarkko on aikuinen mies joka on niin FIKSU (ainakin omasta mielestään) että olisi voinut ihan hyvin antaa muidenkin tehdä. Mies ei tajunnut edes siitä, että kasteketta varten oli jo otettu pannut ym. esille ja sieltä vaan tuli siihen sähläämään. Riitta sanoi vielä Jarkolle asiasta monta kertaa. Sanoi usein, että anna poikien tehdä ruokaa. Näkihän Jarkko itsekin silloin kun oli hänellä se ruuantekemis kielto päällä, että toiset tekivät mielellään ruokaa ja vielä ihan hyvää sellaista. Turha sitä Jarkkoa puolustella.

en minä jarkkoa puolustele,vaan hainkin nyt takaa sitä että kun kerta tämä herra täydellisyys ei ymmärtäny sitä että muutkin haluaa ja OSAA tehdä ruokaa,niin sille olis pitäny siitä suoraan sanoa.
jarkko kuvitteli (tottakai) että hänen ruokansa on sitä parasta ruokaa ja miksipäs ei kuvittelis kun muut aina niin kehu sitä eikä kukaan sanonu suoraan että osais tehä ihan yhtä hyvää ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varmaan Niko koitti vaan välttää konflikteja. Sitähän ovat sanoneet, että kun täytyis siellä kuitenkin kaikkien kanssa pärjätä niin ei viitsi kauheesti sanoa pahasti. Ja Jarkko ois hyvinkin voinut loukkaantua tosissaan.

Siis suuttua siitä että joku muu olis halunnut tehdä ruuan siis anna mun kaikki kestää. Varmaankin toi toisten kaksinaamaisuus suututti enemmän.
Se huomas itse selvästi että oli joutunut "ringin" ulkopuolelle siks kai vetäytyi vikalla viikolla yksikseen . Toiset vaan ihmetteli että kun menee tupakallekin yksikseen. Ei ihan niin tyhmä oo ettei olis sitä huomannut että toiset puhuu pas... selän takana ja sulkee pois jutuista.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mua kans ihmetyttää että mikseivät koskaan voineet sanoo jarkolle suoraan että muutki haluaa tehdä ruokaa?! :o sitte seläntakana ja pk-huoneessa nuristaan |O

Mitähän siitäkin olisi tullut jos herra täydellisyydelle olisi asiasta maininnut. Tuolla talossa asiat on hiukan eri tavalla, ei siellä kaikesta kannata urputtaa. Ja Jarkko on aikuinen mies joka on niin FIKSU (ainakin omasta mielestään) että olisi voinut ihan hyvin antaa muidenkin tehdä. Mies ei tajunnut edes siitä, että kasteketta varten oli jo otettu pannut ym. esille ja sieltä vaan tuli siihen sähläämään. Riitta sanoi vielä Jarkolle asiasta monta kertaa. Sanoi usein, että anna poikien tehdä ruokaa. Näkihän Jarkko itsekin silloin kun oli hänellä se ruuantekemis kielto päällä, että toiset tekivät mielellään ruokaa ja vielä ihan hyvää sellaista. Turha sitä Jarkkoa puolustella.

Vai niin, miksi sitten Jarkko ja Vappu oli sitä mieltä ettei kukaan sanonut suoraan Jarkolle haluavansa tehdä ruokaa? Minäkään en oo kuullut kenenkään sanovan, muutakun Nikon ja Saulin pk-huoneessa märisemässä ja Jarkon seläntakana puhumassa. Saamattomia taitavat olla tuolla asenteella, niinku muualla valittaminen asiaa auttaisi.
Jarkkohan sanoi että kyllä sinne olis mahtunut... Ja oon kyllä kuullut kerran ainakin kehuneen kun joku muu kokkasi että olipa hyvää... :whistle:

Mielenkiintoinen viikkotehtävä. Minä söisin noista kenelle tahansa voiton. Ovat niin ihania ja selvästi talon ilmapiiri parani Jarkon lähdön jälkeen. Niko on kyllä suosikkini.

Mä olisin ainakin iloinen jos ei tartteis ruokaa väsäillä koko aikaa...

ja tosiaan niinkuin täällä jotkut ovat kirjoittaneet, kukaan ei sanonut jarkolle ääneen siitä ruuanlaitto jutusta. luulis "aikuisilla" sen verran kanttia olevan.
Vaikka täysiä teinejä noista on kyl kaikki!!! :kieh:

Riittahan sanoi siitä ruoanlaitosta, luulisi sitä paitsi todellakin äijällä raksuttavan, kun toiset innoissaan ruoanlaittokiellon aikana kokkailivat! Ja oisko voinut tyyppi avata suunsa ja joskus kysäistä itsekin, että oisko muita tulossa kauhan varteen.

Mutta ei. Noh, sillehän ei mitään voi että jätkä oli tyhmä kuin kengänpohja.

Alkuperäinen kirjoittaja mitämitä:
Riittahan sanoi siitä ruoanlaitosta, luulisi sitä paitsi todellakin äijällä raksuttavan, kun toiset innoissaan ruoanlaittokiellon aikana kokkailivat! Ja oisko voinut tyyppi avata suunsa ja joskus kysäistä itsekin, että oisko muita tulossa kauhan varteen.

Mutta ei. Noh, sillehän ei mitään voi että jätkä oli tyhmä kuin kengänpohja.

Eihän Riitasta ota mitään selvää, sanoi mitä sanoi!! :headwall: :laugh:

Mutta samapa tuo jo nyt, se kalkkarokäärme jäi kuitenkin sinne Jarkon paikalle.

Minusta oli kummallista ettei kukaan muka voinut sanoa Jarkolle kokkaamisesta. Kummaa porukkaa. Kokkaus koitui Jarkon kohtaloksi, ihme kyllä.
Ja kaikenkaikkiaan taloon tuli selkäänpuukottajien pieni piiri heti sen jälkeen kun Riitta tuli taloon. Osa tajusi, että kannattaa leiriytyä Riitan kanssa, jotta pääsee finaaliin.
Luulis Riitan ikäisellä ihmisellä olevan munaa sanoa ajatuksensa rakentavaan tyyliin suoraan asianosaiselle eikä piikitellä rivien välistä ja puhua paskaa selän takana!

mua ei jotenki kiinnosta enään yhtään...TODELLA SURKEE bb tnä vuonna |O
eilenki ekan mainoskatkon jälkeen automaattisesti vaan sammutin telkkarin ja mentiin nukkumaan,sängyssä sitte mieheltä kysyin että jo se tosiaan loppu? :laugh: :headwall:

Olen katsellut niitä sen jalkoja ja viimeistään eilen rivitanssin jälkeen on pakko myöntää, että sen koko alaosahan on vajaakehittynyt. Se ei saa jalkoja nostettua. Kallokin on pieni, takaraivo litteä. Kävelee käsillään ja mölisee. Sehän on apina. Kiusaa kuin vammainen marakatti.

Alkuperäinen kirjoittaja en tykkää riitasta:
Minusta oli kummallista ettei kukaan muka voinut sanoa Jarkolle kokkaamisesta. Kummaa porukkaa. Kokkaus koitui Jarkon kohtaloksi, ihme kyllä.
Ja kaikenkaikkiaan taloon tuli selkäänpuukottajien pieni piiri heti sen jälkeen kun Riitta tuli taloon. Osa tajusi, että kannattaa leiriytyä Riitan kanssa, jotta pääsee finaaliin.
Luulis Riitan ikäisellä ihmisellä olevan munaa sanoa ajatuksensa rakentavaan tyyliin suoraan asianosaiselle eikä piikitellä rivien välistä ja puhua paskaa selän takana!

Kyllähän ne yksikin päivä puhuivat, mitä kaikkea olivat sanoneet Jarkolle ruuanlaittoon liittyen. Eli jos Jarkko kerran on niin fiksu, niin olisi luullut ymmärtävän ilman, että pitää rautalangasta vääntää.

Alkuperäinen kirjoittaja bb-fani:
Olen katsellut niitä sen jalkoja ja viimeistään eilen rivitanssin jälkeen on pakko myöntää, että sen koko alaosahan on vajaakehittynyt. Se ei saa jalkoja nostettua. Kallokin on pieni, takaraivo litteä. Kävelee käsillään ja mölisee. Sehän on apina. Kiusaa kuin vammainen marakatti.
Mun mielestä ne jalat kyllä nousee ja laskee monen muunkin edestä. Hyvin on kehittynyt yksilö

=)

Yhteistyössä